המלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי
-
שלום לכולם - ישנם הרבה המלצות וקישורים בפורום לאוזניות בלוטוס, הבעיה היא שחלקם\רובם הוא לא מנסיון אלא מהתרשמות בעלמא או משמועות.
חשבתי לשתף את הציבור בנסיון שלי במספר אוזניות. מקווה שאועיל למישהו.הבהרה: אינני מרוויח כלום מהקישורים דלעיל.
רשימת ההמלצות:
אנקר: P20, P30, P40, A20I, ליברטי 4 NC, ליברטי 4 פרו.
באסוס: M2s Ultra
JBL ג'י בי אל: Tune 225אנקר:
- את האוזניות האלו - יש לי ברשותי כבר מעל שנתיים. הזמנתי מהם עד עתה תשע זוגות - לי, לאחים שלי ולחברים.
מחיר: המחיר שלהם נע בין 55 - ל80 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב3 גדלים.
הם יושבות מאד נוח באוזן.
מגיעות ב3 צבעים: שחור, כחול, לבן.
השמיעה שלהם מעולה! (דרייברים בגודל 10 מ"מ)
הדיבורית שלהם - קצת פחות, אין בהם סינון רעשים מתקדם מידי -
אבל לשיחות מזדמנות אפשר להסתדר איתם (אני השתמשתי בהם בכל התקופה גם לדיבור, היו קצת שהתלוננו שלא שומעים טוב, אבל בכללי, הם היו די בסדר). (2 מיקרופונים)האוזניות נגד מים - אפשר להשתמש בהם במקלחת באופן חופשי - מנסיון.
נפל לכם לתוך ספל מים? לא קרה כלום! תשאבו את המים ע"י וואקום (עם הפה), והאוזניות יחזרו מהר מאד לשמיעה הרגילה שלהם.-
יש חסרון קטן - שאין אפשרות לנתק את השיחה תוכ"ד התקשרות, כלומר אם חייגתם למישהו והוא לא עונה\ממתינה - אין אפשרות לנתק את השיחה - אלא צריך לנתק בטלפון.
-
מצד שני יש בהם מעלה - לא צריך להסתובב כל היום עם הקייס (בשונה מהP30 והליברטי NC) באוזניות של אנקר (לכה"פ אלו שאני מכיר) יש הגדרה שהם נכבות אוטומטי לאחר זמן מסויים שהם אינן מחוברות למכשיר - בכדי לחסוך בבטריה.
מה שדורש הדלקה שלהם. בP20 מדליקים ע"י לחיצה ארוכה על האוזניה.
זמן וטעינה:
זמן הטעינה הרשמי הוא:
10 שעות לאוזניות ו30 שעות לקופסת הטעינה.
למעשה - אף פעם לא בדקתי עם שעון - אבל זה מחזיק ממש יפה - אפשר להשתמש עם זה יום שלם בלי להחזיר לקופסת הטעינה - בשימוש סביר של אדם ממוצע.בלוטוס 5.3
טעינה מהירה - 10 דק' לשעתיים שימוש - לכה"פ באופן רשמי, מעשי זה קצת פחות.תמונות - בספויילר:



- האוזניות האלו היו אצלי יותר מחודשיים בשימוש יומימי.
מחיר: המחיר שלהם נע בין 100 - ל220 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב4 גדלים.
הם יושבות נוח באוזן. (לטעמי קצת פחות מהP20. אבל זה גם עניין של הרגל).
מגיעות ב5 צבעים: תכלת, לבן, ירוק, שחור, ורוד.השמיעה שלהם מעולה ממש! (דרייברים בגודל 10 מ"מ)
הערה בספויילר:עריכה: חזרתי להשתמש בהם אחרי תקופה עם הP40 - ואני לא מרוצה מידי מהשמע, הוא מאד בס, ולא חד כל כך.
-אני לא יודע, יכול להיות שזה נהרס לי ע"י מקלחות וכדו', הזמנתי עוד אחד לאחי, אבדוק אותו כשיבוא - ובל"נ אעדכן כאן. תעקבו מידי פעם - אם מעניין אותכםהדיבורית שלהם טובה (4 מיקרופונים)
יש בהם אופציה של סינון רעשים מתקדם - ANC. (באופציה זו הדיבורית מעט פחות ברורה לענ"ד).-
באוזניות אלו (בשונה מהP20) יש אפשרות לנתק תוכ"ד חיוג, וכן לדחות שיחה נכנסת ע"י לחיצה ארוכה על האוזניה.
-
מצד שני יש בהם חסרון - צריך להסתובב כל היום עם הקייס (בשונה מהP20) - באוזניות של אנקר (לכה"פ אלו שאני מכיר) יש הגדרה שהם נכבות אוטומטי לאחר זמן מסויים שהם אינן מחוברות למכשיר - בכדי לחסוך בבטריה.
מה שדורש הדלקה שלהם. בP30 אין אפשרות להדליק את האוזניה בלי הקייס - יש להכניס לקייס ולהוציא, ואז האוזניה נדלקת. -
(אבל, אפשר להגדיר באפליקצייה (קישור בסוף הפוסט) שהאוזנייה לא תיכבה לעולם, או רק לאחר שעה לדוגמא, מה שמאפשר יציאה רק עם האוזניות - בלי הקייס)
האוזניות נגד מים - אפשר להשתמש בהם במקלחת באופן חופשי - מנסיון.
הבעיה היחידה היא שמגע ישיר של מים באוזניה מכבה את השיחה\מוזיקה שאתם שומעים, מכיוון שלחצן המגע רגיש.זמן וטעינה:
זמן הטעינה הרשמי הוא:
10 שעות לאוזניות ו45 שעות לקופסת הטעינה.
זה מחזיק ממש יפה - אפשר להשתמש עם זה יום שלם בלי להחזיר לקופסת הטעינה - בשימוש סביר של אדם ממוצע.בלוטוס מתקדם - 5.4
טעינה מהירה - 10 דק' לשעתיים שימוש - לכה"פ באופן רשמי, מעשי זה קצת פחות.תמונות - בספויילר:




- את האוזניות האלו יש ברשותי קרוב ל4 חודשים בשימוש יומי.
מחיר: המחיר שלהם נע בין 110 - ל220 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב5 גדלים.
הם יושבות ממש נוח באוזן. (לטעמי יותר מהP30, ועוד יותר מהליברטי).
מגיעות ב5 צבעים: לבן - שמנת, כחול, שחור, ורוד.השמיעה שלהם מעולה ממש! (דרייברים בגודל 11 מ"מ)
הדיבורית שלהם ממש ממש מעולה! (6 מיקרופונים)
יש בהם אופציה של סינון רעשים מתקדם - ANC.-
באוזניות אלו (בדומה לP30 ובשונה מהP20) יש אפשרות לנתק תוכ"ד חיוג, וכן לדחות שיחה נכנסת ע"י לחיצה ארוכה על האוזנייה.
-
מצד שני יש בהם חסרון - צריך להסתובב כל היום עם הקייס (בשונה מהP20) - באוזניות של אנקר (לכה"פ אלו שאני מכיר) יש הגדרה שהם נכבות אוטומטי לאחר זמן מסויים שהם אינן מחוברות למכשיר - בכדי לחסוך בבטרייה.
מה שדורש הדלקה שלהם. בP40 אין אפשרות להדליק את האוזניה בלי הקייס - יש להכניס לקייס ולהוציא, ואז האוזניה נדלקת. -
(אבל, אפשר להגדיר באפליקצייה (קישור בסוף הפוסט) שהאוזנייה לא תיכבה לעולם, או רק לאחר שעה לדוגמא, מה שמאפשר יציאה רק עם האוזניות - בלי הקייס)
(עיין בהמשך תמונה של הפרשי הגודל בין הקייס של P20 P30 P40.)
האוזניות נגד מים מנסיון. עמידות למים בתקן IPX5 .
זמן וטעינה:
זמן הטעינה הרשמי הוא:
12 שעות לאוזניות ו60 שעות לקופסת הטעינה.בלוטוס מתקדם - 5.3 (די מוזר, על הP30 רשום 5.4)
טעינה מהירה - 10 דק' לשעתיים שימוש - לכה"פ באופן רשמי, מעשי זה קצת פחות.תמונות - בספויילר:




בספויילר הבא - יש תמונות של הקייס של הP20 הP30 והP40


- האוזניות האלו - היו ברשותי במשך שבוע.
מחיר: המחיר שלהם נע בין 100 - ל300 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב4 גדלים.
הם יושבות נוח באוזן. (לטעמי פחות מהP20 והP30 (-ולכן החזרתי אותם) אבל זה גם עניין של הרגל).
מגיעות ב5 צבעים: תכלת, לבן, כחול, שחור, ורוד.
השמיעה שלהם מעולה ממש! (דרייברים בגודל 11 מ"מ)
הדיבורית שלהם ממש מעולה (6 מיקרופונים) - לענ"ד יותר טובה מהP30. לא יודע אם זה משהו משמעותי. וכמו הP40).
יש בהם אופציה של סינון רעשים מתקדם - ANC.- מצד שני יש בהם חסרון - צריך להסתובב כל היום עם הקייס (כמו הP30 ובשונה מהP20) - באוזניות של אנקר (לכה"פ אלו שאני מכיר) יש הגדרה שהם נכבות אוטומטי לאחר זמן מסויים שהם אינן מחוברות למכשיר - בכדי לחסוך בבטריה.
מה שדורש הדלקה שלהם. בP30 ובליברטי NC אין אפשרות להדליק את האוזניה בלי הקייס - יש להכניס לקייס ולהוציא, ואז האוזניה נדלקת. (בליברטי זה קצת יותר מעצבן - כי הקייס הוא די גדול. - (אבל, אפשר להגדיר באפליקצייה (קישור בסוף הפוסט) שהאוזנייה לא תיכבה לעולם, או רק לאחר שעה לדוגמא, מה שמאפשר יציאה רק עם האוזניות - בלי הקייס)
האוזניות נגד מים (עמידות למים בתקן IPX4) - אבל לא ניסיתי בפועל.
זמן וטעינה:
זמן הטעינה הרשמי הוא:
10 שעות לאוזניות 50 שעות לקופסת הטעינה.
זה מחזיק ממש יפה - אפשר להשתמש עם זה יום שלם + = באופן חופשי.
תומך גם בטעינה אלחוטית.
טעינה מהירה - 10 דק' ל4 שעות שימוש - לכה"פ באופן רשמי, מעשי זה קצת פחות.
בלוטוס מתקדם - 5.4תמונות - בספויילר:



קישור להזמנה
(אני הזמנתי אותם במבצע ב211 ש"ח, חכו למבצעים עליהם, יש מידי פעם).- האוזניות האלו אצלי יומיים.
אם יהיו שינויים בדעתי לגביהם - אעדכן.
מחיר: המחיר שלהם נע בין 200- 400 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב6 גדלים.
הם יושבות נוח מאוד באוזן. (לטעמי אפילו יותר מהP40, רק שהם קצת נראות בולטות יותר מהאוזן).
מגיעות ב3 צבעים: תכלת, לבן, , שחור.
השמיעה שלהם מעולה ממש! (דרייברים בגודל 10.5 מ"מ)(יש משהו מיוחד באוזניות האלו, לטעמי, בהשוואה לכל הקודמות, שישנה הרגשה בשמיעת מוזיקה בהם - שהמוזיקה "עוטפת" אותך, כלומר שהסאונד שלהם הוא יותר היקפי כך שאתה כביכול שומע את המוזיקה מ360 מעלות סביבך, כמו השמיעה ממערכת סאונד טובה, שתומכת בחלוקת הצלילים לימין ולשמאל).
הדיבורית שלהם ממש מעולה (6 מיקרופונים) - כמו הP40 והליברטי 4 NC.
יש בהם אופציה של סינון רעשים מתקדם - ANC = הסינון שלהם ממש איכותי.
לטענת החברה האוזניות מסננות רעשים פי 3 (בהשוואה למי?...)
יש להם 7 סנסורים (= חיישנים) לביטול רעשים, 6 חיישנים לרעש, וחיישן אחד לברמוטר = שינויי לחץ אוויר.
כמו"כ לטענתם, כל 0.3 שניות האוזניות עוברות כיול מבחינת רעשי סביבה, או בעברית פשוטה, כל 0.3 שניות האוזניות בודקות את סוג הרעש שיש בסביבה ולפי זה הם מסננות את הרעשים.יש בקייס אזור מגע, שמאפשר להגדיר שם את מצב האוזניות - ממצב שיקוף מלא עובר דרך נורמל ועד סינון רעשים מלא - ב10 דרגות.
יש מסך עם חיווי סוללה באחוזים של כל אוזנייה בנפרד + חיווי מצב הבטריה של הקייס.
יש באוזניות פיצ'ר נחמד - ישנה אפשרות להגביה ולהנמיך את הווליום באמצעות החלקה כלפי מעלה ומטה בלחצן המגע (אגב, הוא - בשונה מכל הקודמים, לא נמצא בראש האוזניה, אלא בעלה = המקל, בצד הקדמי.
(אגב נוסף, מכיוון שישנה אפשרות להגביה ולהנמיך באמצעות החלקה, זה מייתר את ההגדרה בהגבהת השמע ע"י מספר לחיצות - כך שזה נותר פנוי לחזרה לשיר אחורה, חוץ מממעבר לשיר הבא, ואידך זיל גמור...)ככל האוזניות המתקדמות יותר של חברה זו:
- מצד שני יש בהם חסרון - צריך להסתובב כל היום עם הקייס (כמו הP30 ובשונה מהP20) - באוזניות של אנקר (לכה"פ אלו שאני מכיר) יש הגדרה שהם נכבות אוטומטי לאחר זמן מסויים שהם אינן מחוברות למכשיר - בכדי לחסוך בבטריה.
מה שדורש הדלקה שלהם. בP30 ובליברטי NC אין אפשרות להדליק את האוזניה בלי הקייס - יש להכניס לקייס ולהוציא, ואז האוזניה נדלקת. (בליברטי זה קצת יותר מעצבן - כי הקייס הוא די גדול. - (אבל, אפשר להגדיר באפליקצייה (קישור בסוף הפוסט) שהאוזנייה לא תיכבה לעולם, או רק לאחר שעה לדוגמא, מה שמאפשר יציאה רק עם האוזניות - בלי הקייס)
האוזניות נגד מים (עמידות למים בתקן IPX5) - אבל לא ניסיתי בפועל.
זמן וטעינה:
זמן הטעינה הרשמי הוא:
10 שעות לאוזניות 40 שעות לקופסת הטעינה (- פחות מליברטי 4 NC, והרבה פחות מP40 - הבדל של 20 שעות!).
זה מחזיק ממש יפה - אפשר להשתמש עם זה יום שלם + = באופן חופשי.
תומך בטעינה אלחוטית.
טעינה מהירה - 10 דק' ל4 שעות שימוש - לכה"פ באופן רשמי, מעשי זה קצת פחות.
בלוטוס מתקדם - 5.3הבהרה חשובה!
שימו לב! בדגם זה - המיקרופון נמצא בתחתית העלה - תחת רשת ברזל. צריך ממש להיזהר שלא יכנסו לכלוכים לתוך הרשת שם, כי זה מוריד בצורה דרסטית את איכות המיקרופון - עד כדי אי שמישות כלל. - מנסיון!
אז תקפידו על נקיון וזהירות, חבל על האוזניות!
מה שכן, אחר מעשה - כלומר אחרי שזה כבר התלכלך, יש פתרון שאני עשיתי - עיינו כאן
תמונות - בספויילר:




- הבהרה: אוזניות אלו לא היו בשימוש אצלי, הם היו אצלי רק יום אחד (הזמנתי לאחי).
מחיר: המחיר שלהם נע בין 75 - ל100 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב3 גדלים.
הם יושבות מאד נוח באוזן ( זה אוזניות בלי מקל - אלא בתוך האוזן)
מגיעות ב3 צבעים: שחור, סגול בהיר, ולבן.
השמיעה שלהם די נחמדה (דרייברים בגודל 11 מ"מ)
הדיבורית שלהם - לא משהו. (2 מיקרופונים) - אין סינון רעשים.(לא ידוע לי אם זה נגד מים - לא מופיע באתר שהם כן).
זמן וטעינה:
זמן הטעינה הרשמי הוא:
9 שעות לאוזניות ו28 שעות לקופסת הטעינה.בלוטוס 5.3
טעינה מהירה - 10 דק' לשעתיים שימוש - לכה"פ באופן רשמי, מעשי זה קצת פחות.תמונות - בספויילר:




- לאוזניות אנקר יש אפליקציה לשליטה על מחוות הקשה סינון רעשים ועוד פיצ'רים נחמדים, לא דורש אינטרנט.
ניתן להוריד מכאן
למי שמעוניין - @לאצי פירסם כאן תוכנה למחשב - שאפשר לשלוט בה גם באוזניות!
מצורף תמונות מהאפליקציה - בספויילר
- אגב, משהו שלא הכרתי...
בP40 ומעלה= הכניסו את האוזנייה לאוזן, סובבו רבע סיבוב קדימה, ותיהנו משמיעה מצויינת ואטומה!
באסוס:
- את האוזניות האלו - קיבלתי לפני חודש בערך.
מחיר: המחיר שלהם נע בין 100 - ל550 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב4 גדלים.
הם יושבות מאד מאד נוח באוזן - כמעט לא מרגישים אותם.מגיעות ב2 צבעים: שחור ולבן.
השמיעה שלהם ממש מעולה!
הדיבורית שלהם - קצת פחות, אבל לפי מה שבדקתי - הדיבורית קצת פחות טובה מהP30.
יש בהם סינון רעשים מתקדם.מגיע עם קופסת טעינה (קייס) עם מסך מגע. - אין בזה עברית אלא אנגלית ועוד שפות.
יש בו מלא אופציות, כגון סגנונות מוזיקה, חיפוש אוזניה שנעלמה (משמיע צפצוף חזק באוזניה), בחירת מצב שמע - רגיל, ANC, ועוד.בלוטוס 5.4 - הבעיה שיש מכשירים שזה לא מתחבר אליהם - לדוגמא שיאומי קין.
זמן וטעינה:
זמן הטעינה הרשמי הוא:
30 שעות כולל הקופסת הטעינה.
לדעתי מחזיק פחות - בגלל המסך מגע בקייס.תמונות (מורחב) - בספויילר:






האופציות בקייס:

JBL:
(לא יודע אם זה מקורי, לכאורה לפי האיכות - לא)
- האוזניות האלו היו אצלי כמה ימים, והחזרתי אותם.
מחיר: המחיר שלהם נע באזור 80 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב2 גדלים (אאל"ט).
הם די נוחות באוזן - לא משהו מיוחד.
מגיעות ב4 צבעים: שחור, כחול, לבן, אפור.
השמיעה שלהם נחמדה +.
הדיבורית שלהם - לא משהו, אבל אפשר לנהל שיחה.תמונות - בספויילר:

- רק חשוב לציין
לאנקר ובאסוס תמיד יש דילים של דאבל קופון
לעולם לא לקנות עם קופון אחד
יש קופוני מוכרים שמוזילים את המוצר בעשרות שקלים
תוכלו לראות דוגמא למחירים פה
https://mitmachim.top/post/1050020
(קרדיט @efishesh)
לסיכומו של פוסט...
אם המחיר מאפשר לכם - קחו את הליבטרי 4 פרו, אם לא אז P40 לוקחות בהליכה את שאר האוזניות שבפוסט זה = מכל החברות.
הן מבחינת שמע, דיבורית, בטריה, נוחות ועוד.
- את הליבטרי 5 NC, ליברטי 5 פרו ופרו מקס, לא ניסיתי עדיין.
זו דעתי האישית מנסיוני עם כל האוזניות האלו בארבע השנים האחרונות.
אז תקנו ותהנו - ותשמעו רק דברים ובשורות טובות!
-
@יאיר-דניאל
תודה רבה על הפוסט המורחב
האם ההמלצה שלך על אנקר P40 עדיין עומדת?
וכן אשמח לדעת האם זה אותם אוזניות גם בטמותודה רבה
@MMI כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:
האם ההמלצה שלך על אנקר P40 עדיין עומדת
כן, והיא תשאר כך כל עוד לא אנסה את כל הפרואים למיניהם, ולא אשתכנע שהם באמת טובים בפער, אין לי חשק לשלם יקר כשאני מרוצה ממה שיש לי...
@MMI כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:
וכן אשמח לדעת האם זה אותם אוזניות גם בטמו
לפי התמונות? כן.
האם לקנות שם - לדעתי הענייה לא, זה חנות עם שלושה המלצות.
אין לך שום מושג האם זה זיוף פשוט, או שזה משהו שווה.
בכל מקרה החנויות הרשמיות של אנקר - לא נמצאות שם, בכ"א לא ידוע לי כך, אלא בעלי אקפרס. -
@יאיר-דניאל
תודה רבה על הפוסט המורחב
האם ההמלצה שלך על אנקר P40 עדיין עומדת?
וכן אשמח לדעת האם זה אותם אוזניות גם בטמותודה רבה
-
@MMI כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:
האם ההמלצה שלך על אנקר P40 עדיין עומדת
כן, והיא תשאר כך כל עוד לא אנסה את כל הפרואים למיניהם, ולא אשתכנע שהם באמת טובים בפער, אין לי חשק לשלם יקר כשאני מרוצה ממה שיש לי...
@MMI כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:
וכן אשמח לדעת האם זה אותם אוזניות גם בטמו
לפי התמונות? כן.
האם לקנות שם - לדעתי הענייה לא, זה חנות עם שלושה המלצות.
אין לך שום מושג האם זה זיוף פשוט, או שזה משהו שווה.
בכל מקרה החנויות הרשמיות של אנקר - לא נמצאות שם, בכ"א לא ידוע לי כך, אלא בעלי אקפרס.@יאיר-דניאל כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:
היא תשאר כך כל עוד לא אנסה את כל הפרואים למיניהם
לא ניסית אותם?
עשית עליהם מדריך לא? -
@יאיר-דניאל כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:
היא תשאר כך כל עוד לא אנסה את כל הפרואים למיניהם
לא ניסית אותם?
עשית עליהם מדריך לא?@ידידים על הפרו לא עשיתי מדריך - כי לא ניסיתי.
ויש לי צוואה מסבא שלי שאני משתדל לקיים - אל תביע דעה במה שאתה לא יודע/לא ניסית... -
@MMI כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:
האם ההמלצה שלך על אנקר P40 עדיין עומדת
כן, והיא תשאר כך כל עוד לא אנסה את כל הפרואים למיניהם, ולא אשתכנע שהם באמת טובים בפער, אין לי חשק לשלם יקר כשאני מרוצה ממה שיש לי...
@MMI כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:
וכן אשמח לדעת האם זה אותם אוזניות גם בטמו
לפי התמונות? כן.
האם לקנות שם - לדעתי הענייה לא, זה חנות עם שלושה המלצות.
אין לך שום מושג האם זה זיוף פשוט, או שזה משהו שווה.
בכל מקרה החנויות הרשמיות של אנקר - לא נמצאות שם, בכ"א לא ידוע לי כך, אלא בעלי אקפרס.אני פשוט לא מצליח להכנס לקישור הוא מוביל אותי לדף 404
-
אני פשוט לא מצליח להכנס לקישור הוא מוביל אותי לדף 404
@MMI איזה קישור?
-
@ידידים על הפרו לא עשיתי מדריך - כי לא ניסיתי.
ויש לי צוואה מסבא שלי שאני משתדל לקיים - אל תביע דעה במה שאתה לא יודע/לא ניסית...פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@חיים-יענקל-0 כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:
איזה צוואה מוזרה...
מה מוזר בה?
על אף שאין לי באמת כזו צוואה, זה היה בצחוק.
סבא שלי נפטר בפתאומיות, והלוואי היה משאיר לי צוואה כלשהי - היה אדם חכם מאוד, חבל על דאבדין.@חיים-יענקל-0 כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:
אני חושב שעוד מעט זה יהיה בושה לפרסם כאלה צוואות...
בכל מקרה - כוונתך בגלל עידן הAI
א"כ יש משנה תוקף ל"צוואה" כזו! -
@חיים-יענקל-0 כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:
איזה צוואה מוזרה...
מה מוזר בה?
על אף שאין לי באמת כזו צוואה, זה היה בצחוק.
סבא שלי נפטר בפתאומיות, והלוואי היה משאיר לי צוואה כלשהי - היה אדם חכם מאוד, חבל על דאבדין.@חיים-יענקל-0 כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:
אני חושב שעוד מעט זה יהיה בושה לפרסם כאלה צוואות...
בכל מקרה - כוונתך בגלל עידן הAI
א"כ יש משנה תוקף ל"צוואה" כזו!פוסט זה נמחק! -
מה איכות שמע בשיחות מה איכות מוזיקה ואיכות סינון הרעש אני מדבר על פלאפון רגיל וכשר ואיזה אוזניות קניתם
@hthrjbbhv כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:
ואיזה אוזניות קניתם?
Galaxy buds 4 pro
מה איכות שמע בשיחות?
מעולה, סוף סוף שומעים אותי ואני לא צריך לצעוק
מה איכות מוזיקה
משובח, צליל נקי ואיכותי, הצלילים הכי דקים יוצאים ברור
ואיכות סינון הרעש
אין מה לדבר
בהשוואה ל JBL זה ממש שמים וארץ, זה סינון רעשים אמיתי...אני מדבר על פלאפון רגיל וכשר
פלאפון רגיל לא ניסינו, רק על מכשיר כשר - קיו 8 ו5*5
חשוב להדגיש האוזניות לא חוברו מעולם לסמארטפון, והכל נוסע חלק
כמובן יש שיפורים שמקבלים רק בחיבור לפל' סמסונג, אבל רוב התכונות עובדות ישר מהקופסא -
י יוחנן יוחננוביץ התייחס לנושא זה
-
אחרי שאתמול הם הגיעו אליי - בעז"ה בל"נ, הלילה תעלה סקירה על האוזניות ליברטי 4 פרו.
כולל תמונות השוואה של הקייס - מבחינת גודל - של כל הדגמים הבאים: P20 P30 P40 ליברטי 4 פרו.- ספויילר - אני מרוצה מהם מאוד!
בכל מקרה, תוכלו לראות את הסקירה המקיפה שפרסם @א.-ד.-ג. על האוזניות הללו.
עריכה:
הסקירה נוספה - עיינו בפוסט הראשון(עוד לא הוספתי את תמונות ההשוואה, אעשה זאת בהזדמנות)
-
@hthrjbbhv כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:
ואיזה אוזניות קניתם?
Galaxy buds 4 pro
מה איכות שמע בשיחות?
מעולה, סוף סוף שומעים אותי ואני לא צריך לצעוק
מה איכות מוזיקה
משובח, צליל נקי ואיכותי, הצלילים הכי דקים יוצאים ברור
ואיכות סינון הרעש
אין מה לדבר
בהשוואה ל JBL זה ממש שמים וארץ, זה סינון רעשים אמיתי...אני מדבר על פלאפון רגיל וכשר
פלאפון רגיל לא ניסינו, רק על מכשיר כשר - קיו 8 ו5*5
חשוב להדגיש האוזניות לא חוברו מעולם לסמארטפון, והכל נוסע חלק
כמובן יש שיפורים שמקבלים רק בחיבור לפל' סמסונג, אבל רוב התכונות עובדות ישר מהקופסא -
ואיך הנוחות של האזניות?
יאיר-דניאל כתב:
Liberty 4 פרו
קישור להזמנה
(אני הזמנתי אותם במבצע ב211 ש"ח, חכו למבצעים עליהם, יש מידי פעם).האוזניות האלו אצלי יומיים.
אם יהיו שינויים בדעתי לגביהם - אעדכן.
מחיר: המחיר שלהם נע בין 200- 400 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב6 גדלים.
הם יושבות נוח מאוד באוזן. (לטעמי אפילו יותר מהP40, רק שהם קצת נראות בולטות יותר מהאוזן).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות