@YAHBDK
אני מבין שזו פעם ראשונה - אז צור (create) דאטהבייס.
לאחר מכן צור ערך חדש, הזן שם משתמש וסיסמא (אין צורך להזין אתר - אא״כ אתה מתקין גם את ההרחבה לדפדפן), ושומר.
לאחר מכן צור אימות דו-שלבי בגיטהאב, בחר באפשרות האפליקציה, לך לשורה שיצרת, רחף על topo - לחץ על יצירה, הדבק את המפתח שגיטהאב נתן לך, העתק את המפתח שהתוכנה נותנת - והדבק בגיטהב - וזהו.
מכאן ואילך, כשתרצה להכנס ותידרש לאימות דו שלבי, עמוד על השורה, ריחוף על topo - העתק topo, וזהו!
אגב, אפשר גם עם:
https://app.keeweb.info/
זה לא אתר, הוא יורד לך לגמרי לדפדפן, ואחרי טעינה ראשונה עובד גם אופלייין. מדי פעם הוא יכתוב לך שהוא לא הצליח לפתוח את רשימת הסיסמאות, פשוט תבחר את הקובץ מחדש.
לא המלצתי עליו מתחילה, כי יש בו משהו מוזר - הוא לא מוצא לי את כל הסיסמאות, לא ברור לי בדיוק....