באג | מחפש ROM מלא לשיאומי F22 MINI
-
@הישבשר-המלומד לא הוא שלח 2.
https://mitmachim.top/post/1130758 -
@נוחעם-FM הורדתי אבל בכל מקרה זה נראה לי אותו דבר תסתכל על הגודל (הוא העלה את זה בדרייב שלו)
@הישבשר-המלומד אני מוריד את הגירסה הזות https://cloud.mail.ru/public/fM3Z/E42PeLhVh שניחסמה לך
-
@הישבשר-המלומד אני מוריד את הגירסה הזות https://cloud.mail.ru/public/fM3Z/E42PeLhVh שניחסמה לך
-
@נוחעם-FM הורדתי אבל בכל מקרה זה נראה לי אותו דבר תסתכל על הגודל (הוא העלה את זה בדרייב שלו)
@הישבשר-המלומד כתוב באיזה מקום שצורבים שלפני הצריבה מנתקים את המסך ואחרי הצריבה מחזרים את המסך
-
@נוחעם-FM הורדתי אבל בכל מקרה זה נראה לי אותו דבר תסתכל על הגודל (הוא העלה את זה בדרייב שלו)
@הישבשר-המלומד תנתק את הטאץ ואת המסך ותחזיר
-
@הישבשר-המלומד תנתק את הטאץ ואת המסך ותחזיר
-
@הישבשר-המלומד תנתק את הטאץ ואת המסך ותחזיר
-
@הישבשר-המלומד את הכבל של המסך ואת הכבל של הטאץ תנתק ואחר אך תחבר בחזרה
-
@הישבשר-המלומד את הכבל של המסך ואת הכבל של הטאץ תנתק ואחר אך תחבר בחזרה
-
@דוד-g מה זה אומר בדיוק מה???
@הישבשר-המלומד אולי הוא לא קולטת את המסך כי יש גירסה חדשה
-
@הישבשר-המלומד אולי הוא לא קולטת את המסך כי יש גירסה חדשה
-
@דוד-g והפיתרון הוא?
@הישבשר-המלומד הכבל של המסך ואת הכבל של הטאץ תנתק ואחר אך תחבר בחזרה
-
@דוד-g והפיתרון הוא?
@הישבשר-המלומד אולי זה יעזור
-
@הישבשר-המלומד הכבל של המסך ואת הכבל של הטאץ תנתק ואחר אך תחבר בחזרה
-
@דוד-g איז כבלים בדיוק יש בטלפון?
@הישבשר-המלומד תיפתח את המיכסה של הטלפון
-
@הישבשר-המלומד תיפתח את המיכסה של הטלפון
-
@דוד-g אין לי אחריות על זה אבל לענ"ד דעתי זה ממש לא קשור כי מקודם זה עבד אז מה זה בדיוק קשור לחוטים
@הישבשר-המלומד זה ניפתח בכלות פתחתי כבר את זה
-
@הישבשר-המלומד זה ניפתח בכלות פתחתי כבר את זה
-
@דוד-g כן אבל אם מקודם זה עבד חלק ומאז שצרבתי לא זה סימן שהבעיה היא נטו בצריבה ושום חוט וכו' לא יעבוד
@הישבשר-המלומד עדין יכול ליהות שזה הבעיה
-
@דוד-g כן אבל אם מקודם זה עבד חלק ומאז שצרבתי לא זה סימן שהבעיה היא נטו בצריבה ושום חוט וכו' לא יעבוד
@הישבשר-המלומד תנסה הכול טוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות