דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום

בעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
45 פוסטים 14 כותבים 891 צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יודע ומייבין
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #19

    תמחק את החשבון שלך במיני ותתחבר מחדש

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ט מנותק
      ט מנותק
      טופ שבמתמחים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #20

      @יודע-ומייבין
      זה באמת עובד?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י מנותק
        י מנותק
        יודע ומייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        תנסה ב''ה לא קרה לי אף פעם

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        -2
        • ש שלמפוק'

          @שניאור-שמח כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

          @ARISH לאחרונה יש הרבה מאוד באגים בג׳ימני.. נקווה שיעבור לו במהרה..

          ואוווווו כמה שזה נכוןשאולים אותו שאלה על מצב החסה בשטחים הוא יוצר תמונה מי ביקש ממך?????
          המצב שלו על הפנים מזכיר את מצבו של קופילוט מלפני ארבעה שנים הוא טעון שיפור במהרה

          ר מחובר
          ר מחובר
          רואה ואינו נראה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @שלמפוק לי הוא ענה רגיל

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י מחובר
            י מחובר
            יהודי לא פשוט
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            בכל הענינים של תוכנות ודומיהם מומלץ לנסות את קלוד, הוא הרבה יותר יעיל (בפער) מכל האחרים, אם כי לוקח לו הרבה זמן חשיבה, וגם בלי מנוי הוא מוגבל מאד בשיחות חינמיות.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ט מנותק
              ט מנותק
              טופ שבמתמחים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              @יהודי-לא-פשוט
              ותמונות הכי טוב GPT

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י מנותק
                י מנותק
                יודע ומייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #25

                ממש לא בטוח

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יודע ומייבין

                  ממש לא בטוח

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טופ שבמתמחים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  @יודע-ומייבין בטוח מאוד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י מנותק
                    י מנותק
                    יודע ומייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #27

                    מה שתגיד

                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יודע ומייבין

                      מה שתגיד

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טופ שבמתמחים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #28

                      @יודע-ומייבין עוד כמה דקות אני יעלה השוואה

                      ט י 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ט טופ שבמתמחים

                        @יודע-ומייבין עוד כמה דקות אני יעלה השוואה

                        ט מנותק
                        ט מנותק
                        טופ שבמתמחים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי טופ שבמתמחים
                        #29

                        לגוזר ים סוף לגזרים:

                        ג'מיני:
                        a0923da8-8cb9-4c56-9cc4-89002842ca29.jpg

                        GPT:
                        ChatGPT Image Jun 5, 2026, 06_07_39 PM.png

                        המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • ט טופ שבמתמחים

                          לגוזר ים סוף לגזרים:

                          ג'מיני:
                          a0923da8-8cb9-4c56-9cc4-89002842ca29.jpg

                          GPT:
                          ChatGPT Image Jun 5, 2026, 06_07_39 PM.png

                          המלאךה מנותק
                          המלאךה מנותק
                          המלאך
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #30

                          @טופ-שבמתמחים תרשה לי לזלזל בהנחה הזו שלך.
                          אין שום בסיס להשוואה בין תמונות של מודלים כל עוד לא היה לשניהם אותו פרומפט.
                          ובכל מקרה ההשוואה היא לא לפי מראה עין, יש כללים להשוואה, לדוגמא איך הוא בפרטים הקטנים, בעברית וכו'.

                          "Code shapes logic, AI expands vision."

                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • המלאךה המלאך

                            @טופ-שבמתמחים תרשה לי לזלזל בהנחה הזו שלך.
                            אין שום בסיס להשוואה בין תמונות של מודלים כל עוד לא היה לשניהם אותו פרומפט.
                            ובכל מקרה ההשוואה היא לא לפי מראה עין, יש כללים להשוואה, לדוגמא איך הוא בפרטים הקטנים, בעברית וכו'.

                            ט מנותק
                            ט מנותק
                            טופ שבמתמחים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #31

                            @המלאך כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

                            אין שום בסיס להשוואה בין תמונות של מודלים כל עוד לא היה לשניהם אותו פרומפט.

                            נתתי לשניהם את אותו פרומפט

                            המלאךה ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ט טופ שבמתמחים

                              @המלאך כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

                              אין שום בסיס להשוואה בין תמונות של מודלים כל עוד לא היה לשניהם אותו פרומפט.

                              נתתי לשניהם את אותו פרומפט

                              המלאךה מנותק
                              המלאךה מנותק
                              המלאך
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #32

                              @טופ-שבמתמחים תוכל לתת לי את הפרומפט? ובאיזה מודל השתמשת לשניהם?

                              "Code shapes logic, AI expands vision."

                              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • המלאךה המלאך

                                @טופ-שבמתמחים תוכל לתת לי את הפרומפט? ובאיזה מודל השתמשת לשניהם?

                                ט מנותק
                                ט מנותק
                                טופ שבמתמחים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                @המלאך לחצתי על האפשרות של היצירת תמונה:

                                לגוזר ים סוף לגזרים
                                

                                @המלאך כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

                                ובאיזה מודל השתמשת לשניהם?

                                בג'מיני: או פרו או פלאש מורחב (לא זוכר כרגע)
                                GPT: המודל החינמי הרגיל לא יודע איך קוראים לו

                                המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ט טופ שבמתמחים

                                  @המלאך לחצתי על האפשרות של היצירת תמונה:

                                  לגוזר ים סוף לגזרים
                                  

                                  @המלאך כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

                                  ובאיזה מודל השתמשת לשניהם?

                                  בג'מיני: או פרו או פלאש מורחב (לא זוכר כרגע)
                                  GPT: המודל החינמי הרגיל לא יודע איך קוראים לו

                                  המלאךה מנותק
                                  המלאךה מנותק
                                  המלאך
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #34

                                  @טופ-שבמתמחים אז ההבנה של שניהם הייתה שונה.
                                  ובמקרה הזה ג'מיני דווקא הבין אותך טוב יותר.
                                  הוא הבין שהתכוונת לגור ים סוף במובן של הפסוק.

                                  "Code shapes logic, AI expands vision."

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • M מנותק
                                    M מנותק
                                    menachem fine
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי menachem fine
                                    #35

                                    לדעתי המעלה העיקרית בג'יפיטי היא שאין לו סימני מים כמו הלוגו של ג'ימיני חוץ מזה הבנתי שלאחרונה ג'יפיטי התחיל לעבוד עם מודל אחר של יצירת תמונות ואכן מאז ב"ה הכל יוצא מעולה בג'יפיטי

                                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • M menachem fine

                                      לדעתי המעלה העיקרית בג'יפיטי היא שאין לו סימני מים כמו הלוגו של ג'ימיני חוץ מזה הבנתי שלאחרונה ג'יפיטי התחיל לעבוד עם מודל אחר של יצירת תמונות ואכן מאז ב"ה הכל יוצא מעולה בג'יפיטי

                                      ט מנותק
                                      ט מנותק
                                      טופ שבמתמחים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #36

                                      @menachem-fine

                                      @menachem-fine כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

                                      לדעתי המעלה העיקרית בג'יפיטי היא שאין לו סימני מים כמו הלוגו של ג'ימיני

                                      אפשר להסיר את זה בקלות

                                      יש פה כמה מדריכים בפורום

                                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ט טופ שבמתמחים

                                        @menachem-fine

                                        @menachem-fine כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

                                        לדעתי המעלה העיקרית בג'יפיטי היא שאין לו סימני מים כמו הלוגו של ג'ימיני

                                        אפשר להסיר את זה בקלות

                                        יש פה כמה מדריכים בפורום

                                        M מנותק
                                        M מנותק
                                        menachem fine
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #37

                                        @טופ-שבמתמחים יכול להיות אבל הכי פשוט זה ללא סימני מים אלא אם אתה אוהב לעבוד בדרך הארוכה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A ARISH

                                          אני מנסה לערוך קוד מסויים דרך ג'מיני וכל פעם שאני כותב לו הנחייה כלשהי הוא עונה לי "I cannot fulfill this request." שפירושו הוא שאינו יכול לענות על ההודעה הזו.
                                          יש למישהו מושג למה קוראת תשובה כזו ומדוע הוא לא מצליח לענות לי?

                                          ת מנותק
                                          ת מנותק
                                          תלמידהון
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי תלמידהון
                                          #38

                                          @ARISH

                                          1. דיברתי עם גוגל והם טענו שזה בגלל שהוא הבין שהוא צריך לחשוב הרבה והוא חרג ממגבלת הזמן שיש לו
                                            (להבנתי הם פשוט לא מוכנים להודות שיש להם עומס על המערכת ובהמשך זה ייסתדר)
                                          2. זה לא יכול להיות קשור ישירות לנטפרי, חסימה של נטפרי יש לה טקסט מסויים
                                            (אולי יש קשר של תוספת חשיבה על המערכת אבל זה כנראה הבדל לא משמעותי מדי)
                                          המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר