בירור | איזה מצברים הכי מומלצים
-
אני מעדיף לשאול כאן כי יש כאן יותר מומחים בחשמל
אני מצרף את כל הטפסים שהם שולחים אשמח אם מישהו יעבור על זה (למשל ראיתי בקונטרס הדרכה שאסור להפעיל את זה כשיש 0 מעלות בחוץ-האם זה ככה בכל המצברים? וכן ראיתי שאסור להשאיר את זה מדי הרבה זמן על הטענה של 100 אחוז-האם הממיר עושה את הפעולה?קונטרס הסבר והדרכה (1).pdf מצברים אבסן (1).pdf 5-16KWH אחריות יבואן.pdf תמצית אחריות היצרן למערכות אגירה ביתיות של Absen (2).pdf
-
@אחד-מאנש תתקשר למספר הזה הוא מומחה במצברים
0527121627 -
@אחד-מאנש תתקשר למספר הזה הוא מומחה במצברים
0527121627@ישראל-1111 תודה רבה
אבל כבר הזמנתי את המצברים הנ"ל -
@ישראל-1111 תודה רבה
אבל כבר הזמנתי את המצברים הנ"ל -
@ישראל-1111 תודה רבה
אבל כבר הזמנתי את המצברים הנ"ל@אחד-מאנש בסדר זה היה לי בטיוטה כבר הרבה זמן ועכשיו שלחתי אבל בכל מקרה אם זה יעזור למישהו זה גם טוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות