עזרה | באג בפלאפון 4X4
-
יש לי 4X4 יותר משנה
ופתאום הוא מראה לי תמיד שהסוללה ב- 100% אחוז
אז אני לא יכול להטעין אותו אלא אם הפלאפון כבוי
וגם כשהוא כבוי הוא תמיד מראה לי שהוא ב-99%
ניסיתי לעשות איפוס הגדרות, לפרמט .וגם עדכנתי גרסה.
אבל זה לא עוזר
אם למישהו יש מידע בענין אני אשמח לשמוע
תודה רבה. -
י יוסי מחשבים העביר נושא זה מ-שאלות למומחים
-
י יוסי מחשבים העביר נושא זה מ-דיון כללי
-
נשמע כמו בעיית חומרה שהפלאפון לא מצליח למדוד נכון את הבטריה נשמע מוזר אולי תנסה אצלם אולי בכל זאת יעזרו לך
-
יש לי 4X4 יותר משנה
ופתאום הוא מראה לי תמיד שהסוללה ב- 100% אחוז
אז אני לא יכול להטעין אותו אלא אם הפלאפון כבוי
וגם כשהוא כבוי הוא תמיד מראה לי שהוא ב-99%
ניסיתי לעשות איפוס הגדרות, לפרמט .וגם עדכנתי גרסה.
אבל זה לא עוזר
אם למישהו יש מידע בענין אני אשמח לשמוע
תודה רבה.@דוד-חישמק תקיש את הקוד
*#15963#לך בטסטים למקום של הוולטג' ותראה אם הוא מודד את זה נכון מזהה חיבור למטען וכו'
-
@דוד-חישמק הוא מודד את הבטרייה טוב? (המתח משתנה בהתאם וכו')
-
@דוד-חישמק הוא מודד את הבטרייה טוב? (המתח משתנה בהתאם וכו')
-
@דוד-חישמק אתה אמור לראות שזה משתנה נכון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות