דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת

המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
413 פוסטים 60 כותבים 36.8k צפיות 61 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה הבריסקער רב

    @אפרים-ד כתב בהמלצה | 0.4.11 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת:

    האפליקציה 0.3.7 -
    https://raw.githubusercontent.com/efraimzz/whitelist/refs/heads/main/whitelistbetaold.apk

    א מנותק
    א מנותק
    אפרים ד
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #264

    @הבריסקער-רב זה בספוילר - האפליקציה הישנה שעבדה אולי בכל מיני מכשירים נוספים...

    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אפרים ד

      @הבריסקער-רב זה בספוילר - האפליקציה הישנה שעבדה אולי בכל מיני מכשירים נוספים...

      ה מנותק
      ה מנותק
      הבריסקער רב
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #265

      @אפרים-ד תכלס, אם האפליקציה עודכנה איפה היא זמינה להורדה?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה הבריסקער רב

        @אפרים-ד תכלס, אם האפליקציה עודכנה איפה היא זמינה להורדה?

        א מנותק
        א מנותק
        אפרים ד
        כתב נערך לאחרונה על ידי אפרים ד
        #266

        @הבריסקער-רב תסתכל יותר טוב בתחילת הפוסט הראשון... וגם אם יש לך את 0.3.7 תוכל בתוך האפליקציה לעדכן לגירסה האחרונה (0.4.13...) עם עוד כלמיני פיצ'רים חדשים.

        כתב בהמלצה | 0.4.11 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת:

        אני מציג לפניכם את המשך הפרויקט שלי "חסימת mdm" על בסיס pcapdroid עם קישור לקוד המקור
        האפליקציה - https://raw.githubusercontent.com/efraimzz/whitelist/refs/heads/main/whitelistbeta.apk

        זה מה שכתוב למעלה...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • K מנותק
          K מנותק
          K.O.G
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #267

          @אפרים-ד מולטמדיה שלא מבקשת לאפשר ניפוי בכל מאופשר בהגדרות ניפוי באגים והיא לא מבקשת ברגע שאני מריץ את האפלקציה Screenshot_20240703-093714.png

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • K K.O.G

            @אפרים-ד מולטמדיה שלא מבקשת לאפשר ניפוי בכל מאופשר בהגדרות ניפוי באגים והיא לא מבקשת ברגע שאני מריץ את האפלקציה Screenshot_20240703-093714.png

            א מנותק
            א מנותק
            אחוות טרמפיסטים
            כתב נערך לאחרונה על ידי אחוות טרמפיסטים
            #268

            @K.O.G לא כ"כ הבנתי פתחת ניפוי? ולא קופץ לך החלון של האישור?
            אתה לא מחובר לוויפיי תתקרב יותר ותנסה
            איזה מולטימדיה?

            K 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • א אחוות טרמפיסטים

              @K.O.G לא כ"כ הבנתי פתחת ניפוי? ולא קופץ לך החלון של האישור?
              אתה לא מחובר לוויפיי תתקרב יותר ותנסה
              איזה מולטימדיה?

              K מנותק
              K מנותק
              K.O.G
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #269

              @אחוות-טרמפיסטים אני לא מנסה עם וייפי אני רוצה רגיל

              K תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • K K.O.G

                @אחוות-טרמפיסטים אני לא מנסה עם וייפי אני רוצה רגיל

                K מנותק
                K מנותק
                K.O.G
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #270

                צריך לכבות את ה וייפיי? אם אני רוצה בלי

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אחוות טרמפיסטים

                  @K.O.G לא כ"כ הבנתי פתחת ניפוי? ולא קופץ לך החלון של האישור?
                  אתה לא מחובר לוויפיי תתקרב יותר ותנסה
                  איזה מולטימדיה?

                  K מנותק
                  K מנותק
                  K.O.G
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #271

                  @אחוות-טרמפיסטים כתב בהמלצה | 0.4.13 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת:

                  ולא קופץ לך החלון של האישור?

                  בדיוק זה המצב ולכן לדעתי זה השגיאה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • K K.O.G

                    צריך לכבות את ה וייפיי? אם אני רוצה בלי

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אחוות טרמפיסטים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #272

                    @K.O.G אאל"ט חייב שיהיה חיבור כלשהו גם בלי אינטרנט

                    K תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אחוות טרמפיסטים

                      @K.O.G אאל"ט חייב שיהיה חיבור כלשהו גם בלי אינטרנט

                      K מנותק
                      K מנותק
                      K.O.G
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #273

                      @אחוות-טרמפיסטים התקנתי כמה פעמים בלי שום חיבור

                      K תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • K K.O.G

                        @אחוות-טרמפיסטים התקנתי כמה פעמים בלי שום חיבור

                        K מנותק
                        K מנותק
                        K.O.G
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #274

                        בכל מקרה עכשיו התחברתי ועדין לא נותן להתקין

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • K K.O.G

                          בכל מקרה עכשיו התחברתי ועדין לא נותן להתקין

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אחוות טרמפיסטים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #275

                          @K.O.G היה לי גם מולטימדיות שלא הצלחתי...
                          איזה מולטימדיה זו?
                          אם תרצה לנסות עשיתי מדריך להתקנה ידנית פה
                          תשלח לאפרים בצור קשר את הפקודות ולחכות....

                          K תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אחוות טרמפיסטים

                            @K.O.G היה לי גם מולטימדיות שלא הצלחתי...
                            איזה מולטימדיה זו?
                            אם תרצה לנסות עשיתי מדריך להתקנה ידנית פה
                            תשלח לאפרים בצור קשר את הפקודות ולחכות....

                            K מנותק
                            K מנותק
                            K.O.G
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #276

                            @אחוות-טרמפיסטים ניסתי להריץ והוא לא נותן
                            Screenshot_20260307-232403.png

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • K K.O.G

                              @אחוות-טרמפיסטים ניסתי להריץ והוא לא נותן
                              Screenshot_20260307-232403.png

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אפרים ד
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #277

                              @K.O.G תשלח פרטים על המולטימדיה שלך יוכלו יותר לדעת מה היה (אם היה) הפתרון במקרה שלך

                              K תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א אפרים ד התייחס לנושא זה
                              • א אפרים ד

                                @K.O.G תשלח פרטים על המולטימדיה שלך יוכלו יותר לדעת מה היה (אם היה) הפתרון במקרה שלך

                                K מנותק
                                K מנותק
                                K.O.G
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי K.O.G
                                #278

                                @אפרים-ד מולטימדיות מהסוג שכדי לפתוח את הניפוי באגים צריך להקיש תאריך

                                בהמשך אני אעלה צילום

                                א א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • K K.O.G

                                  @אפרים-ד מולטימדיות מהסוג שכדי לפתוח את הניפוי באגים צריך להקיש תאריך

                                  בהמשך אני אעלה צילום

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אפרים ד
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי אפרים ד
                                  #279

                                  @K.O.G כתב בהמלצה | 0.4.13 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת:

                                  צריך להקיש תאריך

                                  לא עוזר הרבה

                                  בהמשך אני אעלה צילום

                                  צילום של המידע על המולטימדיה

                                  K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אפרים ד

                                    @K.O.G כתב בהמלצה | 0.4.13 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת:

                                    צריך להקיש תאריך

                                    לא עוזר הרבה

                                    בהמשך אני אעלה צילום

                                    צילום של המידע על המולטימדיה

                                    K מנותק
                                    K מנותק
                                    K.O.G
                                    מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #280

                                    @אפרים-ד Screenshot_20260311-170142.png

                                    K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ע מנותק
                                      ע מנותק
                                      עם הנצח
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #281

                                      יש אפשרות לחסום את האפשרות לאפס להגדרות יצרן?

                                      ה נוחעם FMנ ת 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ע עם הנצח

                                        יש אפשרות לחסום את האפשרות לאפס להגדרות יצרן?

                                        ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        הרב של השכונה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #282

                                        @עם-הנצח זו חסימת MDM אי אפשר לאפס גם ככה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ע עם הנצח

                                          יש אפשרות לחסום את האפשרות לאפס להגדרות יצרן?

                                          נוחעם FMנ מנותק
                                          נוחעם FMנ מנותק
                                          נוחעם FM
                                          מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #283

                                          @עם-הנצח זה לא חסום לך? זה אמור להיות חסום.
                                          @הרב-של-השכונה בטח זאת הייתה כוונתך...

                                          הפעלת שלוחות בVoLTE

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר