שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
-
@אושר כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
קובץ גיבוי של חיזוי טקסט
איפה יש אפשרות 'לעדכן' מילים?
איפה נתקלת שהציע לך להשלים מילים?@שלמה-מרלר
אני כבר מחפש הרבה זמן .
משום מה לא נראה שאפשר להוסיף מילים בהוסף מילה חדשה . הוא לא שומר לעתיד
אבל מההתכתבות פה נראה שיש איזה שהוא דרך ?? -
@אושר כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
קובץ גיבוי של חיזוי טקסט
איפה יש אפשרות 'לעדכן' מילים?
איפה נתקלת שהציע לך להשלים מילים?@שלמה-מרלר כשאתה על מצב חיזוי טקסט
אז בחלונית שנפתחת לך למטה כשאתה מתחיל לכתוב,
תרד והפלאפון יתן לך אופציות לחיזוי עד שיופיע לך "מילה חדשה" והמילה שתכתוב נשמרת. -
@שלמה-מרלר כשאתה על מצב חיזוי טקסט
אז בחלונית שנפתחת לך למטה כשאתה מתחיל לכתוב,
תרד והפלאפון יתן לך אופציות לחיזוי עד שיופיע לך "מילה חדשה" והמילה שתכתוב נשמרת.@אלישמח
אני כבר כתבתי עשרות מילים חדשות ואף מילה לא נשמרה ! -
@אלישמח
אני כבר כתבתי עשרות מילים חדשות ואף מילה לא נשמרה !@משה-הישראלי לי זה נשמר,
אולי יש בעיה בגרסה שלך. -
@אלישמח
אני כבר כתבתי עשרות מילים חדשות ואף מילה לא נשמרה !@משה-הישראלי כנראה שאתה לא עדכנת את הגירסה האחרונה
-
@אלישמח
אני כבר כתבתי עשרות מילים חדשות ואף מילה לא נשמרה !@משה-הישראלי זה נשמר מגרסה 4.2 (או 4.1, לא זוכר בדיוק), בגרסה 4.3 אפשר גם לגבות את המילים שהוספת
-
@משה-הישראלי זה נשמר מגרסה 4.2 (או 4.1, לא זוכר בדיוק), בגרסה 4.3 אפשר גם לגבות את המילים שהוספת
-
@משה-הישראלי זה נשמר מגרסה 4.2 (או 4.1, לא זוכר בדיוק), בגרסה 4.3 אפשר גם לגבות את המילים שהוספת
-
יש לנו שני פלאפונים בבית, 44 ו55
ויש כל הזמן ניתוקי שיחות, בעיקר כשהפלאפון על דור 4,
זה קורה לעוד מישהו?
יש מה לעשות?@א.ל-0 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
יש לנו שני פלאפונים בבית, 44 ו55
תוכל לציין איזה מהם יותר טוב ואיזה גרוע יותר מבחינת ניתוקי השיחות
בתקווה שהניסוי הוא עם גרסאות עדכניות -
@משה-הישראלי לי זה נשמר,
אולי יש בעיה בגרסה שלך. -
@איך לי יש D30 ובזה לא נראה לי שיש אפשרות לגבות,
אבל @משה-הישראלי טוען שבגרסה שיש לו (V4.3), שאני מניח שזה 5*5 או משהו כזה, יש אפשרות לגבות. -
@שלמה-מרלר
אתה מתכוון לגיבוי של חיזוי
כי החיזוי עצמו כן ידוע -
@שלמה-מרלר
אתה מתכוון לגיבוי של חיזוי
כי החיזוי עצמו כן ידוע@משה-הישראלי איפה ידוע?
-
@משה-הישראלי איפה ידוע?
@שלמה-מרלר כשאתה בוחר שפה (בפתקים או כל מקום כתיבה אחר - מקש #)
מופיע שם sHe (בשורה השניה) זה מצב חיזוי, שם גם יש אופציה להכניס מילים חדשות.
לגבי הגיבוי של המילים האלו (החדשות) - עדיין אין גיבוי/לא ידוע איך. -
@שלמה-מרלר כשאתה בוחר שפה (בפתקים או כל מקום כתיבה אחר - מקש #)
מופיע שם sHe (בשורה השניה) זה מצב חיזוי, שם גם יש אופציה להכניס מילים חדשות.
לגבי הגיבוי של המילים האלו (החדשות) - עדיין אין גיבוי/לא ידוע איך.@ישראל1212 גם כשלוחצים על מקש הכיבוי מופיע תפריט ניהול, ושם יש אפשרות להפעיל/לכבות את החיזוי.
-
@ישראל1212 גם כשלוחצים על מקש הכיבוי מופיע תפריט ניהול, ושם יש אפשרות להפעיל/לכבות את החיזוי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות