דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. יישומי אופיס
  4. וורד
  5. עזרה הדדית - וורד
  6. להורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!

להורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - וורד
495 פוסטים 47 כותבים 46.0k צפיות 52 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • G GOLDF

    איני מצליח להבין כיצד פועל היצירת תוכן ענינים (איך אני מגדיר? יש לי סגנון של סימן ושם סימן שהם בדרגה 1 והנקודות שבסימן שבדרגה 2)...... ובלל הכיתוב אצלי באיזה שפה מוזרה.....
    וכמו כן בהוספת עיטורים הוא לא מוסיף לי כלום....
    e3bee122-955f-4012-b380-b33f27c376f3-image.png

    ש מנותק
    ש מנותק
    שלמה11
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #473

    @GOLDF ככל הנראה יש לך בעיה עם עברית בוורד. האם יש לך וורד באנגלית?

    G תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שמעון פרידנן

      @נפתלי-צבי-יהודה כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

      כמו"כ בעת עימוד מסמך, צריך להחיל גודל גופן שונה למה שבתוך הסוגריים,
      אז רציתי להציע להוסיף אפשרות לבחור בחיפוש והחלפה כל מה שנמצא בתוך הסוגריים,
      [לכאו' אמור ליהות קוד מסיום שאפשר להכניס בחיפוש והוא בוחר את מה שבתוך הסוגריים, אבל.. א. אני לא יודע מה הקוד, ב. גם אם תגיד לי אני לא אזכור את זה כל פעם, ולכן אני מציע שיהא פקודה בנויה בתוסף לבחור את הסוגריים ומה שבתוכו].

      קיים בעיצוב תורני.

      @נפתלי-צבי-יהודה כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

      רציתי להציע ג"כ להוסיף אפשרות לעשות תוכן העניינים כמו שמקובל שהכותרת כרגיל, ומתחתיו כל הכותרות משנה,
      מצו"ב תמונה להמחשה.

      קיים בתוסף.

      נ מנותק
      נ מנותק
      נפתלי צבי יהודה
      כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי צבי יהודה
      #474

      @שמעון-פרידנן
      תודה רבה!!
      אף פעם לא שמתי לב ששני הדברים האלה נמצאים בתוספים,
      אבל בדקתי עכשיו ולא בדיוק הבנתי איך משתמשים עם התוכן העניינים בשולחן העורך,
      אשמח להסבר.

      עכשיו אני רואה שהסברת כבר ל- GOLDF
      תודה רבה!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ש שלמה11

        @GOLDF ככל הנראה יש לך בעיה עם עברית בוורד. האם יש לך וורד באנגלית?

        G מנותק
        G מנותק
        GOLDF
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #475

        @שלמה11 לא, הוא בעברית...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נ נפתלי צבי יהודה

          @שלמה11
          עוד כמה הצעות לשיפור

          וכאן אני מודה שוב על התוסף הנפלא הזה,
          אני משתמש עם זה מדי יום!!
          אני מודה לך מאוד על כל המאמץ למען עם ישראל, על החשיבה, על העשייה ועל הכול!!
          מאות אברכים משתמשים עם התוסף הזה, וכולם מברכים את זה בלי סוף!!!

          א.
          כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

          ב.
          וכן חשוב מאוד לשפר ולדייק את האפשרויות הקיימות, כמו שכתבתי כאן בעבר שאפי' שאני מגדיר שיחול רק על סגנון מסוים או להיפך שעל סגנון מסוים לא יחול זה עדיין מחיל על כל המסמך!!

          @שלמה11 כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

          אם מישהו נוסף נתקל בבאג שמדווח @נפתלי-צבי-יהודה שזה מחיל לו על הכל למרות שהוא בחר את האופציה של 'לפי סגנון' שידווח כי אצלי אין בעיה כזאת.

          אכן טעות שלי, בדקתי עכשיו שוב,
          פשוט אני הגדרתי שיחול על סגנון 'טקסט רגיל' ולא קרה שום דבר,
          ועכשיו שמתי לב, שפשוט המסמך שלי מוגדר כ'רגיל', ופשוט התבלבלתי בין סגנון 'טקסט רגיל' לסגנון 'רגיל'.

          ב.
          כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

          אני רק רוצה לחדד,
          לא התכוונתי כאן ליישור שני טורים או למשהו אחר שקיים כבר באחד מהתוספים,
          התכוונתי להחלת טורים בוורד,
          שבאופן אוטומטי מחיל שני טורים על כל המסמך,
          ויש כותרות שצריך ליישאר בטור אחד,
          ולכן הצעתי שנחיל את הטורים דרך התוסף - ושם יהא אפשרויות דילוג על פרמטרים שונים.

          תודה רבה!!!

          בחלק הזה רציתי להוסיף שבאפשריות הסגנון בוורד וכן בחיפוש והחלפה, אין אפשרות לבחור שני טורים, וכן אין אפשרות להגדיר בסגנון את הגדרות הטורים,
          ומה שקורה שיש לי עכשיו מסמך של שני סגנונות ואני רוצה להחיל שני טורים רק על אחד מהסגנונות, אז אני צריך לעבור ידנית כל פיסקא של הסגנון הרצוי ולהחיל עליו שני טורים, וככה כל פיסקא שאני מחיל עליו סגנון אני צריך במקביל גם להחיל עליו הגדרות טורים,

          או לחלופין שיש לי מסמך שחלקו טור אחד וחלקו שני טורים, ועל כל אחד מהם אני צריך להחיל סגנון אחר, אז אין לי אפשרות לבחור שני טורים ולהחליף בסגנון פלוני, אלא אני צריך לבחור ידנית כל פיסקא רצויה בנפרד ולהחיל סגנון,

          [אני לא מתכוין לאו או, רק לשתי האפשריות, כי לפעמים יש לי שני סגנונות ששניהם בטור אחד, ואני רוצה כרגע להחיל רק על אחד מהם שני טורים,
          ולפעמים יש לי להיפך מסמך שחלקו טור אחד וחלקו שני טורים, ואני רוצה להחיל על כל אחד מהם סגנון שונה].

          ולכן אני מציע שבנוסף למה שכתבתי כאן בעבר [מה שמובא בציטוט], שיהא את האפשרות לבחור פיסקאות ע"פ הטור, וכן להגדיר בסגנון את הטורים, וכך אני יכול לבחור כל הפיסקאות בשני טורים ולהחיל סגנון מסוים עליו, או לחלופין להגדיר בסגנון הגדרות טורים, וכך כל סגנון יקבל אטומטי את הגדרות הטורים, ולא נצטרך גם להחיל סגנון וגם להחיל הגדרות טורים.

          ג.
          באפשריות של העיטורים על הכותרות, אין אפשריות בחירה לפי סגנונות,
          ולפעמים יש כמה סוגי כותרות שעל חלק אני לא רוצה עיטור, ועל חלק אני רוצה עיטור שונה,
          ולכן אני מציע להוסיף לזה בחירה לפי סגנון.

          ד.
          כשיש הערות שוליים ארוכה בפיסקא האחרונה בעמוד,
          אז אם אין מקום לכל הערה, אז אוטמטי הטקסט המשוייך להערה קופץ לעמוד הבא ששם נמצא כל ההערה,
          ועכשיו היה לי הערה ארוכה ונהיה לי חור של חצי עמוד! בגלל זה,
          עכ"פ זה קורה כל הזמן גם אם לו בחצי עמוד, אבל ברווח מדי גדול,
          אז רציתי להציע לעשות בשביל זה משהו, או שהערות יוכלו להתחלק בין העמודים, ולא יהיה חייב ליהות הכול באותו עמוד, או שאפי' ההערה יתחיל רק בעמוד הבא - עמוד אחרי הטקסט המשוייך להערה.

          ה.
          כמו"כ בעת עימוד מסמך, צריך להחיל גודל גופן שונה למה שבתוך הסוגריים,
          אז רציתי להציע להוסיף אפשרות לבחור בחיפוש והחלפה כל מה שנמצא בתוך הסוגריים,
          [לכאו' אמור ליהות קוד מסיום שאפשר להכניס בחיפוש והוא בוחר את מה שבתוך הסוגריים, אבל.. א. אני לא יודע מה הקוד, ב. גם אם תגיד לי אני לא אזכור את זה כל פעם, ולכן אני מציע שיהא פקודה בנויה בתוסף לבחור את הסוגריים ומה שבתוכו].

          ו.
          רציתי להציע ג"כ להוסיף אפשרות לעשות תוכן העניינים כמו שמקובל שהכותרת כרגיל, ומתחתיו כל הכותרות משנה,
          מצו"ב תמונה להמחשה.

          cc183115-5ad2-42c4-8664-302a18ae3711-image.png

          מ מנותק
          מ מנותק
          מניין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #476

          @נפתלי-צבי-יהודה כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

          בחלק הזה רציתי להוסיף שבאפשריות הסגנון בוורד וכן בחיפוש והחלפה, אין אפשרות לבחור שני טורים, וכן אין אפשרות להגדיר בסגנון את הגדרות הטורים,
          ומה שקורה שיש לי עכשיו מסמך של שני סגנונות ואני רוצה להחיל שני טורים רק על אחד מהסגנונות, אז אני צריך לעבור ידנית כל פיסקא של הסגנון הרצוי ולהחיל עליו שני טורים, וככה כל פיסקא שאני מחיל עליו סגנון אני צריך במקביל גם להחיל עליו הגדרות טורים,

          או לחלופין שיש לי מסמך שחלקו טור אחד וחלקו שני טורים, ועל כל אחד מהם אני צריך להחיל סגנון אחר, אז אין לי אפשרות לבחור שני טורים ולהחליף בסגנון פלוני, אלא אני צריך לבחור ידנית כל פיסקא רצויה בנפרד ולהחיל סגנון,

          [אני לא מתכוין לאו או, רק לשתי האפשריות, כי לפעמים יש לי שני סגנונות ששניהם בטור אחד, ואני רוצה כרגע להחיל רק על אחד מהם שני טורים,
          ולפעמים יש לי להיפך מסמך שחלקו טור אחד וחלקו שני טורים, ואני רוצה להחיל על כל אחד מהם סגנון שונה].

          ולכן אני מציע שבנוסף למה שכתבתי כאן בעבר [מה שמובא בציטוט], שיהא את האפשרות לבחור פיסקאות ע"פ הטור, וכן להגדיר בסגנון את הטורים, וכך אני יכול לבחור כל הפיסקאות בשני טורים ולהחיל סגנון מסוים עליו, או לחלופין להגדיר בסגנון הגדרות טורים, וכך כל סגנון יקבל אטומטי את הגדרות הטורים, ולא נצטרך גם להחיל סגנון וגם להחיל הגדרות טורים.

          יש כזה דבר בוורד תורני, ויש גם כאן יותר מעודכן שעובד לפי סגנונות, וכמו כן יש לך את זה הרבה יותר משוכלל ויותר מהיר בעזרים לוורד החדש.

          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מ מניין

            @נפתלי-צבי-יהודה כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

            בחלק הזה רציתי להוסיף שבאפשריות הסגנון בוורד וכן בחיפוש והחלפה, אין אפשרות לבחור שני טורים, וכן אין אפשרות להגדיר בסגנון את הגדרות הטורים,
            ומה שקורה שיש לי עכשיו מסמך של שני סגנונות ואני רוצה להחיל שני טורים רק על אחד מהסגנונות, אז אני צריך לעבור ידנית כל פיסקא של הסגנון הרצוי ולהחיל עליו שני טורים, וככה כל פיסקא שאני מחיל עליו סגנון אני צריך במקביל גם להחיל עליו הגדרות טורים,

            או לחלופין שיש לי מסמך שחלקו טור אחד וחלקו שני טורים, ועל כל אחד מהם אני צריך להחיל סגנון אחר, אז אין לי אפשרות לבחור שני טורים ולהחליף בסגנון פלוני, אלא אני צריך לבחור ידנית כל פיסקא רצויה בנפרד ולהחיל סגנון,

            [אני לא מתכוין לאו או, רק לשתי האפשריות, כי לפעמים יש לי שני סגנונות ששניהם בטור אחד, ואני רוצה כרגע להחיל רק על אחד מהם שני טורים,
            ולפעמים יש לי להיפך מסמך שחלקו טור אחד וחלקו שני טורים, ואני רוצה להחיל על כל אחד מהם סגנון שונה].

            ולכן אני מציע שבנוסף למה שכתבתי כאן בעבר [מה שמובא בציטוט], שיהא את האפשרות לבחור פיסקאות ע"פ הטור, וכן להגדיר בסגנון את הטורים, וכך אני יכול לבחור כל הפיסקאות בשני טורים ולהחיל סגנון מסוים עליו, או לחלופין להגדיר בסגנון הגדרות טורים, וכך כל סגנון יקבל אטומטי את הגדרות הטורים, ולא נצטרך גם להחיל סגנון וגם להחיל הגדרות טורים.

            יש כזה דבר בוורד תורני, ויש גם כאן יותר מעודכן שעובד לפי סגנונות, וכמו כן יש לך את זה הרבה יותר משוכלל ויותר מהיר בעזרים לוורד החדש.

            נ מנותק
            נ מנותק
            נפתלי צבי יהודה
            כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי צבי יהודה
            #477

            @מניין כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

            יש כזה דבר בוורד תורני, ויש גם כאן יותר מעודכן שעובד לפי סגנונות, וכמו כן יש לך את זה הרבה יותר משוכלל ויותר מהיר בעזרים לוורד החדש.

            @מניין

            א. מה שיש בוורד תורני זה רק להפוך פיסקאות ממורכזות לשורה אחת, ומה שכתבתי כאן זה הרבה מעבר לזה -
            1] לפי סגנון - כי כותרות משנה צריכות להישאר בשני טורים.
            2] אפשרות לבחור את הפיסקאות ע"פ הטור - כדי להחיל על הכול בבת אחת סגנון.
            3] אפשרות להגדיר בסגנון את הטור - כדי להחיל על כל הסגנון בבת אחת את הגדרות הטורים.

            כמו שפירטתי בהודעה הקודמת את כל כוונתי בענין.

            כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

            בחלק הזה רציתי להוסיף שבאפשריות הסגנון בוורד וכן בחיפוש והחלפה, אין אפשרות לבחור שני טורים, וכן אין אפשרות להגדיר בסגנון את הגדרות הטורים,
            ומה שקורה שיש לי עכשיו מסמך של שני סגנונות ואני רוצה להחיל שני טורים רק על אחד מהסגנונות, אז אני צריך לעבור ידנית כל פיסקא של הסגנון הרצוי ולהחיל עליו שני טורים, וככה כל פיסקא שאני מחיל עליו סגנון אני צריך במקביל גם להחיל עליו הגדרות טורים,

            או לחלופין שיש לי מסמך שחלקו טור אחד וחלקו שני טורים, ועל כל אחד מהם אני צריך להחיל סגנון אחר, אז אין לי אפשרות לבחור שני טורים ולהחליף בסגנון פלוני, אלא אני צריך לבחור ידנית כל פיסקא רצויה בנפרד ולהחיל סגנון,

            [אני לא מתכוין לאו או, רק לשתי האפשריות, כי לפעמים יש לי שני סגנונות ששניהם בטור אחד, ואני רוצה כרגע להחיל רק על אחד מהם שני טורים,
            ולפעמים יש לי להיפך מסמך שחלקו טור אחד וחלקו שני טורים, ואני רוצה להחיל על כל אחד מהם סגנון שונה].

            ולכן אני מציע שבנוסף למה שכתבתי כאן בעבר [מה שמובא בציטוט], שיהא את האפשרות לבחור פיסקאות ע"פ הטור, וכן להגדיר בסגנון את הטורים, וכך אני יכול לבחור כל הפיסקאות בשני טורים ולהחיל סגנון מסוים עליו, או לחלופין להגדיר בסגנון הגדרות טורים, וכך כל סגנון יקבל אטומטי את הגדרות הטורים, ולא נצטרך גם להחיל סגנון וגם להחיל הגדרות טורים.

            ב. עזרים לוורד כבר בתשלום היום.

            ג. אולי באמת הקוד שכתבת כאן יועיל באמת לכל זה [איני יודע כי לא בדקתי את הקוד ואת כל מה שהוא יודע לעשות] ואה"נ @שלמה11 יוכל לקחת משם את הקוד ולהכניס לתוסף.

            תודה רבה!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נ מנותק
              נ מנותק
              נפתלי צבי יהודה
              כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי צבי יהודה
              #478

              33c6de1b-4501-411d-9821-15adf809b0c9-image.png

              6fbc3d9a-2f75-410a-b77f-d101f764dbf5-image.png

              @שלמה11
              העליתי כאן צילום מבך ממילה ראשונה וחלון עם התוסף שלך,
              והשני עם מה שנעשה בתג או אינדוזיין,
              שים לב שבתוכנות האחרות המרווח בין המילה ראשונה להמשך הקטע גדול הרבה יותר מאשר בתוסף שלך,
              אז רציתי להציע אם תוכל באמת להגדיר את זה גם בתוסף שלך - שיהא מרווח גדול יותר בין המילה ראשונה להמשך הקטע.
              תודה רבה!!!

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נ נפתלי צבי יהודה

                33c6de1b-4501-411d-9821-15adf809b0c9-image.png

                6fbc3d9a-2f75-410a-b77f-d101f764dbf5-image.png

                @שלמה11
                העליתי כאן צילום מבך ממילה ראשונה וחלון עם התוסף שלך,
                והשני עם מה שנעשה בתג או אינדוזיין,
                שים לב שבתוכנות האחרות המרווח בין המילה ראשונה להמשך הקטע גדול הרבה יותר מאשר בתוסף שלך,
                אז רציתי להציע אם תוכל באמת להגדיר את זה גם בתוסף שלך - שיהא מרווח גדול יותר בין המילה ראשונה להמשך הקטע.
                תודה רבה!!!

                ש מנותק
                ש מנותק
                שמעון פרידנן
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #479

                @נפתלי-צבי-יהודה
                הראשון הוא מתוכנות אחרות?
                לכאורה זה לא קשור לתוכנה, אלא בגלל שלא היה מקום בשורה למילה "המשנ"ב", אז בין כל המילים בשורה הראשונה יש רווח יותר גדול. תנסה מקרה כזה בתוסף.

                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ש מנותק
                  ש מנותק
                  שאלתיאל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #480

                  @שלמה11
                  אם תוכל לעיין במדריך שהעליתי כאן יש שם כמה הצעות חשובות לייעול בשולחן העורך, בפרט ביישור טורים, הכל עם הסבר מפורט.
                  (לדעתי צריך לחלק את היישור טורים לכמה שלבים וכן לתת כמה אפשרויות ליישור טורים, כגון אפשרות ליישר טורים אחד יחסית לשני או ליישר יחסית לקצה העמוד)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שמעון פרידנן

                    @נפתלי-צבי-יהודה
                    הראשון הוא מתוכנות אחרות?
                    לכאורה זה לא קשור לתוכנה, אלא בגלל שלא היה מקום בשורה למילה "המשנ"ב", אז בין כל המילים בשורה הראשונה יש רווח יותר גדול. תנסה מקרה כזה בתוסף.

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נפתלי צבי יהודה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #481

                    @שמעון-פרידנן כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

                    @נפתלי-צבי-יהודה
                    הראשון הוא מתוכנות אחרות?
                    לכאורה זה לא קשור לתוכנה, אלא בגלל שלא היה מקום בשורה למילה "המשנ"ב", אז בין כל המילים בשורה הראשונה יש רווח יותר גדול. תנסה מקרה כזה בתוסף.

                    @שלמה11 @שמעון-פרידנן
                    מצאת לי תירוץ על הפיסקא הזאת........
                    אני הבאתי את זה כדוג' אבל ככה זה תמיד, [אני עובד עם זה מדי יום!],
                    אני מצרף עכשיו עוד דוגמאות.

                    זה עם התוסף.
                    c7dfafde-b83f-490e-a8b6-d0c08a0da29b-image.png

                    וזה עם תוכנה.
                    ba82bc50-50bb-4ce0-85db-bcc96f11a099-image.png

                    ש ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נפתלי צבי יהודה

                      @שמעון-פרידנן כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

                      @נפתלי-צבי-יהודה
                      הראשון הוא מתוכנות אחרות?
                      לכאורה זה לא קשור לתוכנה, אלא בגלל שלא היה מקום בשורה למילה "המשנ"ב", אז בין כל המילים בשורה הראשונה יש רווח יותר גדול. תנסה מקרה כזה בתוסף.

                      @שלמה11 @שמעון-פרידנן
                      מצאת לי תירוץ על הפיסקא הזאת........
                      אני הבאתי את זה כדוג' אבל ככה זה תמיד, [אני עובד עם זה מדי יום!],
                      אני מצרף עכשיו עוד דוגמאות.

                      זה עם התוסף.
                      c7dfafde-b83f-490e-a8b6-d0c08a0da29b-image.png

                      וזה עם תוכנה.
                      ba82bc50-50bb-4ce0-85db-bcc96f11a099-image.png

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמעון פרידנן
                      כתב נערך לאחרונה על ידי שמעון פרידנן
                      #482

                      @נפתלי-צבי-יהודה

                      לדעתי, כנ"ל.
                      נראה גם שבתוכנה מוגדר מלכתחילה ריוח קצת יותר גדול בין המילים.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נ נפתלי צבי יהודה

                        @שמעון-פרידנן כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

                        @נפתלי-צבי-יהודה
                        הראשון הוא מתוכנות אחרות?
                        לכאורה זה לא קשור לתוכנה, אלא בגלל שלא היה מקום בשורה למילה "המשנ"ב", אז בין כל המילים בשורה הראשונה יש רווח יותר גדול. תנסה מקרה כזה בתוסף.

                        @שלמה11 @שמעון-פרידנן
                        מצאת לי תירוץ על הפיסקא הזאת........
                        אני הבאתי את זה כדוג' אבל ככה זה תמיד, [אני עובד עם זה מדי יום!],
                        אני מצרף עכשיו עוד דוגמאות.

                        זה עם התוסף.
                        c7dfafde-b83f-490e-a8b6-d0c08a0da29b-image.png

                        וזה עם תוכנה.
                        ba82bc50-50bb-4ce0-85db-bcc96f11a099-image.png

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שלמה11
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #483

                        @נפתלי-צבי-יהודה הכנסתי אופציה להוספת מרווח בין המילה הראשונה להמשך הפיסקה.
                        עשיתי 2 אופציות 1. הגדלת המרווח בנוסף לרווח הקיים. 2. מרווח מוחלט כולל הרווח הקיים.

                        בעז"ה אני מסיים לעבוד על החלק של עיצוב פיסקה בקרוב, אולי אני אעלה אותו בנפרד בשבועות הקרובים.

                        @goldf לא יודע מה בדיוק הבעיה שלך, אבל יש לך בעיה בהצגת עברית דרך קוד VBA.

                        @שאלתיאל אין לי את האפשרות לקרוא את כל המדריך הנ"ל, אם תוכל להעלות כאן נושאים ממוקדים הטעונים שיפור, זה יועיל.
                        בעניין יישור טורים, אם רוצים ליישר עד סוף העמוד צריך קודם לעשות 'יישור עמודים' ולאחר מכן 'יישור טורים', בעז"ה בעתיד אני אשדרג את 'יישור עמודים' שיתמודד גם עם עמודים שיש בהם מעברי פיסקה (כלומר עמודים שיש בהם חלקים של טור אחד וחלקים של שני טורים).

                        נ G 2 תגובות תגובה אחרונה
                        9
                        • ש שלמה11

                          @נפתלי-צבי-יהודה הכנסתי אופציה להוספת מרווח בין המילה הראשונה להמשך הפיסקה.
                          עשיתי 2 אופציות 1. הגדלת המרווח בנוסף לרווח הקיים. 2. מרווח מוחלט כולל הרווח הקיים.

                          בעז"ה אני מסיים לעבוד על החלק של עיצוב פיסקה בקרוב, אולי אני אעלה אותו בנפרד בשבועות הקרובים.

                          @goldf לא יודע מה בדיוק הבעיה שלך, אבל יש לך בעיה בהצגת עברית דרך קוד VBA.

                          @שאלתיאל אין לי את האפשרות לקרוא את כל המדריך הנ"ל, אם תוכל להעלות כאן נושאים ממוקדים הטעונים שיפור, זה יועיל.
                          בעניין יישור טורים, אם רוצים ליישר עד סוף העמוד צריך קודם לעשות 'יישור עמודים' ולאחר מכן 'יישור טורים', בעז"ה בעתיד אני אשדרג את 'יישור עמודים' שיתמודד גם עם עמודים שיש בהם מעברי פיסקה (כלומר עמודים שיש בהם חלקים של טור אחד וחלקים של שני טורים).

                          נ מנותק
                          נ מנותק
                          נפתלי צבי יהודה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי צבי יהודה
                          #484

                          @שלמה11 כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

                          בעניין יישור טורים, אם רוצים ליישר עד סוף העמוד צריך קודם לעשות 'יישור עמודים' ולאחר מכן 'יישור טורים',

                          כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

                          שכחתי לדווח גם על היישור עמודים,
                          יישרתי עכשיו מסמך שהיה ישר כמעט לגמרי,
                          ואחרי היישור שלו נוצר לי חורים של רבע עמוד בין הפיסקאות,
                          החור הגדול ביותר שמדדתי היה 198 נק',
                          וכמובן שבמצב הזה היישור עמודים לא רלוונטי בכלל.

                          @שלמה11

                          מה עם כל שאר הדברים שציינתי בהודעות קודמות, אתם גם מכניס את זה??

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שלמה11

                            @נפתלי-צבי-יהודה הכנסתי אופציה להוספת מרווח בין המילה הראשונה להמשך הפיסקה.
                            עשיתי 2 אופציות 1. הגדלת המרווח בנוסף לרווח הקיים. 2. מרווח מוחלט כולל הרווח הקיים.

                            בעז"ה אני מסיים לעבוד על החלק של עיצוב פיסקה בקרוב, אולי אני אעלה אותו בנפרד בשבועות הקרובים.

                            @goldf לא יודע מה בדיוק הבעיה שלך, אבל יש לך בעיה בהצגת עברית דרך קוד VBA.

                            @שאלתיאל אין לי את האפשרות לקרוא את כל המדריך הנ"ל, אם תוכל להעלות כאן נושאים ממוקדים הטעונים שיפור, זה יועיל.
                            בעניין יישור טורים, אם רוצים ליישר עד סוף העמוד צריך קודם לעשות 'יישור עמודים' ולאחר מכן 'יישור טורים', בעז"ה בעתיד אני אשדרג את 'יישור עמודים' שיתמודד גם עם עמודים שיש בהם מעברי פיסקה (כלומר עמודים שיש בהם חלקים של טור אחד וחלקים של שני טורים).

                            G מנותק
                            G מנותק
                            GOLDF
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #485

                            @שלמה11 כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

                            @goldf לא יודע מה בדיוק הבעיה שלך, אבל יש לך בעיה בהצגת עברית דרך קוד VBA.

                            זהו שהבעיה לא רק בהצגת השפה אלא אני לא מצליח ליצור תוכן ענינים וכן להוסיף עיטורים...

                            דאנציגד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • G GOLDF

                              @שלמה11 כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

                              @goldf לא יודע מה בדיוק הבעיה שלך, אבל יש לך בעיה בהצגת עברית דרך קוד VBA.

                              זהו שהבעיה לא רק בהצגת השפה אלא אני לא מצליח ליצור תוכן ענינים וכן להוסיף עיטורים...

                              דאנציגד מנותק
                              דאנציגד מנותק
                              דאנציג
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #486

                              @GOLDF
                              תנסה להתקין אופיס מחדש.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שלמה11

                                @הביניני אני לא מכיר את תוסף עיצוב תורני הישן, אם תסביר לי מה זה 'עיצוב חלון מורחב לפי בחירה' ו'חישוב פיסקאות ממורכזות' אני אוכל לענות לך.
                                רק חשוב לשים לב שבשולחן העורך יש הרבה מאוד עדכונים שאתה עלול להפסיד:

                                1. עיצוב לפי סגנון.
                                2. תיקון מרווח שורות עבור עיצוב מילה ראשונה
                                3. עיצוב מילה ראשונה באופן דינמי.
                                4. יישור כלפי מעלה בעיצוב שורה ראשונה.
                                5. איזון שורה אחרונה.
                                6. חלון כפול ב3 שורות.

                                בנוסף הקודים משתפרים מגירסא לגירסא ונהיים מהירים יותר ומדוייקים יותר.

                                רק אציין שבעז"ה בקרוב אני מתכוין להוציא גירסה חדשה עם שיפורים רבים

                                1. מהירות משופרת בעיצוב חלון ובתיקון מרווח שורות.
                                2. תיקון באג שורה ריקה במרכוז שורה ראשונה.
                                3. אפשרות לבחירת מספר המילים לעיצוב.
                                4. מינימום שורות עבור כל אחד מהעיצובים.

                                ועוד...

                                אם לציבור יש רעיונות נוספים הם מוזמנים להעלות אותם כאן.

                                נ מנותק
                                נ מנותק
                                נפתלי צבי יהודה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי צבי יהודה
                                #487

                                @שלמה11 כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

                                תודה למגיבים @שמעון-פרידנן @נפתלי-צבי-יהודה
                                כרגע אני עובד על עיצוב פיסקה והוספתי את האפשרויות הבאות

                                בחירה של מספר המילים לעיצוב מילה ראשונה ועיצוב חלון.

                                יש 2 אפשרויות או לפי מספר מילים או לפי תו עצירה.

                                @שלמה11 @שמעון-פרידנן

                                בדר"כ צריך ברוב הפיסקאות רק את המילה הראשונה,
                                למעט מקרים מסוימים שנצרך גם שני מילים,
                                ולכן האופציה לבחירת מספר מילים יעזור רק למי שרוצה להחיל על כל המסמך עיצוב וחלון לשני מילים, אבל לא יעזור למקרים בודדים,
                                וכן האופציה לפי תו עצירה בעצם ידרוש עכשיו לעשות בכל פיסקא תו עצירה, וזה עבודה ידנית על כל פיסקא ופיסקא,

                                ולכן אני מציע [אולי לא הבנתי, ולזה היתה כוונתך מלכתחילה], שיהא מוגדר כברירת מחדל רק מילה ראשונה, למעט במקומות שבהם יש תו עצירה, שבהם הוא ימשיך עד התו, אבל בכל שאר הפיסקאות לא נצטרך תו עצירה כלל, אלא יעשה אוטמטי רק מילה ראשונה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ה הביניני

                                  ר' @שלמה11
                                  יישר כח עצום! - מחכים!

                                  "עיצוב חלון מורחב לפי בחירה" - זה בחירה על כמה מילים,
                                  ו"עיצוב חלון עם חישוב פיסקאות ממוספרות" - זה שבמקום שיש אות בתחילת הפסקה כמו א), הוא יעשה חלון גם על המילה הראשונה.

                                  דבר נוסף.
                                  עיצוב הערות - עיצוב אותיות כנהוג בספרי קודש. בעיצוב תורני, האם הוא מוגבל לכמות ההערות?
                                  יש לי בקובץ 240 הערות ומופיע לי:
                                  52e4ebd5-6f0a-4f0f-859e-7414a949d680-image.png
                                  @pcinfogmach
                                  יישר כח.

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נפתלי צבי יהודה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #488

                                  @הביניני כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

                                  ו"עיצוב חלון עם חישוב פיסקאות ממוספרות" - זה שבמקום שיש אות בתחילת הפסקה כמו א), הוא יעשה חלון גם על המילה הראשונה.

                                  @שלמה11 כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

                                  בעניין 'עיצוב פיסקאות ממוספרות' נדמה לי שזה קשור להערות שולים ויש טיפול לזה בגירסאות החדשות של עיצוב תורני ושולחן העורך - הקוד מזהה באופן אוטומטי.

                                  @שלמה11

                                  זה באמת דבר נצרך ומצוי גם ללא שום קשר להערות שוליים או לפיסקאות ממוספרות,
                                  כי הרבה פעמים יש הרבה פיסקאות שמתחילות כך - א) ב) וכו' ושם צריך להחיל את העיצובים גם על המילה הראשונה,
                                  רק שבאמת הפתרון של בחירת המילים עד לתו עצירה יעזור גם לזה.

                                  תראה בתמונה המצורפת באותיות ג' וד':
                                  924dbb9c-fba3-42ee-82e7-a65473e210e9-image.png

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שמעון פרידנן
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי שמעון פרידנן
                                    #489
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שמעון פרידנן
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי שמעון פרידנן
                                      #490

                                      @שלמה11

                                      דבר שאפשר להוסיף בתוסף. הוספת/החסרת שורה בפסקה נבחרת, באמצעות צמצום הרווח בין המילים.
                                      שהמאקרו יצמצם/ ירחיב את הרווח בין המילים ויבדוק לבד אם נוספה/נחסרה שורה.
                                      תודה רבה!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נפתלי צבי יהודה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #491

                                        @שלמה11

                                        רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.

                                        א.
                                        אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
                                        נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
                                        ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
                                        יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.

                                        ב.
                                        החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
                                        לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
                                        כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.

                                        דאנציגד ש נ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נ נפתלי צבי יהודה

                                          @שלמה11

                                          רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.

                                          א.
                                          אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
                                          נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
                                          ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
                                          יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.

                                          ב.
                                          החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
                                          לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
                                          כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.

                                          דאנציגד מנותק
                                          דאנציגד מנותק
                                          דאנציג
                                          מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #492

                                          @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

                                          ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
                                          יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.

                                          לפעם הבאה, תחפש טאב מעבר פיסקה, ותחליף לעיצוב בגודל 1, שים לב שגם המעבר פיסקה יקבל את הגודל 1, כדי שבאמת יוקטן הרווח המיותר.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר