המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת
-
@הבריסקער-רב זה בספוילר - האפליקציה הישנה שעבדה אולי בכל מיני מכשירים נוספים...
@אפרים-ד תכלס, אם האפליקציה עודכנה איפה היא זמינה להורדה?
-
@אפרים-ד תכלס, אם האפליקציה עודכנה איפה היא זמינה להורדה?
@הבריסקער-רב תסתכל יותר טוב בתחילת הפוסט הראשון... וגם אם יש לך את 0.3.7 תוכל בתוך האפליקציה לעדכן לגירסה האחרונה (0.4.13...) עם עוד כלמיני פיצ'רים חדשים.
כתב בהמלצה | 0.4.11 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת:
אני מציג לפניכם את המשך הפרויקט שלי "חסימת mdm" על בסיס pcapdroid עם קישור לקוד המקור
האפליקציה - https://raw.githubusercontent.com/efraimzz/whitelist/refs/heads/main/whitelistbeta.apkזה מה שכתוב למעלה...
-
@אפרים-ד מולטמדיה שלא מבקשת לאפשר ניפוי בכל מאופשר בהגדרות ניפוי באגים והיא לא מבקשת ברגע שאני מריץ את האפלקציה

@K.O.G לא כ"כ הבנתי פתחת ניפוי? ולא קופץ לך החלון של האישור?
אתה לא מחובר לוויפיי תתקרב יותר ותנסה
איזה מולטימדיה? -
@K.O.G לא כ"כ הבנתי פתחת ניפוי? ולא קופץ לך החלון של האישור?
אתה לא מחובר לוויפיי תתקרב יותר ותנסה
איזה מולטימדיה? -
@אחוות-טרמפיסטים אני לא מנסה עם וייפי אני רוצה רגיל
-
@K.O.G לא כ"כ הבנתי פתחת ניפוי? ולא קופץ לך החלון של האישור?
אתה לא מחובר לוויפיי תתקרב יותר ותנסה
איזה מולטימדיה?@אחוות-טרמפיסטים כתב בהמלצה | 0.4.13 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת:
ולא קופץ לך החלון של האישור?
בדיוק זה המצב ולכן לדעתי זה השגיאה
-
@K.O.G אאל"ט חייב שיהיה חיבור כלשהו גם בלי אינטרנט
-
@K.O.G אאל"ט חייב שיהיה חיבור כלשהו גם בלי אינטרנט
-
@אחוות-טרמפיסטים התקנתי כמה פעמים בלי שום חיבור
-
-
@אחוות-טרמפיסטים ניסתי להריץ והוא לא נותן

-
א אפרים ד התייחס לנושא זה
-
@K.O.G כתב בהמלצה | 0.4.13 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת:
צריך להקיש תאריך
לא עוזר הרבה
בהמשך אני אעלה צילום
צילום של המידע על המולטימדיה
-
@עם-הנצח זו חסימת MDM אי אפשר לאפס גם ככה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
