הצעת ייעול | קיצור "מיקום" בווינדוס 11
-
גם לכם מפריע שאין קיצור ל"מיקום" בווינדוס 11, בעוד שקיצור ל"כתוביות חיות" "שדר" "הקרן" ושאר ירקות יש?
אז יש פתרון:- מורידים את התיקייה המצורפת
- מחלצים את התיקייה בשם "מיקום"
- שמים את התיקייה החדשה במקום שבו היא תישאר לעד. לדוגמא: בתוך "מסמכים". אם נשנה אחר כך את מיקום התיקייה זה יפסיק לעבוד
- מתקינים את תוכנת "AutoHotkey_2.0.21_setup" (אם יש גירסה יותר מעודכנת אפשר להוריד אותה מהאינטרנט
- אחרי ההתקנה לוחצים על הקובץ "מיקום.ahk". מאשרים את החלון הקופץ
זהו! עכשיו הקיצור מופיע בחץ
למי שרוצה שהקיצור יופיע על שורת המשימות: - נכנסים להגדרות > התאמה אישית > שורת המשימות > סמלים אחרים של מגש המערכת, ומפעילים "AutoHotkey_2.0.21_setup". ואז זה מופיע כאן

הערה קטנטנה: אם משנים את הגדרות המיקום דרך ההגדרות, הסמל לא מתעדכן מיד, (כדי לא לתפוס מקום במעבד), אלא תוך דקה וחצי לכל היותר
בהצלחה!
-
גם לכם מפריע שאין קיצור ל"מיקום" בווינדוס 11, בעוד שקיצור ל"כתוביות חיות" "שדר" "הקרן" ושאר ירקות יש?
אז יש פתרון:- מורידים את התיקייה המצורפת
- מחלצים את התיקייה בשם "מיקום"
- שמים את התיקייה החדשה במקום שבו היא תישאר לעד. לדוגמא: בתוך "מסמכים". אם נשנה אחר כך את מיקום התיקייה זה יפסיק לעבוד
- מתקינים את תוכנת "AutoHotkey_2.0.21_setup" (אם יש גירסה יותר מעודכנת אפשר להוריד אותה מהאינטרנט
- אחרי ההתקנה לוחצים על הקובץ "מיקום.ahk". מאשרים את החלון הקופץ
זהו! עכשיו הקיצור מופיע בחץ
למי שרוצה שהקיצור יופיע על שורת המשימות: - נכנסים להגדרות > התאמה אישית > שורת המשימות > סמלים אחרים של מגש המערכת, ומפעילים "AutoHotkey_2.0.21_setup". ואז זה מופיע כאן

הערה קטנטנה: אם משנים את הגדרות המיקום דרך ההגדרות, הסמל לא מתעדכן מיד, (כדי לא לתפוס מקום במעבד), אלא תוך דקה וחצי לכל היותר
בהצלחה!
@י.קודקוד באחת הגרסאות החדשות זה התעדכן לי דרך עדכוני מייקרוסופט.
-
@י.קודקוד באחת הגרסאות החדשות זה התעדכן לי דרך עדכוני מייקרוסופט.
@מחנה-ידידים האם יש לך ווינדוס 11 הום או פרו?
זה לא אמור להתעדכן לכולם? -
@מחנה-ידידים האם יש לך ווינדוס 11 הום או פרו?
זה לא אמור להתעדכן לכולם? -
גם לכם מפריע שאין קיצור ל"מיקום" בווינדוס 11, בעוד שקיצור ל"כתוביות חיות" "שדר" "הקרן" ושאר ירקות יש?
אז יש פתרון:- מורידים את התיקייה המצורפת
- מחלצים את התיקייה בשם "מיקום"
- שמים את התיקייה החדשה במקום שבו היא תישאר לעד. לדוגמא: בתוך "מסמכים". אם נשנה אחר כך את מיקום התיקייה זה יפסיק לעבוד
- מתקינים את תוכנת "AutoHotkey_2.0.21_setup" (אם יש גירסה יותר מעודכנת אפשר להוריד אותה מהאינטרנט
- אחרי ההתקנה לוחצים על הקובץ "מיקום.ahk". מאשרים את החלון הקופץ
זהו! עכשיו הקיצור מופיע בחץ
למי שרוצה שהקיצור יופיע על שורת המשימות: - נכנסים להגדרות > התאמה אישית > שורת המשימות > סמלים אחרים של מגש המערכת, ומפעילים "AutoHotkey_2.0.21_setup". ואז זה מופיע כאן

הערה קטנטנה: אם משנים את הגדרות המיקום דרך ההגדרות, הסמל לא מתעדכן מיד, (כדי לא לתפוס מקום במעבד), אלא תוך דקה וחצי לכל היותר
בהצלחה!
-
גם לי יש את זה לא זוכר מה עשיתי אולי בהגדרות שם אבל זה קיים יש לי WIN11 25H
-
לפי דברי גרוק, הסמל של המיקום בווינדוס 11 24H2 ואילך, מופיע רק כאשר ישנה אפליקצייה שמשתמשת כרגע במיקום. אם הוא כבוי, קיצור הדרך לא מופיע
@י.קודקוד נכון והוא גדומה לסמל של טלגרם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
