בקשת מידע | למה תרמוסטט בטחון במייבש קופץ פעם אחר פעם?
-
נתקלתי במקרים שלא הבנתי למה התרמוסטט בטחון קופץ.
אויר יצא בכמות מהצינור כך שאין סתימה.
בדקתי קבל (אולי המנוע נעצר לפעמים) היה תקין.
תרמוסטט שני כנראה תקין (המייבש עובר בין 9 אמפר ל6 אמפר והחום בגו"ח בערך 60 מעלות)
אבל בתקופה האחרונה התרמוסטט בטחון קופץ פעמיים בשבוע.
כרגע החלפתי אותו, אשמח לדעת על כיוונים נוספים, כי זה לא פעם ראשונה שלא הצלחתי לאתר את התקלה. -
נתקלתי במקרים שלא הבנתי למה התרמוסטט בטחון קופץ.
אויר יצא בכמות מהצינור כך שאין סתימה.
בדקתי קבל (אולי המנוע נעצר לפעמים) היה תקין.
תרמוסטט שני כנראה תקין (המייבש עובר בין 9 אמפר ל6 אמפר והחום בגו"ח בערך 60 מעלות)
אבל בתקופה האחרונה התרמוסטט בטחון קופץ פעמיים בשבוע.
כרגע החלפתי אותו, אשמח לדעת על כיוונים נוספים, כי זה לא פעם ראשונה שלא הצלחתי לאתר את התקלה. -
נתקלתי במקרים שלא הבנתי למה התרמוסטט בטחון קופץ.
אויר יצא בכמות מהצינור כך שאין סתימה.
בדקתי קבל (אולי המנוע נעצר לפעמים) היה תקין.
תרמוסטט שני כנראה תקין (המייבש עובר בין 9 אמפר ל6 אמפר והחום בגו"ח בערך 60 מעלות)
אבל בתקופה האחרונה התרמוסטט בטחון קופץ פעמיים בשבוע.
כרגע החלפתי אותו, אשמח לדעת על כיוונים נוספים, כי זה לא פעם ראשונה שלא הצלחתי לאתר את התקלה.@שטיגליץ כתב בבקשת מידע | למה תרמוסטט בטחון במייבש קופץ פעם אחר פעם?:
אשמח לדעת על כיוונים נוספים,
@יוני.פ-1 כתב בבקשת מידע | למה תרמוסטט בטחון במייבש קופץ פעם אחר פעם?:
בגדול לפעמים הוא פשוט תקול
עייפות החומר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות