דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | המלצה למחשב

בירור | המלצה למחשב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
90 פוסטים 19 כותבים 1.7k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המלאךה המלאך

    @הנני-העני כתב בבירור | המלצה למחשב:

    אתה צריך את זה(=דור 10 וDDR4 וNVME)?

    חיברת בין דור 10 לnvme.
    שוב לא דיברתי עליך ספציפית.
    אבל היה פה כמה שחזרו שוב ושוב על השטות הזו, [סלח לי על הביטוי אבל מדובר פה במישהו שרוצה לקנות והוא עלול לשלם יותר כסף על זה בגללם].

    אין שום צורך בnvme, לי אין את זה באף מחשב ומעולם לא נצרכתי לזה.

    E מנותק
    E מנותק
    ejay
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #66

    @המלאך
    תלוי בשימוש

    המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • E ejay

      @המלאך
      תלוי בשימוש

      המלאךה מנותק
      המלאךה מנותק
      המלאך
      כתב נערך לאחרונה על ידי המלאך
      #67

      @ejay מה השימוש שאתה מתכוון אליו?
      כי הוא דיבר על שימוש של וורד.
      ועל זה גם אני דיברתי.

      "Code shapes logic, AI expands vision."

      E תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א מנותק
        א מנותק
        אהרון שלום
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #68

        אם אתה רוצה יש לי לנובו 390X
        I7 דור 8
        240 פנימי נראה לי NVME
        16 ראם
        14 אינץ
        מקלדת מוארת
        סוללה מצוינת
        yedidya850 גימייל

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • המלאךה המלאך

          @ejay מה השימוש שאתה מתכוון אליו?
          כי הוא דיבר על שימוש של וורד.
          ועל זה גם אני דיברתי.

          E מנותק
          E מנותק
          ejay
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #69

          @המלאך
          ואם מחר הוא יצטרך למשו מהיר יותר
          בשביל כמה גרושים ,לא שווה

          המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • E ejay

            @המלאך
            ואם מחר הוא יצטרך למשו מהיר יותר
            בשביל כמה גרושים ,לא שווה

            המלאךה מנותק
            המלאךה מנותק
            המלאך
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #70

            @ejay דפדפן הוא לא יוכל בכל מקרה.
            הוא אמר שהוא יתקין חסימה של האינטרנט.
            אז מה כן?
            הוא יהיה אדריכל מחר?

            "Code shapes logic, AI expands vision."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אהרון שלום

              אם אתה רוצה יש לי לנובו 390X
              I7 דור 8
              240 פנימי נראה לי NVME
              16 ראם
              14 אינץ
              מקלדת מוארת
              סוללה מצוינת
              yedidya850 גימייל

              ה מנותק
              ה מנותק
              הדור הבא
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #71

              @אהרון-שלום אני לא חושב שהוא צריך את המפרט המוגזם (יחסית) הזה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א מנותק
                א מנותק
                אהרון שלום
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #72

                @הדור-הבא
                16 ראם כדאי למי שמשתמש לאוצר החכמה
                ותמיד הסדרות הטובות מחזיקות בס"ד למעלה מ10 שנים מניסיון

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אהרון שלום

                  @הדור-הבא
                  16 ראם כדאי למי שמשתמש לאוצר החכמה
                  ותמיד הסדרות הטובות מחזיקות בס"ד למעלה מ10 שנים מניסיון

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  הדור הבא
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #73

                  @אהרון-שלום אני עדיין חושב ש i7 זה מוגזם

                  יאיר דניאלי מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • ה הדור הבא

                    @אהרון-שלום אני עדיין חושב ש i7 זה מוגזם

                    יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאל
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #74

                    @הדור-הבא כתב בבירור | המלצה למחשב:

                    אני עדיין חושב ש i7 זה מוגזם

                    זה נכון אבל לא מדוייק, כמו שכתבתי לעיל לגבי הראם:

                    כתב בבירור | המלצה למחשב:

                    עד לכאן זה רמת הבסיס, כל דבר אחר הוא מעבר = אם אתה רוצה מחשב לאורך זמן שיוכלו להפעיל עליו כמה תוכנות במקביל, או תוכנות חדשות יותר (כיום הרבה תוכנות דורשות יותר ויותר ראם)= עדיף לקחת מחשב עם 16 ראם, ומעבד באזור הדור 10, בין אם זה i3 ובין אם זה i5.

                    yyrdnyl11@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ה הדור הבא

                      @אהרון-שלום אני עדיין חושב ש i7 זה מוגזם

                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
                      #75

                      @הדור-הבא i7 דור 8 לדעתי יותר חלש מi5 דור 10.

                      לאבא שלי יש מחשב Lenovo thinkpad e15 עם 8 ראם וI3 דור 10 או 11. כבר כמה שנים. אוצר החוכמה (אבל הגרסא הישנה)
                      והוא די מרוצה.

                      הבלוג שלי
                      https://aiv-dev.com/he-IL/

                      יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מישהו12מ מישהו12

                        @הדור-הבא i7 דור 8 לדעתי יותר חלש מi5 דור 10.

                        לאבא שלי יש מחשב Lenovo thinkpad e15 עם 8 ראם וI3 דור 10 או 11. כבר כמה שנים. אוצר החוכמה (אבל הגרסא הישנה)
                        והוא די מרוצה.

                        יאיר דניאלי מנותק
                        יאיר דניאלי מנותק
                        יאיר דניאל
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #76

                        @מישהו12 כתב בבירור | המלצה למחשב:

                        i7 דור 8 לדעתי יותר חלש מi5 דור 10

                        ברור, דבר ידוע

                        yyrdnyl11@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 3 מנותק
                          3 מנותק
                          33men
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #77

                          מקבוק נאו
                          תמורה מעולה לכסף

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • י מנותק
                            י מנותק
                            יאיר2081
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #78

                            מחשב נייד Dell Latitude 7450 Touch מעולה | Ultra 7 זיכרון RAM בנפח 16 ג'יגה-בייט, כונן SSD בנפח 512 ג'יגה-בייט | סוללה חדשה עם תאורה אחורית
                            במחיר 2100 מחו"ל.
                            שווה את זה?

                            יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יאיר2081

                              מחשב נייד Dell Latitude 7450 Touch מעולה | Ultra 7 זיכרון RAM בנפח 16 ג'יגה-בייט, כונן SSD בנפח 512 ג'יגה-בייט | סוללה חדשה עם תאורה אחורית
                              במחיר 2100 מחו"ל.
                              שווה את זה?

                              יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #79

                              @יאיר2081 אם זה חדש/מחודש במצב ממש טוב - עוף על זה, זה ממש ממש זול!
                              אבל תבדוק כמה יוצא לך מיסים ומשלוח, אלא א"כ מישהו מביא לך את זה

                              yyrdnyl11@gmail.com

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                @יאיר2081 אם זה חדש/מחודש במצב ממש טוב - עוף על זה, זה ממש ממש זול!
                                אבל תבדוק כמה יוצא לך מיסים ומשלוח, אלא א"כ מישהו מביא לך את זה

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יאיר2081
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #80

                                @יאיר-דניאל משהו מביא לי את זה,
                                יש איך לחסוך את המעמ בארהב?

                                יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יאיר2081

                                  @יאיר-דניאל משהו מביא לי את זה,
                                  יש איך לחסוך את המעמ בארהב?

                                  יאיר דניאלי מנותק
                                  יאיר דניאלי מנותק
                                  יאיר דניאל
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                                  #81

                                  @יאיר2081 בטח, ככל שמדובר במחשב יש שניה - והוא לא ארוז באריזה מקורית/חילופית לא אמורה להיות בזה בעיה.
                                  גם אם מדובר שמזה מגיע באריזה מקורית/חילופית, שייפתח את זה, יפעיל את המחשב, וישים בו בשולחן העבודה כמה קבצים.
                                  בדר"כ אם הוא לא מביא כמה מחשבים, לא אמורים עד כדי כ לבדוק אותו במכס, אבל לפעמים הם עוצרים אנשים ובודקים יותר ביסודיות, במיוחד במוצרי אלקטרוניקה.

                                  נ.ב. מאיפה אתה קונה - מאיזה חנות? סתם סקרנות, כי זה מחיר ממש טוב, אלא א"כ זה משומש ממש.
                                  בכ"מ תבדוק את המחשב בקנייה טוב.

                                  yyrdnyl11@gmail.com

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                    @יאיר2081 בטח, ככל שמדובר במחשב יש שניה - והוא לא ארוז באריזה מקורית/חילופית לא אמורה להיות בזה בעיה.
                                    גם אם מדובר שמזה מגיע באריזה מקורית/חילופית, שייפתח את זה, יפעיל את המחשב, וישים בו בשולחן העבודה כמה קבצים.
                                    בדר"כ אם הוא לא מביא כמה מחשבים, לא אמורים עד כדי כ לבדוק אותו במכס, אבל לפעמים הם עוצרים אנשים ובודקים יותר ביסודיות, במיוחד במוצרי אלקטרוניקה.

                                    נ.ב. מאיפה אתה קונה - מאיזה חנות? סתם סקרנות, כי זה מחיר ממש טוב, אלא א"כ זה משומש ממש.
                                    בכ"מ תבדוק את המחשב בקנייה טוב.

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יאיר2081
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #82

                                    @יאיר-דניאל ואת המעמ בתוך ארה"ב?

                                    יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יאיר2081

                                      @יאיר-דניאל ואת המעמ בתוך ארה"ב?

                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #83

                                      @יאיר2081 זה תלוי במדינות - שאל את הAI הקרוב למקום מגוריך

                                      yyrdnyl11@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שקאד
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #84

                                        האם המעבד הזה טוב?
                                        Lenovo - IdeaPad Slim 3 15.6" Full HD Touchscreen Laptop - AMD Ryzen 7 5825U 2025 - 16GB Memory - 512GB SSD - Arctic Grey

                                        יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שקאד

                                          האם המעבד הזה טוב?
                                          Lenovo - IdeaPad Slim 3 15.6" Full HD Touchscreen Laptop - AMD Ryzen 7 5825U 2025 - 16GB Memory - 512GB SSD - Arctic Grey

                                          יאיר דניאלי מנותק
                                          יאיר דניאלי מנותק
                                          יאיר דניאל
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #85

                                          @שקאד כתב בבירור | המלצה למחשב:

                                          AMD Ryzen 7 5825U 2025 - 16GB Memory

                                          הוא נקרא מעבד ממש טוב, אם אני מבין נכון הוא מקביל לI5 דור 13/I7 דור 12 בערך, פחות או יותר.

                                          yyrdnyl11@gmail.com

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר