דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי

המלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
265 פוסטים 46 כותבים 16.5k צפיות 40 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • H מנותק
    H מנותק
    hthrjbbhv
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #241

    יצא ליברטי פרו 5

    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • H hthrjbbhv

      יצא ליברטי פרו 5

      ח מנותק
      ח מנותק
      חכם_בלילה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #242

      @hthrjbbhv כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

      ליברטי פרו 5

      יצא 2 גירסאות פרו ופרו מקס...
      צריך לפתוח נושא יעודי להם..

      31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חכם_בלילה

        @hthrjbbhv כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

        ליברטי פרו 5

        יצא 2 גירסאות פרו ופרו מקס...
        צריך לפתוח נושא יעודי להם..

        31576863 מחובר
        31576863 מחובר
        3157686
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #243

        @חכם_בלילה כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

        צריך לפתוח נושא יעודי להם..

        אין על זה עדיין שום פרטים שכבר אפשר לפתוח על זה נושא

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 31576863 3157686

          @חכם_בלילה כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

          צריך לפתוח נושא יעודי להם..

          אין על זה עדיין שום פרטים שכבר אפשר לפתוח על זה נושא

          ח מנותק
          ח מנותק
          חכם_בלילה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #244

          @3157686 כבר פתחתי נושא, האוזניות יצאו לפני שלושה ימים, יש מלא פרטים

          31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חכם_בלילה

            @3157686 כבר פתחתי נושא, האוזניות יצאו לפני שלושה ימים, יש מלא פרטים

            31576863 מחובר
            31576863 מחובר
            3157686
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #245

            @חכם_בלילה
            אני עדין חושב שעדיין אין על זה מספיק פרטים בשביל לפתוח על זה נושא

            וחצי ממה שכתבתה שם זה על פי הערכות וספקולציות שלא ברור מאיפה המידע

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 31576863 3157686

              @חכם_בלילה
              אני עדין חושב שעדיין אין על זה מספיק פרטים בשביל לפתוח על זה נושא

              וחצי ממה שכתבתה שם זה על פי הערכות וספקולציות שלא ברור מאיפה המידע

              ח מנותק
              ח מנותק
              חכם_בלילה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #246

              @3157686 יש כבר סוקרים בחו"ל שפיזית משתמשים באוזניות וקיבלו אותם לפני כולם..

              כתבתי רק חלק קטן בעיקר בשביל לעדכן את הציבור עליהם, אני ב"נ יכתוב בהמשך עוד מידע
              כנס לאתר של סאונדקור יש המון מידע עליהם...

              31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ח חכם_בלילה

                @3157686 יש כבר סוקרים בחו"ל שפיזית משתמשים באוזניות וקיבלו אותם לפני כולם..

                כתבתי רק חלק קטן בעיקר בשביל לעדכן את הציבור עליהם, אני ב"נ יכתוב בהמשך עוד מידע
                כנס לאתר של סאונדקור יש המון מידע עליהם...

                31576863 מחובר
                31576863 מחובר
                3157686
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #247

                @חכם_בלילה כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                יש כבר סוקרים בחו"ל שפיזית משתמשים באוזניות וקיבלו אותם לפני כולם..

                יש לך קישורים לזה?

                @חכם_בלילה כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                כנס לאתר של סאונדקור יש המון מידע עליהם...

                ראיתי
                אין שם באמת מספיק מידע

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • D DANIEL 4

                  QCY HT07
                  מחיר - הכי זול בקטגוריה
                  איכות - לע"ע פצצה!
                  קטנות
                  שמע איכותי 3 מיקרופונים באוזניה
                  מצב שקוף/ANC ללא צורך באפליקציה וכו'
                  קישור להזמנה
                  קופון FSIL1

                  אני מרוצה מהם מאוד ב"ה.
                  הם ברמה של מחירים גבוהים ובמחיר מאוד זול.
                  לע"ע נתקלתי בהם רק באלי' ואמזון [אין בארץ....].
                  אז שימו לב לפני שתקנו דברים אחרים וגם לכה"ר פותה"ש תנסה ותהנה בע"ה.

                  מי שלא מכיר QCY זו חברה ותיקה ואיכותית אני חושב שהם הרבה יותר ותיקים מאנקר ובאסוס אז אל תחשבו שהבאתי משהו מהירח...

                  י מחובר
                  י מחובר
                  יוחנן יוחננוביץ
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #248

                  @DANIEL-4
                  אני משתמש כבר למעלה משנתיים בQCY HT05 ANC
                  הם קצת יותר גדולות יש בהם סינון רעשים ללא צורך באפליקציה
                  דיבורית מצויינת
                  אופציה להפרדת האוזניות
                  ושליטה בווליום (לאחר חיבור לאפליקציה)
                  קישור לאלי אקספרס
                  הם ממש זולות ונראה לי שאפשר למצא יותר בזול בחיפוש מעמיק יותר...
                  מומלץ בחום....

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • 31576863 3157686

                    @חכם_בלילה כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                    יש כבר סוקרים בחו"ל שפיזית משתמשים באוזניות וקיבלו אותם לפני כולם..

                    יש לך קישורים לזה?

                    @חכם_בלילה כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                    כנס לאתר של סאונדקור יש המון מידע עליהם...

                    ראיתי
                    אין שם באמת מספיק מידע

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חכם_בלילה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #249

                    @3157686 יש המון לא יודע מה פתוח בנטפרי ומה לא (אני לא בנטפרי)

                    איזה מידע אתה מחפש? יש הכל באתר בצורה ברורה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                      שלום לכולם - ישנם הרבה המלצות וקישורים בפורום לאוזניות בלוטוס, הבעיה היא שחלקם\רובם הוא לא מנסיון אלא מהתרשמות בעלמא או משמועות.
                      חשבתי לשתף את הציבור בנסיון שלי במספר אוזניות. מקווה שאועיל למישהו.

                      הבהרה: אינני מרוויח כלום מהקישורים דלעיל.
                      רשימת ההמלצות:
                      אנקר: P20, P30, P40, A20I, ליברטי 4 NC, ליברטי 4 פרו.
                      באסוס: M2s Ultra
                      JBL ג'י בי אל: Tune 225

                      אנקר:

                      • P20

                      קישור להזמנה

                      • את האוזניות האלו - יש לי ברשותי כבר מעל שנתיים. הזמנתי מהם עד עתה תשע זוגות - לי, לאחים שלי ולחברים.

                      מחיר: המחיר שלהם נע בין 55 - ל80 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
                      מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב3 גדלים.
                      הם יושבות מאד נוח באוזן.
                      מגיעות ב3 צבעים: שחור, כחול, לבן.
                      השמיעה שלהם מעולה! (דרייברים בגודל 10 מ"מ)
                      הדיבורית שלהם - קצת פחות, אין בהם סינון רעשים מתקדם מידי -
                      אבל לשיחות מזדמנות אפשר להסתדר איתם (אני השתמשתי בהם בכל התקופה גם לדיבור, היו קצת שהתלוננו שלא שומעים טוב, אבל בכללי, הם היו די בסדר). (2 מיקרופונים)

                      האוזניות נגד מים - אפשר להשתמש בהם במקלחת באופן חופשי - מנסיון.
                      נפל לכם לתוך ספל מים? לא קרה כלום! תשאבו את המים ע"י וואקום (עם הפה), והאוזניות יחזרו מהר מאד לשמיעה הרגילה שלהם.

                      • יש חסרון קטן - שאין אפשרות לנתק את השיחה תוכ"ד התקשרות, כלומר אם חייגתם למישהו והוא לא עונה\ממתינה - אין אפשרות לנתק את השיחה - אלא צריך לנתק בטלפון.

                      • מצד שני יש בהם מעלה - לא צריך להסתובב כל היום עם הקייס (בשונה מהP30 והליברטי NC) באוזניות של אנקר (לכה"פ אלו שאני מכיר) יש הגדרה שהם נכבות אוטומטי לאחר זמן מסויים שהם אינן מחוברות למכשיר - בכדי לחסוך בבטריה.
                        מה שדורש הדלקה שלהם. בP20 מדליקים ע"י לחיצה ארוכה על האוזניה.

                      זמן וטעינה:
                      זמן הטעינה הרשמי הוא:
                      10 שעות לאוזניות ו30 שעות לקופסת הטעינה.
                      למעשה - אף פעם לא בדקתי עם שעון - אבל זה מחזיק ממש יפה - אפשר להשתמש עם זה יום שלם בלי להחזיר לקופסת הטעינה - בשימוש סביר של אדם ממוצע.

                      בלוטוס 5.3
                      טעינה מהירה - 10 דק' לשעתיים שימוש - לכה"פ באופן רשמי, מעשי זה קצת פחות.

                      תמונות - בספויילר:

                      3.PNG
                      'כ.PNG
                      4.PNG
                      ‏‏לכידה.PNG

                      • P30

                      קישור להזמנה

                      • האוזניות האלו היו אצלי יותר מחודשיים בשימוש יומימי.

                      מחיר: המחיר שלהם נע בין 100 - ל220 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
                      מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב4 גדלים.
                      הם יושבות נוח באוזן. (לטעמי קצת פחות מהP20. אבל זה גם עניין של הרגל).
                      מגיעות ב5 צבעים: תכלת, לבן, ירוק, שחור, ורוד.

                      השמיעה שלהם מעולה ממש! (דרייברים בגודל 10 מ"מ)
                      הערה בספויילר:

                      עריכה: חזרתי להשתמש בהם אחרי תקופה עם הP40 - ואני לא מרוצה מידי מהשמע, הוא מאד בס, ולא חד כל כך.
                      -אני לא יודע, יכול להיות שזה נהרס לי ע"י מקלחות וכדו', הזמנתי עוד אחד לאחי, אבדוק אותו כשיבוא - ובל"נ אעדכן כאן. תעקבו מידי פעם - אם מעניין אותכם

                      הדיבורית שלהם טובה (4 מיקרופונים)
                      יש בהם אופציה של סינון רעשים מתקדם - ANC. (באופציה זו הדיבורית מעט פחות ברורה לענ"ד).

                      • באוזניות אלו (בשונה מהP20) יש אפשרות לנתק תוכ"ד חיוג, וכן לדחות שיחה נכנסת ע"י לחיצה ארוכה על האוזניה.

                      • מצד שני יש בהם חסרון - צריך להסתובב כל היום עם הקייס (בשונה מהP20) - באוזניות של אנקר (לכה"פ אלו שאני מכיר) יש הגדרה שהם נכבות אוטומטי לאחר זמן מסויים שהם אינן מחוברות למכשיר - בכדי לחסוך בבטריה.
                        מה שדורש הדלקה שלהם. בP30 אין אפשרות להדליק את האוזניה בלי הקייס - יש להכניס לקייס ולהוציא, ואז האוזניה נדלקת.

                      • (אבל, אפשר להגדיר באפליקצייה (קישור בסוף הפוסט) שהאוזנייה לא תיכבה לעולם, או רק לאחר שעה לדוגמא, מה שמאפשר יציאה רק עם האוזניות - בלי הקייס)

                      האוזניות נגד מים - אפשר להשתמש בהם במקלחת באופן חופשי - מנסיון.
                      הבעיה היחידה היא שמגע ישיר של מים באוזניה מכבה את השיחה\מוזיקה שאתם שומעים, מכיוון שלחצן המגע רגיש.

                      זמן וטעינה:
                      זמן הטעינה הרשמי הוא:
                      10 שעות לאוזניות ו45 שעות לקופסת הטעינה.
                      זה מחזיק ממש יפה - אפשר להשתמש עם זה יום שלם בלי להחזיר לקופסת הטעינה - בשימוש סביר של אדם ממוצע.

                      בלוטוס מתקדם - 5.4
                      טעינה מהירה - 10 דק' לשעתיים שימוש - לכה"פ באופן רשמי, מעשי זה קצת פחות.

                      תמונות - בספויילר:

                      ‏‏לכידה.PNG
                      2.PNG
                      3.PNG
                      4.PNG

                      • P40

                      קישור להזמנה

                      • את האוזניות האלו יש ברשותי קרוב ל4 חודשים בשימוש יומי.

                      מחיר: המחיר שלהם נע בין 110 - ל220 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
                      מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב5 גדלים.
                      הם יושבות ממש נוח באוזן. (לטעמי יותר מהP30, ועוד יותר מהליברטי).
                      מגיעות ב5 צבעים: לבן - שמנת, כחול, שחור, ורוד.

                      השמיעה שלהם מעולה ממש! (דרייברים בגודל 11 מ"מ)
                      הדיבורית שלהם ממש ממש מעולה! (6 מיקרופונים)
                      יש בהם אופציה של סינון רעשים מתקדם - ANC.

                      • באוזניות אלו (בדומה לP30 ובשונה מהP20) יש אפשרות לנתק תוכ"ד חיוג, וכן לדחות שיחה נכנסת ע"י לחיצה ארוכה על האוזנייה.

                      • מצד שני יש בהם חסרון - צריך להסתובב כל היום עם הקייס (בשונה מהP20) - באוזניות של אנקר (לכה"פ אלו שאני מכיר) יש הגדרה שהם נכבות אוטומטי לאחר זמן מסויים שהם אינן מחוברות למכשיר - בכדי לחסוך בבטרייה.
                        מה שדורש הדלקה שלהם. בP40 אין אפשרות להדליק את האוזניה בלי הקייס - יש להכניס לקייס ולהוציא, ואז האוזניה נדלקת.

                      • (אבל, אפשר להגדיר באפליקצייה (קישור בסוף הפוסט) שהאוזנייה לא תיכבה לעולם, או רק לאחר שעה לדוגמא, מה שמאפשר יציאה רק עם האוזניות - בלי הקייס)

                      (עיין בהמשך תמונה של הפרשי הגודל בין הקייס של P20 P30 P40.)

                      האוזניות נגד מים מנסיון. עמידות למים בתקן IPX5 .

                      זמן וטעינה:
                      זמן הטעינה הרשמי הוא:
                      12 שעות לאוזניות ו60 שעות לקופסת הטעינה.

                      בלוטוס מתקדם - 5.3 (די מוזר, על הP30 רשום 5.4)
                      טעינה מהירה - 10 דק' לשעתיים שימוש - לכה"פ באופן רשמי, מעשי זה קצת פחות.

                      תמונות - בספויילר:

                      11.PNG
                      1.PNG
                      2.PNG
                      3.PNG
                      4.PNG

                      בספויילר הבא - יש תמונות של הקייס של הP20 הP30 והP40

                      א.PNG
                      ב.PNG
                      ג.PNG

                      • Liberty 4 NC

                      קישור להזמנה

                      • האוזניות האלו - היו ברשותי במשך שבוע.

                      מחיר: המחיר שלהם נע בין 100 - ל300 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
                      מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב4 גדלים.
                      הם יושבות נוח באוזן. (לטעמי פחות מהP20 והP30 (-ולכן החזרתי אותם) אבל זה גם עניין של הרגל).
                      מגיעות ב5 צבעים: תכלת, לבן, כחול, שחור, ורוד.
                      השמיעה שלהם מעולה ממש! (דרייברים בגודל 11 מ"מ)
                      הדיבורית שלהם ממש מעולה (6 מיקרופונים) - לענ"ד יותר טובה מהP30. לא יודע אם זה משהו משמעותי. וכמו הP40).
                      יש בהם אופציה של סינון רעשים מתקדם - ANC.

                      • מצד שני יש בהם חסרון - צריך להסתובב כל היום עם הקייס (כמו הP30 ובשונה מהP20) - באוזניות של אנקר (לכה"פ אלו שאני מכיר) יש הגדרה שהם נכבות אוטומטי לאחר זמן מסויים שהם אינן מחוברות למכשיר - בכדי לחסוך בבטריה.
                        מה שדורש הדלקה שלהם. בP30 ובליברטי NC אין אפשרות להדליק את האוזניה בלי הקייס - יש להכניס לקייס ולהוציא, ואז האוזניה נדלקת. (בליברטי זה קצת יותר מעצבן - כי הקייס הוא די גדול.
                      • (אבל, אפשר להגדיר באפליקצייה (קישור בסוף הפוסט) שהאוזנייה לא תיכבה לעולם, או רק לאחר שעה לדוגמא, מה שמאפשר יציאה רק עם האוזניות - בלי הקייס)

                      האוזניות נגד מים (עמידות למים בתקן IPX4) - אבל לא ניסיתי בפועל.

                      זמן וטעינה:
                      זמן הטעינה הרשמי הוא:
                      10 שעות לאוזניות 50 שעות לקופסת הטעינה.
                      זה מחזיק ממש יפה - אפשר להשתמש עם זה יום שלם + = באופן חופשי.
                      תומך גם בטעינה אלחוטית.
                      טעינה מהירה - 10 דק' ל4 שעות שימוש - לכה"פ באופן רשמי, מעשי זה קצת פחות.
                      בלוטוס מתקדם - 5.4

                      • ישנה עוד סקירה- נרחבת על אוזניות אלו של @א.-ד.-ג. כאן.

                      תמונות - בספויילר:

                      ‏‏לכידה.PNG
                      3.PNG
                      4.PNG
                      5.PNG

                      • Liberty 4 פרו

                      קישור להזמנה
                      (אני הזמנתי אותם במבצע ב211 ש"ח, חכו למבצעים עליהם, יש מידי פעם).

                      • האוזניות האלו אצלי יומיים.
                        אם יהיו שינויים בדעתי לגביהם - אעדכן.

                      מחיר: המחיר שלהם נע בין 200- 400 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
                      מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב6 גדלים.
                      הם יושבות נוח מאוד באוזן. (לטעמי אפילו יותר מהP40, רק שהם קצת נראות בולטות יותר מהאוזן).
                      מגיעות ב3 צבעים: תכלת, לבן, , שחור.
                      השמיעה שלהם מעולה ממש! (דרייברים בגודל 10.5 מ"מ)

                      (יש משהו מיוחד באוזניות האלו, לטעמי, בהשוואה לכל הקודמות, שישנה הרגשה בשמיעת מוזיקה בהם - שהמוזיקה "עוטפת" אותך, כלומר שהסאונד שלהם הוא יותר היקפי כך שאתה כביכול שומע את המוזיקה מ360 מעלות סביבך, כמו השמיעה ממערכת סאונד טובה, שתומכת בחלוקת הצלילים לימין ולשמאל).

                      הדיבורית שלהם ממש מעולה (6 מיקרופונים) - כמו הP40 והליברטי 4 NC.
                      יש בהם אופציה של סינון רעשים מתקדם - ANC = הסינון שלהם ממש איכותי.
                      לטענת החברה האוזניות מסננות רעשים פי 3 (בהשוואה למי?...)
                      יש להם 7 סנסורים (= חיישנים) לביטול רעשים, 6 חיישנים לרעש, וחיישן אחד לברמוטר = שינויי לחץ אוויר.
                      כמו"כ לטענתם, כל 0.3 שניות האוזניות עוברות כיול מבחינת רעשי סביבה, או בעברית פשוטה, כל 0.3 שניות האוזניות בודקות את סוג הרעש שיש בסביבה ולפי זה הם מסננות את הרעשים.

                      יש בקייס אזור מגע, שמאפשר להגדיר שם את מצב האוזניות - ממצב שיקוף מלא עובר דרך נורמל ועד סינון רעשים מלא - ב10 דרגות.
                      יש מסך עם חיווי סוללה באחוזים של כל אוזנייה בנפרד + חיווי מצב הבטריה של הקייס.
                      יש באוזניות פיצ'ר נחמד - ישנה אפשרות להגביה ולהנמיך את הווליום באמצעות החלקה כלפי מעלה ומטה בלחצן המגע (אגב, הוא - בשונה מכל הקודמים, לא נמצא בראש האוזניה, אלא בעלה = המקל, בצד הקדמי.
                      (אגב נוסף, מכיוון שישנה אפשרות להגביה ולהנמיך באמצעות החלקה, זה מייתר את ההגדרה בהגבהת השמע ע"י מספר לחיצות - כך שזה נותר פנוי לחזרה לשיר אחורה, חוץ מממעבר לשיר הבא, ואידך זיל גמור...)

                      ככל האוזניות המתקדמות יותר של חברה זו:

                      • מצד שני יש בהם חסרון - צריך להסתובב כל היום עם הקייס (כמו הP30 ובשונה מהP20) - באוזניות של אנקר (לכה"פ אלו שאני מכיר) יש הגדרה שהם נכבות אוטומטי לאחר זמן מסויים שהם אינן מחוברות למכשיר - בכדי לחסוך בבטריה.
                        מה שדורש הדלקה שלהם. בP30 ובליברטי NC אין אפשרות להדליק את האוזניה בלי הקייס - יש להכניס לקייס ולהוציא, ואז האוזניה נדלקת. (בליברטי זה קצת יותר מעצבן - כי הקייס הוא די גדול.
                      • (אבל, אפשר להגדיר באפליקצייה (קישור בסוף הפוסט) שהאוזנייה לא תיכבה לעולם, או רק לאחר שעה לדוגמא, מה שמאפשר יציאה רק עם האוזניות - בלי הקייס)

                      האוזניות נגד מים (עמידות למים בתקן IPX5) - אבל לא ניסיתי בפועל.

                      זמן וטעינה:
                      זמן הטעינה הרשמי הוא:
                      10 שעות לאוזניות 40 שעות לקופסת הטעינה (- פחות מליברטי 4 NC, והרבה פחות מP40 - הבדל של 20 שעות!).
                      זה מחזיק ממש יפה - אפשר להשתמש עם זה יום שלם + = באופן חופשי.
                      תומך בטעינה אלחוטית.
                      טעינה מהירה - 10 דק' ל4 שעות שימוש - לכה"פ באופן רשמי, מעשי זה קצת פחות.
                      בלוטוס מתקדם - 5.3

                      הבהרה חשובה!

                      שימו לב! בדגם זה - המיקרופון נמצא בתחתית העלה - תחת רשת ברזל. צריך ממש להיזהר שלא יכנסו לכלוכים לתוך הרשת שם, כי זה מוריד בצורה דרסטית את איכות המיקרופון - עד כדי אי שמישות כלל. - מנסיון!
                      אז תקפידו על נקיון וזהירות, חבל על האוזניות!
                      מה שכן, אחר מעשה - כלומר אחרי שזה כבר התלכלך, יש פתרון שאני עשיתי - עיינו כאן
                      • ישנה עוד סקירה- נרחבת על אוזניות אלו של @א.-ד.-ג. כאן.

                      תמונות - בספויילר:


                      de018a1d-4ab0-4b63-a60c-e4d8e1b327e2-image.jpeg
                      1a5c4cdf-2515-4521-8857-84334d23aebd-image.jpeg
                      5a67027f-2c21-48a6-a620-cc0325cf4371-image.jpeg
                      6e34d481-29a8-4c30-bc25-64bb2cf2ea24-image.jpeg

                      • A20i

                      קישור להזמנה

                      • הבהרה: אוזניות אלו לא היו בשימוש אצלי, הם היו אצלי רק יום אחד (הזמנתי לאחי).

                      מחיר: המחיר שלהם נע בין 75 - ל100 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
                      מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב3 גדלים.
                      הם יושבות מאד נוח באוזן ( זה אוזניות בלי מקל - אלא בתוך האוזן)
                      מגיעות ב3 צבעים: שחור, סגול בהיר, ולבן.
                      השמיעה שלהם די נחמדה (דרייברים בגודל 11 מ"מ)
                      הדיבורית שלהם - לא משהו. (2 מיקרופונים) - אין סינון רעשים.

                      (לא ידוע לי אם זה נגד מים - לא מופיע באתר שהם כן).

                      זמן וטעינה:
                      זמן הטעינה הרשמי הוא:
                      9 שעות לאוזניות ו28 שעות לקופסת הטעינה.

                      בלוטוס 5.3
                      טעינה מהירה - 10 דק' לשעתיים שימוש - לכה"פ באופן רשמי, מעשי זה קצת פחות.

                      תמונות - בספויילר:

                      1.PNG
                      2.PNG
                      3.PNG
                      4.PNG
                      22.PNG

                      • לאוזניות אנקר יש אפליקציה לשליטה על מחוות הקשה סינון רעשים ועוד פיצ'רים נחמדים, לא דורש אינטרנט.
                        ניתן להוריד מכאן

                        למי שמעוניין - @לאצי פירסם כאן תוכנה למחשב - שאפשר לשלוט בה גם באוזניות!

                      מצורף תמונות מהאפליקציה - בספויילר

                      Screenshot_20100623-001938.png Screenshot_20100623-002004.png Screenshot_20100623-002014.png Screenshot_20100623-002255.png Screenshot_20100623-002305.png Screenshot_20100623-002332.png Screenshot_20100623-002345.png

                      • אגב, משהו שלא הכרתי...
                        בP40 ומעלה= הכניסו את האוזנייה לאוזן, סובבו רבע סיבוב קדימה, ותיהנו משמיעה מצויינת ואטומה!

                      באסוס:

                      • M2s Ultra

                      קישור להזמנה

                      • את האוזניות האלו - קיבלתי לפני חודש בערך.

                      מחיר: המחיר שלהם נע בין 100 - ל550 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
                      מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב4 גדלים.
                      הם יושבות מאד מאד נוח באוזן - כמעט לא מרגישים אותם.

                      מגיעות ב2 צבעים: שחור ולבן.

                      השמיעה שלהם ממש מעולה!
                      הדיבורית שלהם - קצת פחות, אבל לפי מה שבדקתי - הדיבורית קצת פחות טובה מהP30.
                      יש בהם סינון רעשים מתקדם.

                      מגיע עם קופסת טעינה (קייס) עם מסך מגע. - אין בזה עברית אלא אנגלית ועוד שפות.
                      יש בו מלא אופציות, כגון סגנונות מוזיקה, חיפוש אוזניה שנעלמה (משמיע צפצוף חזק באוזניה), בחירת מצב שמע - רגיל, ANC, ועוד.

                      בלוטוס 5.4 - הבעיה שיש מכשירים שזה לא מתחבר אליהם - לדוגמא שיאומי קין.

                      זמן וטעינה:
                      זמן הטעינה הרשמי הוא:
                      30 שעות כולל הקופסת הטעינה.
                      לדעתי מחזיק פחות - בגלל המסך מגע בקייס.

                      תמונות (מורחב) - בספויילר:

                      1.PNG
                      2.PNG
                      3.PNG
                      4.PNG
                      ‏‏לכידה.PNG
                      5.PNG
                      האופציות בקייס:
                      24.PNG
                      23.PNG 25.PNG

                      JBL:

                      • Tune 225

                      (לא יודע אם זה מקורי, לכאורה לפי האיכות - לא)

                      קישור להזמנה

                      • האוזניות האלו היו אצלי כמה ימים, והחזרתי אותם.

                      מחיר: המחיר שלהם נע באזור 80 ש"ח. תלוי במבצעים בעלי אקספרס.
                      מפרט: האוזניות מגיעות עם סיליקונים ב2 גדלים (אאל"ט).
                      הם די נוחות באוזן - לא משהו מיוחד.
                      מגיעות ב4 צבעים: שחור, כחול, לבן, אפור.
                      השמיעה שלהם נחמדה +.
                      הדיבורית שלהם - לא משהו, אבל אפשר לנהל שיחה.

                      תמונות - בספויילר:

                      2.PNG
                      1.PNG

                      • רק חשוב לציין
                        לאנקר ובאסוס תמיד יש דילים של דאבל קופון
                        לעולם לא לקנות עם קופון אחד
                        יש קופוני מוכרים שמוזילים את המוצר בעשרות שקלים
                        תוכלו לראות דוגמא למחירים פה
                        https://mitmachim.top/post/1050020
                        (קרדיט @efishesh)

                      לסיכומו של פוסט...

                      אם המחיר מאפשר לכם - קחו את הליבטרי 4 פרו, אם לא אז P40 לוקחות בהליכה את שאר האוזניות שבפוסט זה = מכל החברות.

                      הן מבחינת שמע, דיבורית, בטריה, נוחות ועוד.

                      - את הליבטרי 5 NC, ליברטי 5 פרו ופרו מקס, לא ניסיתי עדיין.

                      זו דעתי האישית מנסיוני עם כל האוזניות האלו בארבע השנים האחרונות.

                      אז תקנו ותהנו - ותשמעו רק דברים ובשורות טובות!

                      M מנותק
                      M מנותק
                      MMI
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #250

                      @יאיר-דניאל
                      תודה רבה על הפוסט המורחב
                      האם ההמלצה שלך על אנקר P40 עדיין עומדת?
                      וכן אשמח לדעת האם זה אותם אוזניות גם בטמו

                      תודה רבה

                      יאיר דניאלי י 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • M MMI

                        @יאיר-דניאל
                        תודה רבה על הפוסט המורחב
                        האם ההמלצה שלך על אנקר P40 עדיין עומדת?
                        וכן אשמח לדעת האם זה אותם אוזניות גם בטמו

                        תודה רבה

                        יאיר דניאלי מנותק
                        יאיר דניאלי מנותק
                        יאיר דניאל
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #251

                        @MMI כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                        האם ההמלצה שלך על אנקר P40 עדיין עומדת

                        כן, והיא תשאר כך כל עוד לא אנסה את כל הפרואים למיניהם, ולא אשתכנע שהם באמת טובים בפער, אין לי חשק לשלם יקר כשאני מרוצה ממה שיש לי...

                        @MMI כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                        וכן אשמח לדעת האם זה אותם אוזניות גם בטמו

                        לפי התמונות? כן.
                        האם לקנות שם - לדעתי הענייה לא, זה חנות עם שלושה המלצות.
                        אין לך שום מושג האם זה זיוף פשוט, או שזה משהו שווה.
                        בכל מקרה החנויות הרשמיות של אנקר - לא נמצאות שם, בכ"א לא ידוע לי כך, אלא בעלי אקפרס.

                        yyrdnyl11@gmail.com

                        י M 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • M MMI

                          @יאיר-דניאל
                          תודה רבה על הפוסט המורחב
                          האם ההמלצה שלך על אנקר P40 עדיין עומדת?
                          וכן אשמח לדעת האם זה אותם אוזניות גם בטמו

                          תודה רבה

                          י מחובר
                          י מחובר
                          ידידים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #252

                          @MMI
                          לאחרונה קנסו את טמו בסכום די גדול על מכירת מוצרים לא מקוריים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                            @MMI כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                            האם ההמלצה שלך על אנקר P40 עדיין עומדת

                            כן, והיא תשאר כך כל עוד לא אנסה את כל הפרואים למיניהם, ולא אשתכנע שהם באמת טובים בפער, אין לי חשק לשלם יקר כשאני מרוצה ממה שיש לי...

                            @MMI כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                            וכן אשמח לדעת האם זה אותם אוזניות גם בטמו

                            לפי התמונות? כן.
                            האם לקנות שם - לדעתי הענייה לא, זה חנות עם שלושה המלצות.
                            אין לך שום מושג האם זה זיוף פשוט, או שזה משהו שווה.
                            בכל מקרה החנויות הרשמיות של אנקר - לא נמצאות שם, בכ"א לא ידוע לי כך, אלא בעלי אקפרס.

                            י מחובר
                            י מחובר
                            ידידים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #253

                            @יאיר-דניאל כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                            היא תשאר כך כל עוד לא אנסה את כל הפרואים למיניהם

                            לא ניסית אותם?
                            עשית עליהם מדריך לא?

                            יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י ידידים

                              @יאיר-דניאל כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                              היא תשאר כך כל עוד לא אנסה את כל הפרואים למיניהם

                              לא ניסית אותם?
                              עשית עליהם מדריך לא?

                              יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #254

                              @ידידים על הפרו לא עשיתי מדריך - כי לא ניסיתי.
                              ויש לי צוואה מסבא שלי שאני משתדל לקיים - אל תביע דעה במה שאתה לא יודע/לא ניסית...

                              yyrdnyl11@gmail.com

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                @MMI כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                                האם ההמלצה שלך על אנקר P40 עדיין עומדת

                                כן, והיא תשאר כך כל עוד לא אנסה את כל הפרואים למיניהם, ולא אשתכנע שהם באמת טובים בפער, אין לי חשק לשלם יקר כשאני מרוצה ממה שיש לי...

                                @MMI כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                                וכן אשמח לדעת האם זה אותם אוזניות גם בטמו

                                לפי התמונות? כן.
                                האם לקנות שם - לדעתי הענייה לא, זה חנות עם שלושה המלצות.
                                אין לך שום מושג האם זה זיוף פשוט, או שזה משהו שווה.
                                בכל מקרה החנויות הרשמיות של אנקר - לא נמצאות שם, בכ"א לא ידוע לי כך, אלא בעלי אקפרס.

                                M מנותק
                                M מנותק
                                MMI
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #255

                                @יאיר-דניאל

                                אני פשוט לא מצליח להכנס לקישור הוא מוביל אותי לדף 404

                                יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • M MMI

                                  @יאיר-דניאל

                                  אני פשוט לא מצליח להכנס לקישור הוא מוביל אותי לדף 404

                                  יאיר דניאלי מנותק
                                  יאיר דניאלי מנותק
                                  יאיר דניאל
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #256

                                  @MMI איזה קישור?

                                  yyrdnyl11@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                    @ידידים על הפרו לא עשיתי מדריך - כי לא ניסיתי.
                                    ויש לי צוואה מסבא שלי שאני משתדל לקיים - אל תביע דעה במה שאתה לא יודע/לא ניסית...

                                    ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חיים יענקל 0
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #257
                                    פוסט זה נמחק!
                                    יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ח חיים יענקל 0

                                      פוסט זה נמחק!

                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                                      #258

                                      @חיים-יענקל-0 כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                                      איזה צוואה מוזרה...

                                      מה מוזר בה?

                                      על אף שאין לי באמת כזו צוואה, זה היה בצחוק.
                                      סבא שלי נפטר בפתאומיות, והלוואי היה משאיר לי צוואה כלשהי - היה אדם חכם מאוד, חבל על דאבדין.

                                      @חיים-יענקל-0 כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                                      אני חושב שעוד מעט זה יהיה בושה לפרסם כאלה צוואות...

                                      בכל מקרה - כוונתך בגלל עידן הAI
                                      א"כ יש משנה תוקף ל"צוואה" כזו!

                                      yyrdnyl11@gmail.com

                                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                        @חיים-יענקל-0 כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                                        איזה צוואה מוזרה...

                                        מה מוזר בה?

                                        על אף שאין לי באמת כזו צוואה, זה היה בצחוק.
                                        סבא שלי נפטר בפתאומיות, והלוואי היה משאיר לי צוואה כלשהי - היה אדם חכם מאוד, חבל על דאבדין.

                                        @חיים-יענקל-0 כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                                        אני חושב שעוד מעט זה יהיה בושה לפרסם כאלה צוואות...

                                        בכל מקרה - כוונתך בגלל עידן הAI
                                        א"כ יש משנה תוקף ל"צוואה" כזו!

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חיים יענקל 0
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #259
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • H hthrjbbhv

                                          מה איכות שמע בשיחות מה איכות מוזיקה ואיכות סינון הרעש אני מדבר על פלאפון רגיל וכשר ואיזה אוזניות קניתם

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מזכירותי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #260

                                          @hthrjbbhv כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:

                                          ואיזה אוזניות קניתם?

                                          Galaxy buds 4 pro

                                          מה איכות שמע בשיחות?

                                          מעולה, סוף סוף שומעים אותי ואני לא צריך לצעוק

                                          מה איכות מוזיקה

                                          משובח, צליל נקי ואיכותי, הצלילים הכי דקים יוצאים ברור

                                          ואיכות סינון הרעש

                                          אין מה לדבר
                                          בהשוואה ל JBL זה ממש שמים וארץ, זה סינון רעשים אמיתי...

                                          אני מדבר על פלאפון רגיל וכשר

                                          פלאפון רגיל לא ניסינו, רק על מכשיר כשר - קיו 8 ו5*5
                                          חשוב להדגיש האוזניות לא חוברו מעולם לסמארטפון, והכל נוסע חלק
                                          כמובן יש שיפורים שמקבלים רק בחיבור לפל' סמסונג, אבל רוב התכונות עובדות ישר מהקופסא

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר