שיתוף | גירסה כשרה לנגן m36 - הגירסה השלישית
-
@ezerphone מהמכשיר לנגן לא מתחבר
-
אשמח לעזרה - אני לא מצליח לצרוב את הגירסה הכשרה - קופצת לי ההתראה הבאה:

בשונה מהתקנה של הגירסה המקורית - שנצרבת בצורה טובה. -
אשמח לעזרה - אני לא מצליח לצרוב את הגירסה הכשרה - קופצת לי ההתראה הבאה:

בשונה מהתקנה של הגירסה המקורית - שנצרבת בצורה טובה.@יאיר-דניאל תנסה להסיר את האופציה הראשונה
-
@יאיר-דניאל תנסה להסיר את האופציה הראשונה
@אלוף-תימן את VBMATA?
-
@אלוף-תימן את VBMATA?
@יאיר-דניאל לא משהו כמו preloder
זה כתוב לך בשגיאה -
@יאיר-דניאל לא משהו כמו preloder
זה כתוב לך בשגיאה@אלוף-תימן לא הבנתי - מאיפה להסיר?
חשבתי שהתכוונת לאחת המחיצות - כלומר לא לצרוב אותה, כעת אני בכלל לא מבין... -
@אלוף-תימן לא הבנתי - מאיפה להסיר?
חשבתי שהתכוונת לאחת המחיצות - כלומר לא לצרוב אותה, כעת אני בכלל לא מבין...@יאיר-דניאל ה"מחיצה" הראשונה נקראת preloder.
אל תצרוב אותה. -
@אלוף-תימן לא הבנתי - מאיפה להסיר?
חשבתי שהתכוונת לאחת המחיצות - כלומר לא לצרוב אותה, כעת אני בכלל לא מבין...@יאיר-דניאל אני מתכוון למחיצה הראשונה מה השם שלה? תנסה להוריד את הוי
-
@יאיר-דניאל אני מתכוון למחיצה הראשונה מה השם שלה? תנסה להוריד את הוי
@אלוף-תימן לא הבנתי - כמו שרואים בתמונה = VBMATA A
-
@אלוף-תימן לא הבנתי - כמו שרואים בתמונה = VBMATA A
@יאיר-דניאל תעלה למעלה בתוכנת צריבה יש מחיצות שלא רואים
-
@יאיר-דניאל תעלה למעלה בתוכנת צריבה יש מחיצות שלא רואים
@אלוף-תימן אף אחד מהמחיצות שם לא מסומן.
-
@אלוף-תימן אף אחד מהמחיצות שם לא מסומן.
@יאיר-דניאל תעשה צילום מסך מתחילת המחיצות
-
@יאיר-דניאל תעשה צילום מסך מתחילת המחיצות
-
תשנה לנתיב בעברית פעם פתר לי את זה.
זה קורה הרבה ולא ברור בגלל מה נסה מחשב אחר אולי לי זה גם עבד פעם. -
תשנה לנתיב בעברית פעם פתר לי את זה.
זה קורה הרבה ולא ברור בגלל מה נסה מחשב אחר אולי לי זה גם עבד פעם.@שמואל-הסיני תודה, לא נראה לי קשור הענין של המחשב - כי צרבתי באותו המחשב את הגירסה המקורית וזה נצרב מצויין.
בכ"א גיליתי שחסר לי מחיצת סופר בגירסה הכשרה, כך שבכ"מ אני מוריד שוב את הגירסה הכשרה, ואעדכן/אמחק את הפוסט - אם זה יפתר -
@שמואל-הסיני תודה, לא נראה לי קשור הענין של המחשב - כי צרבתי באותו המחשב את הגירסה המקורית וזה נצרב מצויין.
בכ"א גיליתי שחסר לי מחיצת סופר בגירסה הכשרה, כך שבכ"מ אני מוריד שוב את הגירסה הכשרה, ואעדכן/אמחק את הפוסט - אם זה יפתר@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | גירסה כשרה לנגן m36 - הגירסה השלישית:
תודה, לא נראה לי קשור הענין של המחשב - כי צרבתי באותו המחשב את הגירסה המקורית וזה נצרב מצויין.
לא בהכרח מראה - שוב צרבתי כמה פעמים מכשיר במחשב מסויים וסוג של פתאום לא הועיל לי כלום תמיד היתה שגיאה הסתבכתי עם זה הרבה בעבר.
-
אחרי שהורדתי את הגירסה מחדש וצרבתי - מופיעה לי השגיאה הבאה בעת צריבת מחיצת הBOOT.
ניסיתי לצרוב את הBOOT ואת הLK "מקבצים לתיקון הנגן" שהעלה @ מגנוס-קרלסן והם כן צרבו טוב, אבל אז המכשיר בבוטלופ, ואת המחיצות האלו - שהגיעו עם הם הגירסה הכשרה - התוכנה מעלה הודעת שגיאה כשמנסים לצרוב אותם, ליתר דיוק - את מחיצת הBOOT.
חשוב לציין שהשגיאה היא רק במחיצה הזו - כשאני צורב את כל המחיצות - חוץ מאלו, הצריבה מתסיימת בהצלחה.
אשמח לעזרה בהכשרת הנגן שלי!
תזכו למצוות.
לפי ג'מיני - השגיאה הזו מורה שמחיצת הBOOT אינה תואמת לגירסה. לא יודע מה הוא רוצה...
-
אחרי שהורדתי את הגירסה מחדש וצרבתי - מופיעה לי השגיאה הבאה בעת צריבת מחיצת הBOOT.
ניסיתי לצרוב את הBOOT ואת הLK "מקבצים לתיקון הנגן" שהעלה @ מגנוס-קרלסן והם כן צרבו טוב, אבל אז המכשיר בבוטלופ, ואת המחיצות האלו - שהגיעו עם הם הגירסה הכשרה - התוכנה מעלה הודעת שגיאה כשמנסים לצרוב אותם, ליתר דיוק - את מחיצת הBOOT.
חשוב לציין שהשגיאה היא רק במחיצה הזו - כשאני צורב את כל המחיצות - חוץ מאלו, הצריבה מתסיימת בהצלחה.
אשמח לעזרה בהכשרת הנגן שלי!
תזכו למצוות.
לפי ג'מיני - השגיאה הזו מורה שמחיצת הBOOT אינה תואמת לגירסה. לא יודע מה הוא רוצה...
@יאיר-דניאל תנסה לצרוב דרך פאסבוט
-
@יאיר-דניאל תנסה לצרוב דרך פאסבוט
@שניאור-שמח כלומר?
המכשיר כבר בפאסבוט - אחרת בכלל לא יכולתי לצרוב -
@שניאור-שמח כלומר?
המכשיר כבר בפאסבוט - אחרת בכלל לא יכולתי לצרוב@יאיר-דניאל צריבה ב mtk klient זה לא פאסטבוט!
@שניאור-שמח אבל עם המכשיר בבריק אין לו איך להגיע לפאסט בוט.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
