בקשה | הסתרת שם השם בוורד אוטמטית
-
יש אופ' להרצת סקריפט שבכתיבת בטעות שם השם הוא ישתנה אוטומטית?
זה לכאו' עדיף מאשר למחוק
-
ח חד בדרא השני סימן נושא זה כשאלה
-
יש אופ' להרצת סקריפט שבכתיבת בטעות שם השם הוא ישתנה אוטומטית?
זה לכאו' עדיף מאשר למחוק
@חד-בדרא-השני לא כותבים לא נפתר ברגע שפותחים נושא
-
יש אופ' להרצת סקריפט שבכתיבת בטעות שם השם הוא ישתנה אוטומטית?
זה לכאו' עדיף מאשר למחוק
@חד-בדרא-השני תוכל לעשות החלפה אוטומטית
-
@חד-בדרא-השני תוכל לעשות החלפה אוטומטית
@אברהם-mch
הוא רוצה אוטומטי כמו שכתב@חד-בדרא-השני כתב בבקשה | הסתרת שם השם בוורד אוטמטית:
שבכתיבת בטעות שם השם
-
יש אופ' להרצת סקריפט שבכתיבת בטעות שם השם הוא ישתנה אוטומטית?
זה לכאו' עדיף מאשר למחוק
@חד-בדרא-השני באופיס הישן היה תיקון אוטומטי אפשר להכניס מילה שברגע שהיא מופיעה היא תתחלף למילה אחרת.
צריך לבדוק אם זה גם בחדש. -
@חד-בדרא-השני באופיס הישן היה תיקון אוטומטי אפשר להכניס מילה שברגע שהיא מופיעה היא תתחלף למילה אחרת.
צריך לבדוק אם זה גם בחדש.@עידו300 כתב בבקשה | הסתרת שם השם בוורד אוטמטית:
צריך לבדוק אם זה גם בחדש.
וודאי שאפשר, אם
@חד-בדרא-השני כתב בבקשה | הסתרת שם השם בוורד אוטמטית:
שם השם הוא ישתנה אוטומטית?
יש אופציה של 'תיקון שגיאות אוטומטי':

קובץ > אפשרויות > הגהה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות