הוספת זיכרון מסך
-
@יוסקלה זה באמת נשמע בעיה בכמות הראם כמה יש לךבאמת?
@שלמה-ווייס 3.7 גיגה
-
@שלמה-ווייס 3.7 גיגה
@יוסקלה והכונן יש לו 15% שטח פנוי?
-
@יוסקלה והכונן יש לו 15% שטח פנוי?
@שלמה-ווייס הרבה יותר מ15 אחוז
-
@שלמה-ווייס 3.7 גיגה
-
@יוסקלה תעלה תמונה ממנהל המשימות עדיף כאשר המחשב נתקע
@חיים-כהן-1 אוקיי
-
@שלמה-ווייס הרבה יותר מ15 אחוז
@יוסקלה מה שהכי סביר זה שזה בעיה בראם יכול להיות שגם מחיקת קבצי הTEMP יעזור
-
@יוסקלה מה שהכי סביר זה שזה בעיה בראם יכול להיות שגם מחיקת קבצי הTEMP יעזור
@שלמה-ווייס מה זה קבצי TEMP?
-
@שלמה-ווייס מה זה קבצי TEMP?
@יוסקלה תרשום בהתחל %TEMP% ופתח את התיקיה שתקבל ומחק הכל
-
@שלמה-ווייס מה זה קבצי TEMP?
@יוסקלה יש לך אולי סינון שעובד על נטספארק?
-
@יוסקלה יש לך אולי סינון שעובד על נטספארק?
@שלמה-ווייס אני על נטפרי,ואגב אני רואה שיש לי עשרות קבצי TEMP למחוק אותם?
-
@שלמה-ווייס אני על נטפרי,ואגב אני רואה שיש לי עשרות קבצי TEMP למחוק אותם?
@יוסקלה כן, סתם בריא למחוק אותם
-
@שלמה-ווייס אני על נטפרי,ואגב אני רואה שיש לי עשרות קבצי TEMP למחוק אותם?
@יוסקלה נטפרי לא עובד על נטספארק ואם אפשר צילום של מנהל המשימות (כרטיסיית תהליכים) כמו ש@חיים-כהן-1 כתב אולי נוכל יותר לעזור
-
@יוסקלה נטפרי לא עובד על נטספארק ואם אפשר צילום של מנהל המשימות (כרטיסיית תהליכים) כמו ש@חיים-כהן-1 כתב אולי נוכל יותר לעזור
-
@ITAMAR25 אמר בהוספת זיכרון מסך:
@שלמה-ווייס אמר בהוספת זיכרון מסך:
נטפרי לא עובד על נטספארק
?
אני לא צודק?
-
@יוסקלה נטפרי לא עובד על נטספארק ואם אפשר צילום של מנהל המשימות (כרטיסיית תהליכים) כמו ש@חיים-כהן-1 כתב אולי נוכל יותר לעזור
-
@יוסקלה אז הראם באמת מלללללא אבל במה שהעלית אני עוד לא רואה מי נוגס בו כל כך אולי תדפדף יותר למטה
-
@ITAMAR25 אמר בהוספת זיכרון מסך:
@שלמה-ווייס אמר בהוספת זיכרון מסך:
נטפרי לא עובד על נטספארק
?
אני לא צודק?
@שלמה-ווייס אמר בהוספת זיכרון מסך:
אני לא צודק?
לא הבנתי מה אמרת
נטפרי זה סינון אחד ונטספארק סינון שונה
אף אחד לא חשב שהם עובדים זה על זה -
@שלמה-ווייס אמר בהוספת זיכרון מסך:
אני לא צודק?
לא הבנתי מה אמרת
נטפרי זה סינון אחד ונטספארק סינון שונה
אף אחד לא חשב שהם עובדים זה על זה@ITAMAR25 אני יודע וגם נטפרי זה סוג סינון שונה לגמרי אבל מניין לך ששום סינון לא עובד על נטספארק אני יודע שיש כאילו שכן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
