באג | מחפש ROM מלא לשיאומי F22 MINI
-
@הישבשר-המלומד הנה, זה הגירסה שאתם הבאתם אני לא יודע אם היא זהה לישנה שאני הבאתי - יתכן שכן יתכן שלא להוריד כוכביות
סליחה על הבלגאן שגרמתי לך. -
@urielk כן כבר הורדתי את זה אבל זה לא עובד הרום הזה הטלפון כרגע לא נדלק (לא קשור אלך)
@הישבשר-המלומד ניסית את השני שהבאתי? ה img?
-
@הישבשר-המלומד ניסית את השני שהבאתי? ה img?
-
@urielk ואואו אני כבר לא יודע מה זה השני השלישי וכו' הורדתי את מה שכולם פה הביאו והוא היה חסום וצרבתי המכשיר לא עולה
-
@הישבשר-המלומד צרבת על פורמט + הורדה?
-
@נוחעם-FM כן והוא עדין לא עולה בלחיצה ארוכה אולי הרום הזה פשוט לא מתאים?
-
@הישבשר-המלומד תנסה אתה השני ש@urielk שלח
-
@נוחעם-FM זה אותו אחד החסום בגוגל שהורדנו עם הקומבינה
@הישבשר-המלומד לא הוא שלח 2.
https://mitmachim.top/post/1130758 -
@הישבשר-המלומד לא הוא שלח 2.
https://mitmachim.top/post/1130758 -
@נוחעם-FM הורדתי אבל בכל מקרה זה נראה לי אותו דבר תסתכל על הגודל (הוא העלה את זה בדרייב שלו)
@הישבשר-המלומד אני מוריד את הגירסה הזות https://cloud.mail.ru/public/fM3Z/E42PeLhVh שניחסמה לך
-
@הישבשר-המלומד אני מוריד את הגירסה הזות https://cloud.mail.ru/public/fM3Z/E42PeLhVh שניחסמה לך
-
@נוחעם-FM הורדתי אבל בכל מקרה זה נראה לי אותו דבר תסתכל על הגודל (הוא העלה את זה בדרייב שלו)
@הישבשר-המלומד כתוב באיזה מקום שצורבים שלפני הצריבה מנתקים את המסך ואחרי הצריבה מחזרים את המסך
-
@נוחעם-FM הורדתי אבל בכל מקרה זה נראה לי אותו דבר תסתכל על הגודל (הוא העלה את זה בדרייב שלו)
@הישבשר-המלומד תנתק את הטאץ ואת המסך ותחזיר
-
@הישבשר-המלומד תנתק את הטאץ ואת המסך ותחזיר
-
@הישבשר-המלומד תנתק את הטאץ ואת המסך ותחזיר
-
@הישבשר-המלומד את הכבל של המסך ואת הכבל של הטאץ תנתק ואחר אך תחבר בחזרה
-
@הישבשר-המלומד את הכבל של המסך ואת הכבל של הטאץ תנתק ואחר אך תחבר בחזרה
-
@דוד-g מה זה אומר בדיוק מה???
@הישבשר-המלומד אולי הוא לא קולטת את המסך כי יש גירסה חדשה
-
@הישבשר-המלומד אולי הוא לא קולטת את המסך כי יש גירסה חדשה
-
@דוד-g והפיתרון הוא?
@הישבשר-המלומד הכבל של המסך ואת הכבל של הטאץ תנתק ואחר אך תחבר בחזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות