דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!

שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
1.4k פוסטים 244 כותבים 222.5k צפיות 170 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א איך

    @אלישמח אתה בטוח שנשמר לך גיבוי של החיזוי טקסט אחרי עדכון גרסה?

    א מנותק
    א מנותק
    אלישמח
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1101

    @איך לי יש D30 ובזה לא נראה לי שיש אפשרות לגבות,
    אבל @משה-הישראלי טוען שבגרסה שיש לו (V4.3), שאני מניח שזה 5*5 או משהו כזה, יש אפשרות לגבות.

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אלישמח

      @איך לי יש D30 ובזה לא נראה לי שיש אפשרות לגבות,
      אבל @משה-הישראלי טוען שבגרסה שיש לו (V4.3), שאני מניח שזה 5*5 או משהו כזה, יש אפשרות לגבות.

      א מנותק
      א מנותק
      איך
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #1102

      @אלישמח אני יודע שיש כזה כפתור, אבל נראה לי שזה לא מבצע את הפקודה. אשמח לשמוע אם זה עבד אצל מישהו.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שלמה מרלר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1103

        שורה תחתונה: לא ידוע איך מפעילים\פועל חיזוי טקסט במכשירי קויליס\אסקולס

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שלמה מרלר

          שורה תחתונה: לא ידוע איך מפעילים\פועל חיזוי טקסט במכשירי קויליס\אסקולס

          מ מנותק
          מ מנותק
          משה הישראלי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1104

          @שלמה-מרלר
          אתה מתכוון לגיבוי של חיזוי
          כי החיזוי עצמו כן ידוע

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מ משה הישראלי

            @שלמה-מרלר
            אתה מתכוון לגיבוי של חיזוי
            כי החיזוי עצמו כן ידוע

            ש מנותק
            ש מנותק
            שלמה מרלר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1105

            @משה-הישראלי איפה ידוע?

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שלמה מרלר

              @משה-הישראלי איפה ידוע?

              י מחובר
              י מחובר
              ישראל1212
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #1106

              @שלמה-מרלר כשאתה בוחר שפה (בפתקים או כל מקום כתיבה אחר - מקש #)
              מופיע שם sHe (בשורה השניה) זה מצב חיזוי, שם גם יש אופציה להכניס מילים חדשות.
              לגבי הגיבוי של המילים האלו (החדשות) - עדיין אין גיבוי/לא ידוע איך.

              א ש 2 תגובות תגובה אחרונה
              3
              • י ישראל1212

                @שלמה-מרלר כשאתה בוחר שפה (בפתקים או כל מקום כתיבה אחר - מקש #)
                מופיע שם sHe (בשורה השניה) זה מצב חיזוי, שם גם יש אופציה להכניס מילים חדשות.
                לגבי הגיבוי של המילים האלו (החדשות) - עדיין אין גיבוי/לא ידוע איך.

                א מנותק
                א מנותק
                אלישמח
                כתב נערך לאחרונה על ידי אלישמח
                #1107

                @ישראל1212 גם כשלוחצים על מקש הכיבוי מופיע תפריט ניהול, ושם יש אפשרות להפעיל/לכבות את החיזוי.

                חכמוןח י 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • א אלישמח

                  @ישראל1212 גם כשלוחצים על מקש הכיבוי מופיע תפריט ניהול, ושם יש אפשרות להפעיל/לכבות את החיזוי.

                  חכמוןח מנותק
                  חכמוןח מנותק
                  חכמון
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1108

                  @אלישמח איך?
                  לי לא מופיע.

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חכמוןח חכמון

                    @אלישמח איך?
                    לי לא מופיע.

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אלישמח
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1109

                    @חכמון מופיע לך תפריט ניהול?

                    חכמוןח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אלישמח

                      @חכמון מופיע לך תפריט ניהול?

                      חכמוןח מנותק
                      חכמוןח מנותק
                      חכמון
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1110

                      @אלישמח כן.

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • חכמוןח חכמון

                        @אלישמח כן.

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אלישמח
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1111

                        @חכמון זה בגרסאות האחרונות.
                        (ככה זה אצלי)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • י ישראל1212

                          @שלמה-מרלר כשאתה בוחר שפה (בפתקים או כל מקום כתיבה אחר - מקש #)
                          מופיע שם sHe (בשורה השניה) זה מצב חיזוי, שם גם יש אופציה להכניס מילים חדשות.
                          לגבי הגיבוי של המילים האלו (החדשות) - עדיין אין גיבוי/לא ידוע איך.

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שלמה מרלר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1112

                          @ישראל1212 סוף סוף אחד שיודע להסביר גם לפשוטי-עם !
                          לגבי גיבוי מילים חדשות בודאי שיש
                          הגדרות\גיבוי ושחזור\גיבוי\חיזוי טקסט

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א אלישמח

                            @ישראל1212 גם כשלוחצים על מקש הכיבוי מופיע תפריט ניהול, ושם יש אפשרות להפעיל/לכבות את החיזוי.

                            י מחובר
                            י מחובר
                            ישראל1212
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #1113

                            @אלישמח חדש לי לא ידעתי. תודה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שלמה מרלר

                              @ישראל1212 סוף סוף אחד שיודע להסביר גם לפשוטי-עם !
                              לגבי גיבוי מילים חדשות בודאי שיש
                              הגדרות\גיבוי ושחזור\גיבוי\חיזוי טקסט

                              י מחובר
                              י מחובר
                              ישראל1212
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #1114

                              @שלמה-מרלר תודה.
                              בנוגע לגיבוי - אומר את האמת עוד לא השתמשתי בו, אבל היה נשמע פה בפורום שזה לא באמת מגבה (תקרא את ההודעות למעלה ותבין שהם דיברו על תוצאות הגיבוי מילים..)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מקימי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #1115

                                זה מתאים גם לנוקיה 215?

                                מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מקימי

                                  זה מתאים גם לנוקיה 215?

                                  מישהו12מ מנותק
                                  מישהו12מ מנותק
                                  מישהו12
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1116

                                  @מקימי לא. רק לטפונים של אסקולס\קיוליקס\ציקלון

                                  הבלוג שלי
                                  https://aiv-dev.com/he-IL/

                                  מ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מישהו12מ מישהו12

                                    @מקימי לא. רק לטפונים של אסקולס\קיוליקס\ציקלון

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מקצועי_
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1117

                                    @מישהו12 אתה יודע האם בטלפונים הללו (של הוועדה) ניתן לשנמך גרסה או לצרוב גרסה ערוכה (גם בתשלום) ?

                                    yosY C 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מקצועי_

                                      @מישהו12 אתה יודע האם בטלפונים הללו (של הוועדה) ניתן לשנמך גרסה או לצרוב גרסה ערוכה (גם בתשלום) ?

                                      yosY מנותק
                                      yosY מנותק
                                      yos
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1118

                                      @מקצועי_ וודאי שאפשר, אבל צריך שיהיה לך גרסה עם fdl תואמים למכשיר וידע לערוך את הגרסה..
                                      למעשה א"א מהסיבה הנ"ל.

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • yosY yos

                                        @מקצועי_ וודאי שאפשר, אבל צריך שיהיה לך גרסה עם fdl תואמים למכשיר וידע לערוך את הגרסה..
                                        למעשה א"א מהסיבה הנ"ל.

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מקצועי_
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1119

                                        @yos תאורטית ברור שאפשר.
                                        השאלה היא האם יש מישהו שיודע לעשות את זה (אפילו בתשלום).

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          החכם התם
                                          מורחק
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1120

                                          לא היה לי כח לעבור על כל השרשור הארוך הזה .
                                          מישהו יכול להגיד לי אם אפשר לעשות לבד עדכון גירסא לפרו 30 ?

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר