בעיה | בנק יהב\ כללית לא עובד בF21
-
מה שהתחלתי לקרוא כאן זה כנראה בגלל שיש רוט במכשיר,
קניתי אותו ככה עם גרסא של התאמה אישית.
כרגע הכל סגור במכשיר גם לא יכול להפעיל Developer Mode
יש לי משהו בקלות לעשות כדי לסדר את זה ? מפחד לדפוק את המכשיר, אף פעם לא נגעתי יותר מידי חוץ מ ADB@gals901 יש לך התקנות apk?
-
@gals901 יש לך התקנות apk?
@שניאור-שמח כן אחי
-
@שניאור-שמח כן אחי
@gals901 תכנס להגדרות >אפליקציות>הצגת אפליקציות מערכת ותחפש אפליקציה בשם magisk
-
@gals901 תכנס להגדרות >אפליקציות>הצגת אפליקציות מערכת ותחפש אפליקציה בשם magisk
@שניאור-שמח
קודם כל תודה רבה !
מצאתי אותה אבל אין לי אפשרות לפתוח אותה או משהו.
מה אני עושה מפה ? -
@שניאור-שמח
קודם כל תודה רבה !
מצאתי אותה אבל אין לי אפשרות לפתוח אותה או משהו.
מה אני עושה מפה ? -
@שניאור-שמח הבעיה שניפוי באגים חסום אצלי, הADB לא יזהה את המכשיר
והאם המדריך הזה מסוכן ?
-
@שניאור-שמח הבעיה שניפוי באגים חסום אצלי, הADB לא יזהה את המכשיר
והאם המדריך הזה מסוכן ?
@gals901 כתב בבעיה | בנק יהב\ כללית לא עובד בF21:
@שניאור-שמח הבעיה שניפוי באגים חסום אצלי, הADB לא יזהה את המכשיר
אז תצרוב את הבוט דרך sp עם המדריך הזה
וסקאטר תקח מהפורום (כמובן מתאים למכשיר)והאם המדריך הזה מסוכן ?
אממ, קצת
אבל אם תלך לפי ההוראות לא אמור להיות בעיה.. -
@שניאור-שמח הבעיה שניפוי באגים חסום אצלי, הADB לא יזהה את המכשיר
והאם המדריך הזה מסוכן ?
-
מה שהתחלתי לקרוא כאן זה כנראה בגלל שיש רוט במכשיר,
קניתי אותו ככה עם גרסא של התאמה אישית.
כרגע הכל סגור במכשיר גם לא יכול להפעיל Developer Mode
יש לי משהו בקלות לעשות כדי לסדר את זה ? מפחד לדפוק את המכשיר, אף פעם לא נגעתי יותר מידי חוץ מ ADB -
@שניאור-שמח וכן מוזמנים להעלות את כללית ועוד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות