הוספת זיכרון מסך
-
@שלמה-ווייס מה זה קבצי TEMP?
@יוסקלה יש לך אולי סינון שעובד על נטספארק?
-
@יוסקלה יש לך אולי סינון שעובד על נטספארק?
@שלמה-ווייס אני על נטפרי,ואגב אני רואה שיש לי עשרות קבצי TEMP למחוק אותם?
-
@שלמה-ווייס אני על נטפרי,ואגב אני רואה שיש לי עשרות קבצי TEMP למחוק אותם?
@יוסקלה כן, סתם בריא למחוק אותם
-
@שלמה-ווייס אני על נטפרי,ואגב אני רואה שיש לי עשרות קבצי TEMP למחוק אותם?
@יוסקלה נטפרי לא עובד על נטספארק ואם אפשר צילום של מנהל המשימות (כרטיסיית תהליכים) כמו ש@חיים-כהן-1 כתב אולי נוכל יותר לעזור
-
@יוסקלה נטפרי לא עובד על נטספארק ואם אפשר צילום של מנהל המשימות (כרטיסיית תהליכים) כמו ש@חיים-כהן-1 כתב אולי נוכל יותר לעזור
-
@ITAMAR25 אמר בהוספת זיכרון מסך:
@שלמה-ווייס אמר בהוספת זיכרון מסך:
נטפרי לא עובד על נטספארק
?
אני לא צודק?
-
@יוסקלה נטפרי לא עובד על נטספארק ואם אפשר צילום של מנהל המשימות (כרטיסיית תהליכים) כמו ש@חיים-כהן-1 כתב אולי נוכל יותר לעזור
-
@יוסקלה אז הראם באמת מלללללא אבל במה שהעלית אני עוד לא רואה מי נוגס בו כל כך אולי תדפדף יותר למטה
-
@ITAMAR25 אמר בהוספת זיכרון מסך:
@שלמה-ווייס אמר בהוספת זיכרון מסך:
נטפרי לא עובד על נטספארק
?
אני לא צודק?
@שלמה-ווייס אמר בהוספת זיכרון מסך:
אני לא צודק?
לא הבנתי מה אמרת
נטפרי זה סינון אחד ונטספארק סינון שונה
אף אחד לא חשב שהם עובדים זה על זה -
@שלמה-ווייס אמר בהוספת זיכרון מסך:
אני לא צודק?
לא הבנתי מה אמרת
נטפרי זה סינון אחד ונטספארק סינון שונה
אף אחד לא חשב שהם עובדים זה על זה@ITAMAR25 אני יודע וגם נטפרי זה סוג סינון שונה לגמרי אבל מניין לך ששום סינון לא עובד על נטספארק אני יודע שיש כאילו שכן
-
@יוסקלה אז הראם באמת מלללללא אבל במה שהעלית אני עוד לא רואה מי נוגס בו כל כך אולי תדפדף יותר למטה
-
@ITAMAR25 אני יודע וגם נטפרי זה סוג סינון שונה לגמרי אבל מניין לך ששום סינון לא עובד על נטספארק אני יודע שיש כאילו שכן
-
@יוסקלה כדאי מאוד להוסיף ראם 4 זה מאט מידי
האם מדובר במחשב נייד או ניח?@חיים-כהן-1 אמר בהוספת זיכרון מסך:
@יוסקלה כדאי מאוד להוסיף ראם 4 זה מאט מידי
לשימוש סטנדרטי זה מעולה ולא אמור להיתקע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


