להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)
-
@מוישי-2 תוריד את התוכנה: https://mitmachim.top/post/1004450
@iosi-poli עם זה התקנתי את זה

וכתוב למטה שזה הצליח -
@iosi-poli עם זה התקנתי את זה

וכתוב למטה שזה הצליח -
@iosi-poli
זה מה שהוא נותן לי
זה תקין ?
-
@iosi-poli
זה מה שהוא נותן לי
זה תקין ?
-
@מוישי-2 יש חשבונות על המכשיר?
(חשבונות גוגל, ווטצאפ, וכדומה)
כי אם כן תמחק אותם ואז תנסה,
או שפשוט תשתמש באתר ההתקנה שעושה בשבילך את כל העבודה
-
@iosi-poli כן בטח
-
@iosi-poli כן בטח
-
@iosi-poli טקלוק
-
@iosi-poli טקלוק
-
@iosi-poli מוזר כי בקיידרואיד זה כן הצליח עם התוכנה שלו
-
@iosi-poli מוזר כי בקיידרואיד זה כן הצליח עם התוכנה שלו
-
@מוישי-2 ניסית את זה?? https://mitmachim.top/post/1004450
@iosi-poli זה לא זה?
https://mitmachim.top/post/1102410 -
@iosi-poli זה לא זה?
https://mitmachim.top/post/1102410 -
אני מתקדם לקראת עדכונים אוטומטיים..

באמצע בניה
(זה כבר מוריד, רק נשאר להכניס את ההורדה בktor במקום בדאונלאודר של אנדרואיד, להוסיף תמיכה בxapk, לסדר את הui, להוסיף התקנה, וזהו!
כמובן אני רוצה שיהיה גם תמיכה בארורה api, אבל זה לא כ"כ חשוב לי כמו הבסיס שהוא בStore-kit)יאללה, סיימתי להיום, שבת שלום!
-
@iosi-poli
מה אני עושה עם זה
כל פעם שאני לוחץ על הסרה הוא מוסיף לי עוד שורה שלו -
@iosi-poli
מה אני עושה עם זה
כל פעם שאני לוחץ על הסרה הוא מוסיף לי עוד שורה שלו@מוישי-2 איזה מכשיר?
-
@מוישי-2 איזה מכשיר?
@שניאור-שמח J20
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
איך אני מסדר את זה ואיפה במחשב, צריך בשביל זה ADB?