דילוג לתוכן

דיון כללי

1.4k נושאים 14.6k פוסטים
  • התאמת סים כשר למכשיר שהגיע מחו"ל

    נעוץ
    68
    10 הצבעות
    68 פוסטים
    13k צפיות
    C
    @רבות-מחשבות יש מדריך מפורט בפורום למכשיר הזה
  • שאלה | העתקה והעברת קבצים ב5*5 ובQ8???

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    182 צפיות
    ב
    @yj05485 לאיפה נעלמת? אני במתח איך הצלחת להעתיק למכשיר (אם באמת הצלחת..)
  • שאלה | למה זה לא יכול להיות הטלפון הכשר הבא?

    נעול
    26
    1
    1 הצבעות
    26 פוסטים
    636 צפיות
    S
    @צול-גאה כתב: אגב שיאומי המילטון לא עשו עבודה יפה? לא רוצה לגלות סודות, אבל לא כ״כ!!!
  • הצעת ייעול | כרטיס אשראי למעשרות

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    144 צפיות
    י
    @מיגו-להוציא כתב: נשמע מעניין ויצירתי, אממה שלא "כל" ההכנסות של חרדי ממוצע מגיעות לחשבון הבנק דרך תלוש מסודר, כך שזה לא חוסך את כל העבודה. ואת"ל שנחשב באמצעות ההפקדות, גם זה לא מדוייק. אבל בשניה שזה 90% זה מוריד המון כאב ראש
  • נושא זה נמחק!

    34
    5 הצבעות
    34 פוסטים
    1k צפיות
  • שאלה | אימות דו שלבי בגייטאב

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    115 צפיות
    י. פל.י
    @YAHBDK אני מבין שזו פעם ראשונה - אז צור (create) דאטהבייס. לאחר מכן צור ערך חדש, הזן שם משתמש וסיסמא (אין צורך להזין אתר - אא״כ אתה מתקין גם את ההרחבה לדפדפן), ושומר. לאחר מכן צור אימות דו-שלבי בגיטהאב, בחר באפשרות האפליקציה, לך לשורה שיצרת, רחף על topo - לחץ על יצירה, הדבק את המפתח שגיטהאב נתן לך, העתק את המפתח שהתוכנה נותנת - והדבק בגיטהב - וזהו. מכאן ואילך, כשתרצה להכנס ותידרש לאימות דו שלבי, עמוד על השורה, ריחוף על topo - העתק topo, וזהו! אגב, אפשר גם עם: https://app.keeweb.info/ זה לא אתר, הוא יורד לך לגמרי לדפדפן, ואחרי טעינה ראשונה עובד גם אופלייין. מדי פעם הוא יכתוב לך שהוא לא הצליח לפתוח את רשימת הסיסמאות, פשוט תבחר את הקובץ מחדש. לא המלצתי עליו מתחילה, כי יש בו משהו מוזר - הוא לא מוצא לי את כל הסיסמאות, לא ברור לי בדיוק....
  • בקשת מידע | הכנסת סים לא כשר בq8

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    190 צפיות
    שלוםפש
    @Tיו_ צודק אין שום קשר בין סימלוק לimei
  • המלצה | איזה טלפון כשר מתחבר בבלטות' לרכבי BYD?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    42 צפיות
    י
    Spoiler > @בנצי10 כתב: עד עכשיו היה לי טלפון עם אנדרואיד שהתחבר מעולה. אני רוצה לקנות עכשיו טלפון של ועדת הרבנים כל הכבוד!!!
  • בעיה | דחוף! שכחתי את דפוס הנעילה למכשיר.

    לא נפתר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    107 צפיות
    M
    @רוצהלדעת אם הם יורידו לו את החסימה (והם לא ) הוא יכול לאפס כבר דרך ההגדרות הרגילות של המכשיר
  • בעיה | 5X5 לא נמצא ברשימת הכשרים של ועדת הרבנים!!!

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    268 צפיות
    מ
    @צול-גאה לי כבר נפתרה הבעיה, רק זה מעניין אותי וגם אם לאחרים יהיה את אותו הדבר למה לא הייתה אפשרות לפתוח ב5*5?
  • באג | תקלה בגיבוי Q7

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    18 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | הקמת מרכזיה טלפונית

    34
    0 הצבעות
    34 פוסטים
    461 צפיות
    ע
    אני רואה שהפעם יש הענות ב"ה
  • נושא זה נמחק!

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    59 צפיות
  • בעיה | נוקיה 208 שבאמצע היום מת

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    83 צפיות
    י
    @לנציצ אני לא יודע מה הבעיה שלך אבל לאבי היה לפני 8 שנים סיפור דומה והוא היה צריך לחלץ משם מלא אנשי קשר חשובים והוא הלך אז לאינסק {נדמה לי} ולקחו לו 700 שקל לחילוץ האנשי קשר אבל יכול להיות שאצלך הבעיה היא אחרת...
  • בקשה | וויז לסופר

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    88 צפיות
    מ
    @שניאור-שמח Spoiler מהגיון, הוא ראה את זה, וזה יצא מהצד השני, אבל בכל זאת זה לא יצא לגמרי
  • בירור | פלאפון קיוליקס Q9 מתי יצא

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    273 צפיות
    yosY
    יש טלפון שהבנתי שהשקיעו בו רבות, שכחתי את השם שלו לפי הטענות הולך לצאת בחודש הקרוב, וזה לא של אסקולס אם שווה לחכות, לא יודע, אין טלפון מושלם...
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    10 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | האם טלפון חכם יכול לתת לי נקודה של אינטרנט נטפרי?

    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    140 צפיות
    מוטי זהבמ
    גם פלאפון בלי תעודות אבטחה יכול לגלוש ברשת של נטפרי אם זה לאתרים של נטפרי וכן לאתרים שנותנים אופציה באפשרויות נוספות גישה אל """" לא מאובטח כלומר שהפלאפון מקבל את האינטרנט לכאורה זה אמור לעבוד כסטיק ובמחשב תצטרך להתקין תעודות אבטחה של אר א-ל (האמת ש @סוקולובר כבר ענה על זה וזה מרגיש שלא ענו בגלל ההמשך והסטיה מהנושא)
  • בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?

    397
    2 הצבעות
    397 פוסטים
    22k צפיות
    ק
    @massias כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?: מתי בערך זה אמור לצאת לשוק? מתי שיצא צאט gpt גרסה 100
  • נושא זה נמחק!

    11
    1
    3 הצבעות
    11 פוסטים
    144 צפיות