להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)
-
@נחום-גמזו אני יגיד לך את האמת:
אפילו לי אין רשימה כזאת!
אתה יכול ליצור לי אחת?

אני פשוט זוכר הכל בראש..
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (A Bloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.4.6):
אני פשוט זוכר הכל בראש..
הלוואי על כולנו
לא שיש לי רשימות אני פשוט לא זוכר...
-
@נחום-גמזו אני יגיד לך את האמת:
אפילו לי אין רשימה כזאת!
אתה יכול ליצור לי אחת?

אני פשוט זוכר הכל בראש..
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (A Bloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.4.6):
אתה יכול ליצור לי אחת?
בטח רק אם תגלה לי מה לרשום בה....
-
אני צריך לעצור עכשיו, אני מוציא גרסת ביניים כאן,
כי לא נראה לי שאני יוציא גרסה יציבה היום..
(וגם אני לא רוצה להוציא גרסה רשמית כי הפרויקט המקורי של @לא-מתייאש הוא תחת רשיון:
ואני לא רוצה להוציא באופן רשמי בלי אישור שלו..צילומי מסך:


הAPK:
https://send.magicode.me/send-file/file/95f92ca32f0218bb2********c996b64a444bf68059013e8/view
להוריד כתוביות וכו' וכו'מבוסס על הקוד של @לא-מתייאש כמובן..
(וגם אני לא רוצה להוציא גרסה רשמית כי הפרויקט המקורי של @לא-מתייאש הוא תחת רשיון:
לא הבנתי, האפליקצייה שלך מתבסס על החסימה של לא מתייאש?
-
(וגם אני לא רוצה להוציא גרסה רשמית כי הפרויקט המקורי של @לא-מתייאש הוא תחת רשיון:
לא הבנתי, האפליקצייה שלך מתבסס על החסימה של לא מתייאש?
@תודה-לבורא-עולם החסימה לאתר אחד נבנה באותו רעיון של @לא-מתייאש, וזה לא נראה לי בכלל משתמש בקוד שלו כלל, אבל זה כן מבוסס על זה.
-
@מוישי-2 תוריד את התוכנה: https://mitmachim.top/post/1004450
@iosi-poli עם זה התקנתי את זה

וכתוב למטה שזה הצליח -
@iosi-poli עם זה התקנתי את זה

וכתוב למטה שזה הצליח -
@iosi-poli
זה מה שהוא נותן לי
זה תקין ?
-
@iosi-poli
זה מה שהוא נותן לי
זה תקין ?
-
@מוישי-2 יש חשבונות על המכשיר?
(חשבונות גוגל, ווטצאפ, וכדומה)
כי אם כן תמחק אותם ואז תנסה,
או שפשוט תשתמש באתר ההתקנה שעושה בשבילך את כל העבודה
-
@iosi-poli כן בטח
-
@iosi-poli כן בטח
-
@iosi-poli טקלוק
-
@iosi-poli טקלוק
-
@iosi-poli מוזר כי בקיידרואיד זה כן הצליח עם התוכנה שלו
-
@iosi-poli מוזר כי בקיידרואיד זה כן הצליח עם התוכנה שלו
-
@מוישי-2 ניסית את זה?? https://mitmachim.top/post/1004450
@iosi-poli זה לא זה?
https://mitmachim.top/post/1102410 -
@iosi-poli זה לא זה?
https://mitmachim.top/post/1102410
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
איך אני מסדר את זה ואיפה במחשב, צריך בשביל זה ADB?