מדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי
-
@aass יפה, ב''ה.
עוד לא פגשתי מישהו שהצליח להפעיל את זה.
מישהו טען לי שצריך גם מודל מג'יסק אבל אני לא יודע איזה... -
@aass יפה, ב''ה.
עוד לא פגשתי מישהו שהצליח להפעיל את זה.
מישהו טען לי שצריך גם מודל מג'יסק אבל אני לא יודע איזה... -
@נוחעם-FM
להבנתי צריך להתקין LSPosed, ואז את הZIP מהשחרור בגיטהאב כמודל חוץ מהAPK.לא ניסיתי. אני צריך לעשות רוט בשביל זה ומחכה לשמוע ממישהו שהצליח לפני שאני עושה תהליכים דרסטיים.
-
@aass
כוונתך לצ׳אטבוט?
יש dicta וגם aya expense
שניהם בעברית -
@aass
כוונתך לצ׳אטבוט?
יש dicta וגם aya expense
שניהם בעברית@קראנץ-ונילה מודלי GEMMA השונים לא עדיפים (גם בעברית)?
-
@aass
כוונתך לצ׳אטבוט?
יש dicta וגם aya expense
שניהם בעברית -
@קראנץ-ונילה מודלי GEMMA השונים לא עדיפים (גם בעברית)?
@רציונל
אצלי gemma עובד רק באנגלית -
@קראנץ-ונילה ניראלי שהוא מתכוון למודלים למג'יסק.
-
ק קראנץ' ונילה התייחס לנושא זה
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
א אליצפן התייחס לנושא זה
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות