דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. שיתוף | אתר להתקנת a bloq

שיתוף | אתר להתקנת a bloq

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
71 פוסטים 20 כותבים 2.7k צפיות 25 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י ישראל כהן 6

    @cfopuser בכבוד
    86c5f807-8890-4743-a209-5e2dbf5bd221-image.png

    cfopuserC מנותק
    cfopuserC מנותק
    cfopuser
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #52

    @ישראל-כהן-6 יפה לא הפעלת adb במכשיר שלך הרבה הצלחה יש הוראות מפורטות עם סרטון
    באתר.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • cfopuserC cfopuser

      כשמו כן הוא אתר פשוט ומהיר להתקנת חסימת a bloq של @iosi-poli
      לבינתיים זה בבטא כי יש כמה שינויים שאני רוצה להכניס,
      אבל לבינתיים זה מספיק בשל לדעתי כדי לפרסם.

      היתרונות גדולים אין צורך בהתקנה אין צורך בהסרת חשבונות ועוד.

      למעבר לאתר

      תמונות

      7cb9d35d-8eac-4756-a955-24fe2cb6127a-image.png

      7c6c88d6-933b-4294-88c9-0bcda1ed407c-image.png
      fe236d8a-e073-44d9-9cfd-8b74a6aea6b5-image.png

      43a52339-08ea-448d-9893-5ce834d7a96a-image.png

      אשמח לשמוע הערות והארות.
      תהנו.

      שאלות נפוצות:

      • ש. האתר מראה הודעה שהדפדפן לא נתמך, מה זה אומר?

      f6f78ddd-8315-42e8-9af1-93b43c6ba3f9-image.png
      ת. הדפדפן שלכם לא תומך בחיבור מכשירי usb דרך הדפדפן אנא השתמשו בדפדפן אחר.


      • ש. מה זה אומר התקנה ללא הסרה?

      f9597003-4419-4e45-86a4-a19909bdd3d4-image.png
      ת. זהו פיצ'ר ניסיוני אשר מאפשר להתקין את החסימה ללא, הסרה של חשבונות.


      • ש. האתר מציג הודעה של "פעולה זו אינה זמינה באנדרואיד 14+", מה זה אומר?
        ת. כחלק מעדכוני גוגל שונתה הדרך שבדיקת חשבונות פועלת עקב כך התקנה ללא הסרה אינה זמינה במכשירים אלו.
        יש להסיר ידנית את כלל החשבונות.

      • ש. האתר לא מצליח להתחבר למכשיר ומציג הודעת שגיאה, מה לעשות?
        ת. נסו את כלל האפשרוית הבאות.
      1. ודאו שהמכשיר פתוח ושאתם מאשרים את ההודעה במכשיר.
      2. נתקו וחברו את המכשיר, ורעננו את האתר.
      3. ודאו שהאתר לא פתוח במקום נוסף.
      4. במידה וadb מותקן במחשבכם או/ו יש תוכנה עםadb שמותקנת,
        כבו את adb הנ"ל עם הפקודה
      adb kill-server
      ל מנותק
      ל מנותק
      לבחור נכון
      כתב נערך לאחרונה על ידי לבחור נכון
      #53

      @cfopuser האם נדרש מצב מפתח בשביל להגדיר חסימת וייפי? יש לי טאבלט דיו אלקטרוני ללא גישה למצב מפתח (sopernote mrnta(

      שניאור שמחש ד 3 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ל לבחור נכון

        @cfopuser האם נדרש מצב מפתח בשביל להגדיר חסימת וייפי? יש לי טאבלט דיו אלקטרוני ללא גישה למצב מפתח (sopernote mrnta(

        שניאור שמחש מחובר
        שניאור שמחש מחובר
        שניאור שמח
        צוות פיקוח מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #54

        @לבחור-נכון חייב מצב מפתחים

        "אם לא תנסה, איך תדע?"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ל לבחור נכון

          @cfopuser האם נדרש מצב מפתח בשביל להגדיר חסימת וייפי? יש לי טאבלט דיו אלקטרוני ללא גישה למצב מפתח (sopernote mrnta(

          ד מנותק
          ד מנותק
          דובי ג
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #55

          @לבחור-נכון איזה טאבלט דיו אלקטרוני יש לך? (אולי אתה פשוט לא יודע שיש לך מצב מפתחים.)

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ד דובי ג

            @לבחור-נכון איזה טאבלט דיו אלקטרוני יש לך? (אולי אתה פשוט לא יודע שיש לך מצב מפתחים.)

            M מנותק
            M מנותק
            MAKRO
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #56

            @דובי-ג
            הוא כתב מה יש לו. sopernote.
            וזו אכן מערכת בעייתית, זה לא אנדרואיד על מלא.
            ובכל מקרה באופן כללי התקנת אפליקציות רגילות על המכשיר הזה, לא תמיד עובדת חלק. אז אפליקציית ניהול וכו' תעשה כנראה יותר בעיות.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • cfopuserC cfopuser

              כשמו כן הוא אתר פשוט ומהיר להתקנת חסימת a bloq של @iosi-poli
              לבינתיים זה בבטא כי יש כמה שינויים שאני רוצה להכניס,
              אבל לבינתיים זה מספיק בשל לדעתי כדי לפרסם.

              היתרונות גדולים אין צורך בהתקנה אין צורך בהסרת חשבונות ועוד.

              למעבר לאתר

              תמונות

              7cb9d35d-8eac-4756-a955-24fe2cb6127a-image.png

              7c6c88d6-933b-4294-88c9-0bcda1ed407c-image.png
              fe236d8a-e073-44d9-9cfd-8b74a6aea6b5-image.png

              43a52339-08ea-448d-9893-5ce834d7a96a-image.png

              אשמח לשמוע הערות והארות.
              תהנו.

              שאלות נפוצות:

              • ש. האתר מראה הודעה שהדפדפן לא נתמך, מה זה אומר?

              f6f78ddd-8315-42e8-9af1-93b43c6ba3f9-image.png
              ת. הדפדפן שלכם לא תומך בחיבור מכשירי usb דרך הדפדפן אנא השתמשו בדפדפן אחר.


              • ש. מה זה אומר התקנה ללא הסרה?

              f9597003-4419-4e45-86a4-a19909bdd3d4-image.png
              ת. זהו פיצ'ר ניסיוני אשר מאפשר להתקין את החסימה ללא, הסרה של חשבונות.


              • ש. האתר מציג הודעה של "פעולה זו אינה זמינה באנדרואיד 14+", מה זה אומר?
                ת. כחלק מעדכוני גוגל שונתה הדרך שבדיקת חשבונות פועלת עקב כך התקנה ללא הסרה אינה זמינה במכשירים אלו.
                יש להסיר ידנית את כלל החשבונות.

              • ש. האתר לא מצליח להתחבר למכשיר ומציג הודעת שגיאה, מה לעשות?
                ת. נסו את כלל האפשרוית הבאות.
              1. ודאו שהמכשיר פתוח ושאתם מאשרים את ההודעה במכשיר.
              2. נתקו וחברו את המכשיר, ורעננו את האתר.
              3. ודאו שהאתר לא פתוח במקום נוסף.
              4. במידה וadb מותקן במחשבכם או/ו יש תוכנה עםadb שמותקנת,
                כבו את adb הנ"ל עם הפקודה
              adb kill-server
              A מנותק
              A מנותק
              avu2020
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #57

              @cfopuser אפשר להתקין רק על מכשיר חדש או מאופס?

              שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A avu2020

                @cfopuser אפשר להתקין רק על מכשיר חדש או מאופס?

                שניאור שמחש מחובר
                שניאור שמחש מחובר
                שניאור שמח
                צוות פיקוח מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #58

                @avu2020 כתב בשיתוף | אתר להתקנת a bloq:

                @cfopuser אפשר להתקין רק על מכשיר חדש או מאופס?

                לא, אפשר להתפעל כל מכשיר

                "אם לא תנסה, איך תדע?"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ל לבחור נכון

                  @cfopuser האם נדרש מצב מפתח בשביל להגדיר חסימת וייפי? יש לי טאבלט דיו אלקטרוני ללא גישה למצב מפתח (sopernote mrnta(

                  ד מנותק
                  ד מנותק
                  דובי ג
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #59

                  @לבחור-נכון 2. הדרך המלאה: גישה להגדרות אנדרואיד והפעלת USB Debugging
                  בעבר ניתן היה ללחוץ 7 פעמים על ה-Build Number בתוך ההגדרות, אך בעדכון קושחה מינואר 2024, החברה הסתירה את הגישה הישירה למסך מטעמי אבטחה. כדי להגיע להגדרות האנדרואיד הנסתרות כיום ולהפעיל Debugging מלא, ניתן להשתמש במעקף הבא:

                  כבו את חיבור ה-Wi-Fi במכשיר, ופתחו את אפליקציית Kindle המובנית.

                  נווטו אל More > Settings > Manage Additional Fonts.

                  נסו להוריד גופן כלשהו. מכיוון שאין חיבור רשת, המערכת תקפיץ שגיאה/הודעה שתוביל אתכם ישירות אל הגדרות המערכת השורשיות של אנדרואיד.

                  בתוך הגדרות אנדרואיד המלאות, היכנסו אל About.

                  מצאו את ה-Build Number ולחצו עליו 7 פעמים ברצף עד שתופיע הודעה שהפכתם למפתחים.

                  חזרו מסך אחד אחורה, היכנסו ל-System Settings > Developer Options, ושם הפעילו את USB Debugging.

                  ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ד דובי ג

                    @לבחור-נכון 2. הדרך המלאה: גישה להגדרות אנדרואיד והפעלת USB Debugging
                    בעבר ניתן היה ללחוץ 7 פעמים על ה-Build Number בתוך ההגדרות, אך בעדכון קושחה מינואר 2024, החברה הסתירה את הגישה הישירה למסך מטעמי אבטחה. כדי להגיע להגדרות האנדרואיד הנסתרות כיום ולהפעיל Debugging מלא, ניתן להשתמש במעקף הבא:

                    כבו את חיבור ה-Wi-Fi במכשיר, ופתחו את אפליקציית Kindle המובנית.

                    נווטו אל More > Settings > Manage Additional Fonts.

                    נסו להוריד גופן כלשהו. מכיוון שאין חיבור רשת, המערכת תקפיץ שגיאה/הודעה שתוביל אתכם ישירות אל הגדרות המערכת השורשיות של אנדרואיד.

                    בתוך הגדרות אנדרואיד המלאות, היכנסו אל About.

                    מצאו את ה-Build Number ולחצו עליו 7 פעמים ברצף עד שתופיע הודעה שהפכתם למפתחים.

                    חזרו מסך אחד אחורה, היכנסו ל-System Settings > Developer Options, ושם הפעילו את USB Debugging.

                    ל מנותק
                    ל מנותק
                    לבחור נכון
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #60

                    @דובי-ג תודה רבה, המכשיר כרגע לא בידי אבל אני אבדוק את זה בקרוב.
                    יכול להיות אבל שגם את המעקף הזה החברה חסמה? קראתי על זה ברדיט.
                    (מחילה שלא שמתי לך לייק על הטירחה בשבילי אבל אין לי עדיין די מוניטין)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • cfopuserC cfopuser

                      כשמו כן הוא אתר פשוט ומהיר להתקנת חסימת a bloq של @iosi-poli
                      לבינתיים זה בבטא כי יש כמה שינויים שאני רוצה להכניס,
                      אבל לבינתיים זה מספיק בשל לדעתי כדי לפרסם.

                      היתרונות גדולים אין צורך בהתקנה אין צורך בהסרת חשבונות ועוד.

                      למעבר לאתר

                      תמונות

                      7cb9d35d-8eac-4756-a955-24fe2cb6127a-image.png

                      7c6c88d6-933b-4294-88c9-0bcda1ed407c-image.png
                      fe236d8a-e073-44d9-9cfd-8b74a6aea6b5-image.png

                      43a52339-08ea-448d-9893-5ce834d7a96a-image.png

                      אשמח לשמוע הערות והארות.
                      תהנו.

                      שאלות נפוצות:

                      • ש. האתר מראה הודעה שהדפדפן לא נתמך, מה זה אומר?

                      f6f78ddd-8315-42e8-9af1-93b43c6ba3f9-image.png
                      ת. הדפדפן שלכם לא תומך בחיבור מכשירי usb דרך הדפדפן אנא השתמשו בדפדפן אחר.


                      • ש. מה זה אומר התקנה ללא הסרה?

                      f9597003-4419-4e45-86a4-a19909bdd3d4-image.png
                      ת. זהו פיצ'ר ניסיוני אשר מאפשר להתקין את החסימה ללא, הסרה של חשבונות.


                      • ש. האתר מציג הודעה של "פעולה זו אינה זמינה באנדרואיד 14+", מה זה אומר?
                        ת. כחלק מעדכוני גוגל שונתה הדרך שבדיקת חשבונות פועלת עקב כך התקנה ללא הסרה אינה זמינה במכשירים אלו.
                        יש להסיר ידנית את כלל החשבונות.

                      • ש. האתר לא מצליח להתחבר למכשיר ומציג הודעת שגיאה, מה לעשות?
                        ת. נסו את כלל האפשרוית הבאות.
                      1. ודאו שהמכשיר פתוח ושאתם מאשרים את ההודעה במכשיר.
                      2. נתקו וחברו את המכשיר, ורעננו את האתר.
                      3. ודאו שהאתר לא פתוח במקום נוסף.
                      4. במידה וadb מותקן במחשבכם או/ו יש תוכנה עםadb שמותקנת,
                        כבו את adb הנ"ל עם הפקודה
                      adb kill-server
                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      המתכנת התותח
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #61

                      @cfopuser
                      8f706f2c-155c-4c70-9d14-8bd05b9a02c7-image.png
                      מה זה אומר?

                      ה cfopuserC 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ה המתכנת התותח

                        @cfopuser
                        8f706f2c-155c-4c70-9d14-8bd05b9a02c7-image.png
                        מה זה אומר?

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        האיש הלבן
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #62

                        @המתכנת-התותח גם לי יש את הבעיה הזאת, מישהו יודע מה זה אומר?

                        יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ה האיש הלבן

                          @המתכנת-התותח גם לי יש את הבעיה הזאת, מישהו יודע מה זה אומר?

                          יוסי מחשביםי מנותק
                          יוסי מחשביםי מנותק
                          יוסי מחשבים
                          צוות פיקוח
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #63

                          @האיש-הלבן יש לך מנהל הורדות (כמו IDM) ?

                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה המתכנת התותח

                            @cfopuser
                            8f706f2c-155c-4c70-9d14-8bd05b9a02c7-image.png
                            מה זה אומר?

                            cfopuserC מנותק
                            cfopuserC מנותק
                            cfopuser
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #64

                            @המתכנת-התותח קצת יותר פרטים,
                            איזה סינון?
                            לוגים מהקונסול של הדפדפן.
                            והאם זה בעיה עבורך רק במחשב הזה.

                            שמואל ש.ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                              @האיש-הלבן יש לך מנהל הורדות (כמו IDM) ?

                              ה מנותק
                              ה מנותק
                              האיש הלבן
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #65

                              @יוסי-מחשבים לא

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • cfopuserC cfopuser

                                @המתכנת-התותח קצת יותר פרטים,
                                איזה סינון?
                                לוגים מהקונסול של הדפדפן.
                                והאם זה בעיה עבורך רק במחשב הזה.

                                שמואל ש.ש מנותק
                                שמואל ש.ש מנותק
                                שמואל ש.
                                כתב נערך לאחרונה על ידי שמואל ש.
                                #66

                                @cfopuser גם אצלי קורה
                                נטפרי
                                921b698d-134f-4444-a9d7-d23ee7f22005-image.jpeg

                                זה כל הפלט
                                Loading the script 'https://unpkg.com/lucide@latest' violates the following Content Security Policy directive: "script-src 'self' 'unsafe-inline' 'unsafe-eval' https://api.github.com". Note that 'script-src-elem' was not explicitly set, so 'script-src' is used as a fallback. The action has been blocked.
                                a-bloq-installer/:1 Loading the script 'https://gc.zgo.at/count.js' violates the following Content Security Policy directive: "script-src 'self' 'unsafe-inline' 'unsafe-eval' https://api.github.com". Note that 'script-src-elem' was not explicitly set, so 'script-src' is used as a fallback. The action has been blocked.
                                a-bloq-installer/:1 Loading the script 'https://netfree.link/injection-script/go-payment.js' violates the following Content Security Policy directive: "script-src 'self' 'unsafe-inline' 'unsafe-eval' https://api.github.com". Note that 'script-src-elem' was not explicitly set, so 'script-src' is used as a fallback. The action has been blocked.
                                a-bloq-installer/:1 Loading the script 'https://netfree.link/injection-script/popup-card-init.js' violates the following Content Security Policy directive: "script-src 'self' 'unsafe-inline' 'unsafe-eval' https://api.github.com". Note that 'script-src-elem' was not explicitly set, so 'script-src' is used as a fallback. The action has been blocked.
                                a-bloq-installer/:1 Uncaught (in promise) NetworkError: Failed to execute 'reset' on 'USBDevice': Unable to reset the device.
                                webadb.js:142 version 16777217
                                adb-client.js:34 ReferenceError: restoreSessionState is not defined
                                at connectAdb (adb-client.js:30:13)
                                connectAdb @ adb-client.js:34
                                await in connectAdb
                                onclick @ a-bloq-installer/:87
                                installer.js:81 GET https://cfopuser.github.io/a-bloq-installer/apk/normal.apk net::ERR_FAILED 206 (Partial Content)
                                runInstallation @ installer.js:81
                                setTimeout
                                navigateTo @ ui.js:93
                                onclick @ a-bloq-installer/:138

                                אנדרואיד 16

                                עריכה: בסוף הצלחתי עם התוכנה של המחשב

                                הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                                כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                                יאיר דניאלי cfopuserC 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • שמואל ש.ש שמואל ש.

                                  @cfopuser גם אצלי קורה
                                  נטפרי
                                  921b698d-134f-4444-a9d7-d23ee7f22005-image.jpeg

                                  זה כל הפלט
                                  Loading the script 'https://unpkg.com/lucide@latest' violates the following Content Security Policy directive: "script-src 'self' 'unsafe-inline' 'unsafe-eval' https://api.github.com". Note that 'script-src-elem' was not explicitly set, so 'script-src' is used as a fallback. The action has been blocked.
                                  a-bloq-installer/:1 Loading the script 'https://gc.zgo.at/count.js' violates the following Content Security Policy directive: "script-src 'self' 'unsafe-inline' 'unsafe-eval' https://api.github.com". Note that 'script-src-elem' was not explicitly set, so 'script-src' is used as a fallback. The action has been blocked.
                                  a-bloq-installer/:1 Loading the script 'https://netfree.link/injection-script/go-payment.js' violates the following Content Security Policy directive: "script-src 'self' 'unsafe-inline' 'unsafe-eval' https://api.github.com". Note that 'script-src-elem' was not explicitly set, so 'script-src' is used as a fallback. The action has been blocked.
                                  a-bloq-installer/:1 Loading the script 'https://netfree.link/injection-script/popup-card-init.js' violates the following Content Security Policy directive: "script-src 'self' 'unsafe-inline' 'unsafe-eval' https://api.github.com". Note that 'script-src-elem' was not explicitly set, so 'script-src' is used as a fallback. The action has been blocked.
                                  a-bloq-installer/:1 Uncaught (in promise) NetworkError: Failed to execute 'reset' on 'USBDevice': Unable to reset the device.
                                  webadb.js:142 version 16777217
                                  adb-client.js:34 ReferenceError: restoreSessionState is not defined
                                  at connectAdb (adb-client.js:30:13)
                                  connectAdb @ adb-client.js:34
                                  await in connectAdb
                                  onclick @ a-bloq-installer/:87
                                  installer.js:81 GET https://cfopuser.github.io/a-bloq-installer/apk/normal.apk net::ERR_FAILED 206 (Partial Content)
                                  runInstallation @ installer.js:81
                                  setTimeout
                                  navigateTo @ ui.js:93
                                  onclick @ a-bloq-installer/:138

                                  אנדרואיד 16

                                  עריכה: בסוף הצלחתי עם התוכנה של המחשב

                                  יאיר דניאלי מנותק
                                  יאיר דניאלי מנותק
                                  יאיר דניאל
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #67

                                  @שמואל-ש. גם אצלי.
                                  מה שמוזר שבקישור הישיר - זה מוריד את האפליקצייה בנטפרי - אתמול בלילה הסתבכתי עם זה הרבה זמן, עד שפשוט הורדתי את האפליקצייה מהקישור הישיר, והתקנתי עם אתר ADB.

                                  yyrdnyl11@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  🙏
                                  0
                                  • שמואל ש.ש שמואל ש.

                                    @cfopuser גם אצלי קורה
                                    נטפרי
                                    921b698d-134f-4444-a9d7-d23ee7f22005-image.jpeg

                                    זה כל הפלט
                                    Loading the script 'https://unpkg.com/lucide@latest' violates the following Content Security Policy directive: "script-src 'self' 'unsafe-inline' 'unsafe-eval' https://api.github.com". Note that 'script-src-elem' was not explicitly set, so 'script-src' is used as a fallback. The action has been blocked.
                                    a-bloq-installer/:1 Loading the script 'https://gc.zgo.at/count.js' violates the following Content Security Policy directive: "script-src 'self' 'unsafe-inline' 'unsafe-eval' https://api.github.com". Note that 'script-src-elem' was not explicitly set, so 'script-src' is used as a fallback. The action has been blocked.
                                    a-bloq-installer/:1 Loading the script 'https://netfree.link/injection-script/go-payment.js' violates the following Content Security Policy directive: "script-src 'self' 'unsafe-inline' 'unsafe-eval' https://api.github.com". Note that 'script-src-elem' was not explicitly set, so 'script-src' is used as a fallback. The action has been blocked.
                                    a-bloq-installer/:1 Loading the script 'https://netfree.link/injection-script/popup-card-init.js' violates the following Content Security Policy directive: "script-src 'self' 'unsafe-inline' 'unsafe-eval' https://api.github.com". Note that 'script-src-elem' was not explicitly set, so 'script-src' is used as a fallback. The action has been blocked.
                                    a-bloq-installer/:1 Uncaught (in promise) NetworkError: Failed to execute 'reset' on 'USBDevice': Unable to reset the device.
                                    webadb.js:142 version 16777217
                                    adb-client.js:34 ReferenceError: restoreSessionState is not defined
                                    at connectAdb (adb-client.js:30:13)
                                    connectAdb @ adb-client.js:34
                                    await in connectAdb
                                    onclick @ a-bloq-installer/:87
                                    installer.js:81 GET https://cfopuser.github.io/a-bloq-installer/apk/normal.apk net::ERR_FAILED 206 (Partial Content)
                                    runInstallation @ installer.js:81
                                    setTimeout
                                    navigateTo @ ui.js:93
                                    onclick @ a-bloq-installer/:138

                                    אנדרואיד 16

                                    עריכה: בסוף הצלחתי עם התוכנה של המחשב

                                    cfopuserC מנותק
                                    cfopuserC מנותק
                                    cfopuser
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #68

                                    @שמואל-שץ אני ישתדל להסיר את הcors בהמשך תודה על הפידבק.

                                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • cfopuserC cfopuser

                                      @שמואל-שץ אני ישתדל להסיר את הcors בהמשך תודה על הפידבק.

                                      ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      המתכנת התותח
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #69

                                      @cfopuser גם לי זה קרה, ניסיתי לבדוק למה וזה קשור לזה שאין הרשאות להוריד דרך האתר או משהו כזה.
                                      בסוף התקנתי רגיל עם ADB.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • cfopuserC מנותק
                                        cfopuserC מנותק
                                        cfopuser
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
                                        #70

                                        @המתכנת-התותח @שמואל-ש. @האיש-הלבן
                                        הסרתי את הcors ועוד מספר התאמות כדי לא להתנגש עם נטפרי אמור לעבוד מצוין עכשיו,
                                        אשמח אם תבדקו.

                                        (בכול אופן יש לי צד שיש בעיה נוספת אבל גם א"כ היא תופיע כעת בלוגים)

                                        שמואל ש.ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • cfopuserC cfopuser

                                          @המתכנת-התותח @שמואל-ש. @האיש-הלבן
                                          הסרתי את הcors ועוד מספר התאמות כדי לא להתנגש עם נטפרי אמור לעבוד מצוין עכשיו,
                                          אשמח אם תבדקו.

                                          (בכול אופן יש לי צד שיש בעיה נוספת אבל גם א"כ היא תופיע כעת בלוגים)

                                          שמואל ש.ש מנותק
                                          שמואל ש.ש מנותק
                                          שמואל ש.
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #71

                                          @cfopuser בסוף כבר הסתדרתי כאמור לעיל

                                          שמואל-ש. כתב:

                                          עריכה: בסוף הצלחתי עם התוכנה של המחשב

                                          הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                                          כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר