בירור | אחריות מזגן - רצוי לשלם על זה?
-
יש לי מזגן אינוורטר אלקטרה יקר יחסית עלה באזור ה 9000,
בקרוב פגה לי האחריות לשנה, והתקשרו להציע לי הארכה.רציתי לשאול את החברים, האם זה השקעה כדאית, והאם יש טעם להתמקח על המחיר, או שזה מחיר קבוע..
ביקשו 80 לחודש ל 3 שנים
וכן האם יש אפשרות להארכת האחריות חינמית ע"י הרשמה לאפליקציה וכה"ג?
תודה רבה!
-
יש לי מזגן אינוורטר אלקטרה יקר יחסית עלה באזור ה 9000,
בקרוב פגה לי האחריות לשנה, והתקשרו להציע לי הארכה.רציתי לשאול את החברים, האם זה השקעה כדאית, והאם יש טעם להתמקח על המחיר, או שזה מחיר קבוע..
ביקשו 80 לחודש ל 3 שנים
וכן האם יש אפשרות להארכת האחריות חינמית ע"י הרשמה לאפליקציה וכה"ג?
תודה רבה!
@טרום-מתמחה כתב בבירור | אחריות מזגן - רצוי לשלם על זה?:
ביקשו 80 לחודש ל 3 שנים
בערך שליש מעלות מזגן.
-
יש לי מזגן אינוורטר אלקטרה יקר יחסית עלה באזור ה 9000,
בקרוב פגה לי האחריות לשנה, והתקשרו להציע לי הארכה.רציתי לשאול את החברים, האם זה השקעה כדאית, והאם יש טעם להתמקח על המחיר, או שזה מחיר קבוע..
ביקשו 80 לחודש ל 3 שנים
וכן האם יש אפשרות להארכת האחריות חינמית ע"י הרשמה לאפליקציה וכה"ג?
תודה רבה!
@טרום-מתמחה כתב בבירור | אחריות מזגן - רצוי לשלם על זה?:
רציתי לשאול את החברים, האם זה השקעה כדאית
בגדול, אין צורך
בפרט אם הם מציעים לך, כנראה שהם סומכים על כך שאין (כמעט) תקלות. -
מישהו יודע מנסיון על השירות שלהם במסגרת האחריות, האם מתחמקים מעבודתם בתואנות שונות, או באמת מתקנים מה שמחוייבים?
-
מישהו יודע מנסיון על השירות שלהם במסגרת האחריות, האם מתחמקים מעבודתם בתואנות שונות, או באמת מתקנים מה שמחוייבים?
-
יש לי מזגן אינוורטר אלקטרה יקר יחסית עלה באזור ה 9000,
בקרוב פגה לי האחריות לשנה, והתקשרו להציע לי הארכה.רציתי לשאול את החברים, האם זה השקעה כדאית, והאם יש טעם להתמקח על המחיר, או שזה מחיר קבוע..
ביקשו 80 לחודש ל 3 שנים
וכן האם יש אפשרות להארכת האחריות חינמית ע"י הרשמה לאפליקציה וכה"ג?
תודה רבה!
@טרום-מתמחה
חשוב לזכור שאינוורטר זה טכנולוגיה יחסית חדשה ולכן בטווח של כמה שנים יכולות לצוץ בעיות לא צפויות -
@טרום-מתמחה
חשוב לזכור שאינוורטר זה טכנולוגיה יחסית חדשה ולכן בטווח של כמה שנים יכולות לצוץ בעיות לא צפויות@יוחנן-יוחננוביץ כתב בבירור | אחריות מזגן - רצוי לשלם על זה?:
אינוורטר זה טכנולוגיה יחסית חדשה
כבר קיים למעלה מעשר שנים
-
@יוחנן-יוחננוביץ כתב בבירור | אחריות מזגן - רצוי לשלם על זה?:
אינוורטר זה טכנולוגיה יחסית חדשה
כבר קיים למעלה מעשר שנים
@תלת-פאזי
נכון אבל המצב שמוכרים רק אינוורטר בישראל הוא חדש...
אבל בגלל שההתקנה שלו קצת שונה היו בעבר ואלי גם היום טכנאים שלא התקינו מספיק טוב
ודרך אגב לפחות חלק מחברות המזגנים דרשו מהמתקינים המורשים ללמוד קורס של התקנת אינוורטר מה שאומר שהם בעצם לא סמכו על המתקינים שלהם ולכן יכולות לצוץ תקלות (מנסיון)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות