דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מדריכים - מחשבים וטכנולוגיה
  4. רג'יסטרי - Registry
  5. עזרה הדדית - רג'יסטרי - Registry
  6. הצעת ייעול | קיצור "מיקום" בווינדוס 11

הצעת ייעול | קיצור "מיקום" בווינדוס 11

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - רג'יסטרי - Registry
9 פוסטים 5 כותבים 170 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    י.קודקוד
    כתב נערך לאחרונה על ידי י.קודקוד
    #1

    גם לכם מפריע שאין קיצור ל"מיקום" בווינדוס 11, בעוד שקיצור ל"כתוביות חיות" "שדר" "הקרן" ושאר ירקות יש?
    אז יש פתרון:

    1. מורידים את התיקייה המצורפת
    2. מחלצים את התיקייה בשם "מיקום"
    3. שמים את התיקייה החדשה במקום שבו היא תישאר לעד. לדוגמא: בתוך "מסמכים". אם נשנה אחר כך את מיקום התיקייה זה יפסיק לעבוד
    4. מתקינים את תוכנת "AutoHotkey_2.0.21_setup" (אם יש גירסה יותר מעודכנת אפשר להוריד אותה מהאינטרנט
    5. אחרי ההתקנה לוחצים על הקובץ "מיקום.ahk". מאשרים את החלון הקופץ
      זהו! עכשיו הקיצור מופיע בחץ b3953498-97f5-44f5-8401-1453ffda3ab3-image.png
      למי שרוצה שהקיצור יופיע על שורת המשימות:
    6. נכנסים להגדרות > התאמה אישית > שורת המשימות > סמלים אחרים של מגש המערכת, ומפעילים "AutoHotkey_2.0.21_setup". ואז זה מופיע כאן 7b3cc705-274b-425f-b29e-c27339302cca-image.png
      הערה קטנטנה: אם משנים את הגדרות המיקום דרך ההגדרות, הסמל לא מתעדכן מיד, (כדי לא לתפוס מקום במעבד), אלא תוך דקה וחצי לכל היותר
      בהצלחה!

    מיקום.zip

    מחנה ידידיםמ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • י י.קודקוד

      גם לכם מפריע שאין קיצור ל"מיקום" בווינדוס 11, בעוד שקיצור ל"כתוביות חיות" "שדר" "הקרן" ושאר ירקות יש?
      אז יש פתרון:

      1. מורידים את התיקייה המצורפת
      2. מחלצים את התיקייה בשם "מיקום"
      3. שמים את התיקייה החדשה במקום שבו היא תישאר לעד. לדוגמא: בתוך "מסמכים". אם נשנה אחר כך את מיקום התיקייה זה יפסיק לעבוד
      4. מתקינים את תוכנת "AutoHotkey_2.0.21_setup" (אם יש גירסה יותר מעודכנת אפשר להוריד אותה מהאינטרנט
      5. אחרי ההתקנה לוחצים על הקובץ "מיקום.ahk". מאשרים את החלון הקופץ
        זהו! עכשיו הקיצור מופיע בחץ b3953498-97f5-44f5-8401-1453ffda3ab3-image.png
        למי שרוצה שהקיצור יופיע על שורת המשימות:
      6. נכנסים להגדרות > התאמה אישית > שורת המשימות > סמלים אחרים של מגש המערכת, ומפעילים "AutoHotkey_2.0.21_setup". ואז זה מופיע כאן 7b3cc705-274b-425f-b29e-c27339302cca-image.png
        הערה קטנטנה: אם משנים את הגדרות המיקום דרך ההגדרות, הסמל לא מתעדכן מיד, (כדי לא לתפוס מקום במעבד), אלא תוך דקה וחצי לכל היותר
        בהצלחה!

      מיקום.zip

      מחנה ידידיםמ מנותק
      מחנה ידידיםמ מנותק
      מחנה ידידים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @י.קודקוד באחת הגרסאות החדשות זה התעדכן לי דרך עדכוני מייקרוסופט.

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

        @י.קודקוד באחת הגרסאות החדשות זה התעדכן לי דרך עדכוני מייקרוסופט.

        י מנותק
        י מנותק
        י.קודקוד
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מחנה-ידידים האם יש לך ווינדוס 11 הום או פרו?
        זה לא אמור להתעדכן לכולם?

        מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י י.קודקוד

          @מחנה-ידידים האם יש לך ווינדוס 11 הום או פרו?
          זה לא אמור להתעדכן לכולם?

          מחנה ידידיםמ מנותק
          מחנה ידידיםמ מנותק
          מחנה ידידים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @י.קודקוד b81a7102-5361-413c-8ea2-f1004b213cfc-image.png

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

            @י.קודקוד b81a7102-5361-413c-8ea2-f1004b213cfc-image.png

            י מנותק
            י מנותק
            י.קודקוד
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י י.קודקוד

              גם לכם מפריע שאין קיצור ל"מיקום" בווינדוס 11, בעוד שקיצור ל"כתוביות חיות" "שדר" "הקרן" ושאר ירקות יש?
              אז יש פתרון:

              1. מורידים את התיקייה המצורפת
              2. מחלצים את התיקייה בשם "מיקום"
              3. שמים את התיקייה החדשה במקום שבו היא תישאר לעד. לדוגמא: בתוך "מסמכים". אם נשנה אחר כך את מיקום התיקייה זה יפסיק לעבוד
              4. מתקינים את תוכנת "AutoHotkey_2.0.21_setup" (אם יש גירסה יותר מעודכנת אפשר להוריד אותה מהאינטרנט
              5. אחרי ההתקנה לוחצים על הקובץ "מיקום.ahk". מאשרים את החלון הקופץ
                זהו! עכשיו הקיצור מופיע בחץ b3953498-97f5-44f5-8401-1453ffda3ab3-image.png
                למי שרוצה שהקיצור יופיע על שורת המשימות:
              6. נכנסים להגדרות > התאמה אישית > שורת המשימות > סמלים אחרים של מגש המערכת, ומפעילים "AutoHotkey_2.0.21_setup". ואז זה מופיע כאן 7b3cc705-274b-425f-b29e-c27339302cca-image.png
                הערה קטנטנה: אם משנים את הגדרות המיקום דרך ההגדרות, הסמל לא מתעדכן מיד, (כדי לא לתפוס מקום במעבד), אלא תוך דקה וחצי לכל היותר
                בהצלחה!

              מיקום.zip

              מ מנותק
              מ מנותק
              מד
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @י.קודקוד כתב בהצעת ייעול | קיצור "מיקום" בווינדוס 11:

              מתקינים את תוכנת "AutoHotkey_2.0.21_setup"
              אחרי ההתקנה לוחצים על הקובץ "מיקום.ahk"

              למה שלא תקמפל לEXE?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א מנותק
                א מנותק
                אהרון שלום
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                גם לי יש את זה לא זוכר מה עשיתי אולי בהגדרות שם אבל זה קיים יש לי WIN11 25H

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י מנותק
                  י מנותק
                  י.קודקוד
                  כתב נערך לאחרונה על ידי י.קודקוד
                  #8

                  לפי דברי גרוק, הסמל של המיקום בווינדוס 11 24H2 ואילך, מופיע רק כאשר ישנה אפליקצייה שמשתמשת כרגע במיקום. אם הוא כבוי, קיצור הדרך לא מופיע

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • י י.קודקוד

                    לפי דברי גרוק, הסמל של המיקום בווינדוס 11 24H2 ואילך, מופיע רק כאשר ישנה אפליקצייה שמשתמשת כרגע במיקום. אם הוא כבוי, קיצור הדרך לא מופיע

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אלישע מואב 0
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @י.קודקוד נכון והוא גדומה לסמל של טלגרם

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות

                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • חוקי הפורום
                    • פופולרי
                    • לא נפתר
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • צור קשר