שיתוף | גירסה כשרה לנגן m36 - הגירסה השלישית
-
@ezerphone מהמכשיר לנגן לא מתחבר
-
@ezerphone מהמכשיר לנגן לא מתחבר
-
@ezerphone מכשיר qin f21
-
@ezerphone מכשיר qin f21
@Y.-M מוזר זה אמור לעבוד אולי @אלוף-תימן או @שלמה-רביב יודעים משהו
-
@ezerphone מהמכשיר לנגן לא מתחבר
-
אשמח לעזרה - אני לא מצליח לצרוב את הגירסה הכשרה - קופצת לי ההתראה הבאה:

בשונה מהתקנה של הגירסה המקורית - שנצרבת בצורה טובה. -
אשמח לעזרה - אני לא מצליח לצרוב את הגירסה הכשרה - קופצת לי ההתראה הבאה:

בשונה מהתקנה של הגירסה המקורית - שנצרבת בצורה טובה.@יאיר-דניאל תנסה להסיר את האופציה הראשונה
-
@יאיר-דניאל תנסה להסיר את האופציה הראשונה
@אלוף-תימן את VBMATA?
-
@אלוף-תימן את VBMATA?
@יאיר-דניאל לא משהו כמו preloder
זה כתוב לך בשגיאה -
@יאיר-דניאל לא משהו כמו preloder
זה כתוב לך בשגיאה@אלוף-תימן לא הבנתי - מאיפה להסיר?
חשבתי שהתכוונת לאחת המחיצות - כלומר לא לצרוב אותה, כעת אני בכלל לא מבין... -
@אלוף-תימן לא הבנתי - מאיפה להסיר?
חשבתי שהתכוונת לאחת המחיצות - כלומר לא לצרוב אותה, כעת אני בכלל לא מבין...@יאיר-דניאל ה"מחיצה" הראשונה נקראת preloder.
אל תצרוב אותה. -
@אלוף-תימן לא הבנתי - מאיפה להסיר?
חשבתי שהתכוונת לאחת המחיצות - כלומר לא לצרוב אותה, כעת אני בכלל לא מבין...@יאיר-דניאל אני מתכוון למחיצה הראשונה מה השם שלה? תנסה להוריד את הוי
-
@יאיר-דניאל אני מתכוון למחיצה הראשונה מה השם שלה? תנסה להוריד את הוי
@אלוף-תימן לא הבנתי - כמו שרואים בתמונה = VBMATA A
-
@אלוף-תימן לא הבנתי - כמו שרואים בתמונה = VBMATA A
@יאיר-דניאל תעלה למעלה בתוכנת צריבה יש מחיצות שלא רואים
-
@יאיר-דניאל תעלה למעלה בתוכנת צריבה יש מחיצות שלא רואים
@אלוף-תימן אף אחד מהמחיצות שם לא מסומן.
-
@אלוף-תימן אף אחד מהמחיצות שם לא מסומן.
@יאיר-דניאל תעשה צילום מסך מתחילת המחיצות
-
@יאיר-דניאל תעשה צילום מסך מתחילת המחיצות
-
תשנה לנתיב בעברית פעם פתר לי את זה.
זה קורה הרבה ולא ברור בגלל מה נסה מחשב אחר אולי לי זה גם עבד פעם. -
תשנה לנתיב בעברית פעם פתר לי את זה.
זה קורה הרבה ולא ברור בגלל מה נסה מחשב אחר אולי לי זה גם עבד פעם.@שמואל-הסיני תודה, לא נראה לי קשור הענין של המחשב - כי צרבתי באותו המחשב את הגירסה המקורית וזה נצרב מצויין.
בכ"א גיליתי שחסר לי מחיצת סופר בגירסה הכשרה, כך שבכ"מ אני מוריד שוב את הגירסה הכשרה, ואעדכן/אמחק את הפוסט - אם זה יפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
