בעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום
-
אני גם עם נטפרי ואני תמיד מדבר עם ג'ימני בעקיפין ומסובב אותו
ואח"כ הוא מדבר איתי על מה שאני רוצה
(גם דברים שנטפרי באמת לא אמורים להסכים-לא דברים גרועים ח"ו) -
אני גם עם נטפרי ואני תמיד מדבר עם ג'ימני בעקיפין ומסובב אותו
ואח"כ הוא מדבר איתי על מה שאני רוצה
(גם דברים שנטפרי באמת לא אמורים להסכים-לא דברים גרועים ח"ו)@יהונתן-צדוק אז את ה בא לומר שזה לאו דווקא קשור לנטפרי?
-
תמחק את החשבון שלך במיני ותתחבר מחדש
-
@יודע-ומייבין
זה באמת עובד? -
תנסה ב''ה לא קרה לי אף פעם
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:
@ARISH לאחרונה יש הרבה מאוד באגים בג׳ימני.. נקווה שיעבור לו במהרה..
ואוווווו כמה שזה נכוןשאולים אותו שאלה על מצב החסה בשטחים הוא יוצר תמונה מי ביקש ממך?????
המצב שלו על הפנים מזכיר את מצבו של קופילוט מלפני ארבעה שנים הוא טעון שיפור במהרה@שלמפוק לי הוא ענה רגיל
-
בכל הענינים של תוכנות ודומיהם מומלץ לנסות את קלוד, הוא הרבה יותר יעיל (בפער) מכל האחרים, אם כי לוקח לו הרבה זמן חשיבה, וגם בלי מנוי הוא מוגבל מאד בשיחות חינמיות.
-
@יהודי-לא-פשוט
ותמונות הכי טוב GPT -
ממש לא בטוח
-
ממש לא בטוח
@יודע-ומייבין בטוח מאוד
-
מה שתגיד
-
מה שתגיד
@יודע-ומייבין עוד כמה דקות אני יעלה השוואה
-
@יודע-ומייבין עוד כמה דקות אני יעלה השוואה
-
@טופ-שבמתמחים תרשה לי לזלזל בהנחה הזו שלך.
אין שום בסיס להשוואה בין תמונות של מודלים כל עוד לא היה לשניהם אותו פרומפט.
ובכל מקרה ההשוואה היא לא לפי מראה עין, יש כללים להשוואה, לדוגמא איך הוא בפרטים הקטנים, בעברית וכו'. -
@טופ-שבמתמחים תרשה לי לזלזל בהנחה הזו שלך.
אין שום בסיס להשוואה בין תמונות של מודלים כל עוד לא היה לשניהם אותו פרומפט.
ובכל מקרה ההשוואה היא לא לפי מראה עין, יש כללים להשוואה, לדוגמא איך הוא בפרטים הקטנים, בעברית וכו'.@המלאך כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:
אין שום בסיס להשוואה בין תמונות של מודלים כל עוד לא היה לשניהם אותו פרומפט.
נתתי לשניהם את אותו פרומפט
-
@המלאך כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:
אין שום בסיס להשוואה בין תמונות של מודלים כל עוד לא היה לשניהם אותו פרומפט.
נתתי לשניהם את אותו פרומפט
@טופ-שבמתמחים תוכל לתת לי את הפרומפט? ובאיזה מודל השתמשת לשניהם?
-
@טופ-שבמתמחים תוכל לתת לי את הפרומפט? ובאיזה מודל השתמשת לשניהם?
@המלאך לחצתי על האפשרות של היצירת תמונה:
לגוזר ים סוף לגזרים@המלאך כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:
ובאיזה מודל השתמשת לשניהם?
בג'מיני: או פרו או פלאש מורחב (לא זוכר כרגע)
GPT: המודל החינמי הרגיל לא יודע איך קוראים לו -
@המלאך לחצתי על האפשרות של היצירת תמונה:
לגוזר ים סוף לגזרים@המלאך כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:
ובאיזה מודל השתמשת לשניהם?
בג'מיני: או פרו או פלאש מורחב (לא זוכר כרגע)
GPT: המודל החינמי הרגיל לא יודע איך קוראים לו@טופ-שבמתמחים אז ההבנה של שניהם הייתה שונה.
ובמקרה הזה ג'מיני דווקא הבין אותך טוב יותר.
הוא הבין שהתכוונת לגור ים סוף במובן של הפסוק. -
לדעתי המעלה העיקרית בג'יפיטי היא שאין לו סימני מים כמו הלוגו של ג'ימיני חוץ מזה הבנתי שלאחרונה ג'יפיטי התחיל לעבוד עם מודל אחר של יצירת תמונות ואכן מאז ב"ה הכל יוצא מעולה בג'יפיטי
-
לדעתי המעלה העיקרית בג'יפיטי היא שאין לו סימני מים כמו הלוגו של ג'ימיני חוץ מזה הבנתי שלאחרונה ג'יפיטי התחיל לעבוד עם מודל אחר של יצירת תמונות ואכן מאז ב"ה הכל יוצא מעולה בג'יפיטי
@menachem-fine כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:
לדעתי המעלה העיקרית בג'יפיטי היא שאין לו סימני מים כמו הלוגו של ג'ימיני
אפשר להסיר את זה בקלות
יש פה כמה מדריכים בפורום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

