וויפרי לא רשמי ללינוקס אובנטו
-
@לא-מתייאש מתאים גם ללינוקס מינט?
@רוצה כתב בוויפרי לא רשמי ללינוקס אובנטו:
@לא-מתייאש מתאים גם ללינוקס מינט?
אני לא רואה סיבה שזה לא יעבוד, אוליי ה-GUI לא יעבוד, אבל זה רק השערות, לא בדקתי.
-
התוכנה עדיין רלוונטית ומתוחזקת?
-
התוכנה עדיין רלוונטית ומתוחזקת?
@נאור-אברגל לא.
-
@נאור-אברגל לא.
-
@נאור-אברגל לא.
@מד @דוד-משה-1 תודה רבה.
-
@נאור-אברגל יש את הfork הזה: https://github.com/mosh-dvd/tuxprotect/tree/main שמתוחזק ללפני 4 חודשים וב-PR טוען שעובד על אובונטו גרסה אחרונה.
-
@נאור-אברגל יש את הfork הזה: https://github.com/mosh-dvd/tuxprotect/tree/main שמתוחזק ללפני 4 חודשים וב-PR טוען שעובד על אובונטו גרסה אחרונה.
-
@דוד-משה-1 אני תוהה האם אפשר לעשות משהו כזה, אבל יותר כללי, שיאפשר נטפרי + אתרוג + סינונים אחרים עם אפשרות חד"פ להגדיר בזמן הההתקנה.
אולי אנסה משהו כשיהיה לי זמן... -
@דוד-משה-1 אני תוהה האם אפשר לעשות משהו כזה, אבל יותר כללי, שיאפשר נטפרי + אתרוג + סינונים אחרים עם אפשרות חד"פ להגדיר בזמן הההתקנה.
אולי אנסה משהו כשיהיה לי זמן...@אורי אתה מדבר באופן כללי על לינוקס
אני חושב שהיום בעידן ה AI אין באמת אפשרות לעשות משהו שאי אפשר להסיר רק בדרך של @לא-מתייאש שגם אם תפרסם את הקוד לא יהיה אפשר מה שאומר בדרך כלל להשתמש בתוכנות של החברות המייצרות כמו גוגל או מיקרוסופט אם הם נותנים כלים כאלו -
@אורי אתה מדבר באופן כללי על לינוקס
אני חושב שהיום בעידן ה AI אין באמת אפשרות לעשות משהו שאי אפשר להסיר רק בדרך של @לא-מתייאש שגם אם תפרסם את הקוד לא יהיה אפשר מה שאומר בדרך כלל להשתמש בתוכנות של החברות המייצרות כמו גוגל או מיקרוסופט אם הם נותנים כלים כאלו@דוד-משה-1 כתב בוויפרי לא רשמי ללינוקס אובנטו:
להשתמש בתוכנות של החברות המייצרות כמו גוגל או מיקרוסופט
בלינוקס אין דבר כזה. העיקרון של לינוקס זה שיהיה פתוח וגמיש במלוא מובן המלה.
@צדיק-תמים אמר בתחומים שהויפרי של @לא-מתייאש התבסס על גבי איזה 'באג' שהיה בלינוקס שנתקן בגירסאות המאוחרות... אז אני מאוד תמה אם אפשר בכלל לעשות משהו עם הפרוייקט של @לא-מתייאש.
נראה שהדרך הכי אפשרי ששייך זה לשחרר קרנל חדש ללינוקס - דבר לא פשוט בכלל.
-
@דוד-משה-1 כתב בוויפרי לא רשמי ללינוקס אובנטו:
להשתמש בתוכנות של החברות המייצרות כמו גוגל או מיקרוסופט
בלינוקס אין דבר כזה. העיקרון של לינוקס זה שיהיה פתוח וגמיש במלוא מובן המלה.
@צדיק-תמים אמר בתחומים שהויפרי של @לא-מתייאש התבסס על גבי איזה 'באג' שהיה בלינוקס שנתקן בגירסאות המאוחרות... אז אני מאוד תמה אם אפשר בכלל לעשות משהו עם הפרוייקט של @לא-מתייאש.
נראה שהדרך הכי אפשרי ששייך זה לשחרר קרנל חדש ללינוקס - דבר לא פשוט בכלל.
-
ח חובבן מקצועי התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות