דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. MacOS - מקינטוש
  4. עזרה הדדית - MacOS
  5. בירור | MacBook Neo לבחור ישיבה - האם אפשר לחסום מקבוק הרמטית?

בירור | MacBook Neo לבחור ישיבה - האם אפשר לחסום מקבוק הרמטית?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - MacOS
82 פוסטים 27 כותבים 1.4k צפיות 19 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • H hujbi11

    אני בדיוק מתלבט אם לקנות M1 למסחר בשוק ההון הבנתי שאפשר בהגדרות לחסום דפדפן ולפתוח אפליקציות מסוימות כמו אינטראקטיב וTRADINVIEW תודה לעוזרים

    chvC מנותק
    chvC מנותק
    chv
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #66

    @hujbi11 יש פתרונות חלקיים אבל חסימה הרמטית באמת לא תמצא במק

    בלוג

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מישהו12מ מישהו12

      @מטען-נייד בתור אחד שממליץ לחברים על מחשבים לחידו"ת, אני ממש לא מסכים איתך.
      לא 500 שח. אין שום טעם להשקיע במחשב זבל, שכל זמן העבודה שלו יהיה מעצבן וגם יהרס מהר. עדיף להשקיע 1,500-2000 שח, על
      i3 עדכני
      8GB RAM
      256 אחסון (מינימום).

      ולקבל מחשב מתפקד ומחזיק מעמד.
      היתרון של המקבוק ניאו הוא כנראה הסוללה (דבר שעשוי להיות חשוב) ועמידות לאורך שנים (מקבוקים רגישים יותר למכות ומים, אבל אם שומרים עליהם נכון - ממשיכים להיות רלוונטיים גם 5 שנים קדימה. ע"ע מקבוק M1 שעדיין נחשב פריט סחיר לגמרי בשוק יד שניה.), מה שגם, בלונג טיים, משמעותי לבחור ישיבה שלא יכול להרשות לעצמו להחליף מחשבים כל הזמן.

      הסיבה שאני עדיין לא ממליץ על מקבוק ניאו זה שהוא מוצר חדש ולא מוכר מספיק, וקשה לדעת אם האיכות המפורסמת של אפל תתממש גם בו, או שבגלל שהוא זול הם "זרקו" בקטע הזה.

      Y מנותק
      Y מנותק
      yosef_h
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #67

      @מישהו12 יש לי כזה בבית, לא רע בכלל האיכות והכפיות שלו.
      אבל נכון לגבי מחשב לבחור ישיבה זה לא מומלץ בכלל מבחינת חסימות,
      למרות שבאייפון עצמו כן יש דרכים לעשות לו הגנה על פלאפון עצמו, ראיתי חבר שתיים שיש להם הגנה כזאת,
      אבל לדעתי thinkpad מומלץ מאוד,
      נוח ומהיר, ועדכני.
      ויש לו מחירים טובים ביד 2,
      אם אתה צריך מספר של מישהו שיש לו סחורה טובה של מחשבי יד 2,
      אשמח לעזור לך.
      אני ממש נהנה מthinkpad שיש לי.

      chvC תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Y yosef_h

        @מישהו12 יש לי כזה בבית, לא רע בכלל האיכות והכפיות שלו.
        אבל נכון לגבי מחשב לבחור ישיבה זה לא מומלץ בכלל מבחינת חסימות,
        למרות שבאייפון עצמו כן יש דרכים לעשות לו הגנה על פלאפון עצמו, ראיתי חבר שתיים שיש להם הגנה כזאת,
        אבל לדעתי thinkpad מומלץ מאוד,
        נוח ומהיר, ועדכני.
        ויש לו מחירים טובים ביד 2,
        אם אתה צריך מספר של מישהו שיש לו סחורה טובה של מחשבי יד 2,
        אשמח לעזור לך.
        אני ממש נהנה מthinkpad שיש לי.

        chvC מנותק
        chvC מנותק
        chv
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #68

        @yosef_h כתב:

        למרות שבאייפון עצמו כן יש דרכים לעשות לו הגנה על פלאפון עצמו

        אין מה להשוות חסימה באייפון (שהיא אכן הרמטית לחלוטין ולדעתי הכי מומלצת) למק

        בלוג

        Y עניו כמשהע 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • chvC chv

          @yosef_h כתב:

          למרות שבאייפון עצמו כן יש דרכים לעשות לו הגנה על פלאפון עצמו

          אין מה להשוות חסימה באייפון (שהיא אכן הרמטית לחלוטין ולדעתי הכי מומלצת) למק

          Y מנותק
          Y מנותק
          yosef_h
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #69

          @chv למה אין מה להשוות?

          chvC תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y yosef_h

            @chv למה אין מה להשוות?

            chvC מנותק
            chvC מנותק
            chv
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #70

            @yosef_h כי האופציות חסימה במק לא כאלה הרמטיות

            בלוג

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • chvC chv

              @yosef_h כי האופציות חסימה במק לא כאלה הרמטיות

              Y מנותק
              Y מנותק
              yosef_h
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #71

              @chv אוקי.
              לא בדקתי חסימות על מק

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • chvC chv

                @yosef_h כתב:

                למרות שבאייפון עצמו כן יש דרכים לעשות לו הגנה על פלאפון עצמו

                אין מה להשוות חסימה באייפון (שהיא אכן הרמטית לחלוטין ולדעתי הכי מומלצת) למק

                עניו כמשהע מנותק
                עניו כמשהע מנותק
                עניו כמשה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #72

                @chv איזה חסימות יש לאייפון

                נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

                chvC תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • עניו כמשהע עניו כמשה

                  @chv איזה חסימות יש לאייפון

                  chvC מנותק
                  chvC מנותק
                  chv
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #73

                  @עניו-כמשה חורג מהנושא,
                  זמן מסך screen time restrictions מובנה

                  בלוג

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A מנותק
                    A מנותק
                    argeman
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #74

                    @CHV במחשב מק כן ניתן לחסום שיתחבר רק לנטפרי ?

                    צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A argeman

                      @CHV במחשב מק כן ניתן לחסום שיתחבר רק לנטפרי ?

                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #75

                      @argeman כוונתך למשהו בסגנון וויפרי?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A מנותק
                        A מנותק
                        argeman
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #76

                        @צול-גאה כן. מכיר משהו כזה ?

                        צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A argeman

                          @צול-גאה כן. מכיר משהו כזה ?

                          צול גאהצ מנותק
                          צול גאהצ מנותק
                          צול גאה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #77

                          @argeman בדיוק פניתי לנטפרי בשאלה
                          נראה מה יענו

                          7301937c-f9d2-478b-bf8f-91cac2322378-image.jpeg

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A מנותק
                            A מנותק
                            argeman
                            כתב נערך לאחרונה על ידי argeman
                            #78

                            @צול-גאה כבר פניתי אליהם לפני שבוע. אין להם שום דבר רשמי. הם הפנו אותי לפוסט הזה (שכתב @מתושלח-הבבלי) אבל הם אומרים בעצמם שזה לא מספיק.

                            צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A argeman

                              @צול-גאה כבר פניתי אליהם לפני שבוע. אין להם שום דבר רשמי. הם הפנו אותי לפוסט הזה (שכתב @מתושלח-הבבלי) אבל הם אומרים בעצמם שזה לא מספיק.

                              צול גאהצ מנותק
                              צול גאהצ מנותק
                              צול גאה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #79

                              @argeman זה גם לא מועיל לי
                              כי אני לא יכול שהוא יצטרך אותי כל פעם שמתחבר לנטפרי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • A מנותק
                                A מנותק
                                argeman
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #80

                                @צול-גאה למה שיצטרך אותך ? אתה מגדיר אותו על הרשת של נטפרי מלכתחילה, נועל בסיסמה (הבנתי שזה סיסמה ייחודית. לא אדמניסטור רגיל. לא יודע אם זה נכון) ומאז והלאה המחשב מסכים להתחבר רק לרשת הספציפית שהגדרת.

                                צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A argeman

                                  @צול-גאה למה שיצטרך אותך ? אתה מגדיר אותו על הרשת של נטפרי מלכתחילה, נועל בסיסמה (הבנתי שזה סיסמה ייחודית. לא אדמניסטור רגיל. לא יודע אם זה נכון) ומאז והלאה המחשב מסכים להתחבר רק לרשת הספציפית שהגדרת.

                                  צול גאהצ מנותק
                                  צול גאהצ מנותק
                                  צול גאה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #81

                                  @argeman מה אם הוא בחור ישיבה
                                  שיש לו כל פעם סטיק של חבר אחר וכולי
                                  ואני רוצה שהוא יוכל להתחבר לכל רשת של נטפרי ולא רק לזה שאני מאשר לו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A מנותק
                                    A מנותק
                                    argeman
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי argeman
                                    #82

                                    @צול-גאה בזה אתה צודק. וגם בלי קשר לזה זו חסימה לא הרמטית.
                                    נקווה שמישהו כאן ירים את הכפפה ויפתח משהו כזה..
                                    בינתיים זה רק לחפור לנטפרי.. זה נראה שהם ממש לא בכיוון של פיתוח כזה מהשיח שלי איתם.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר