בעיה | אופיס ממשרד החינוך ננעל ללא אפשרות פתיחה
-
יש לי אופיס 635 ברישיון ממשרד החינוך, ולאחרונה הוא ננעל לי וכותב "יש בעיה בחשבון זה נא להכנס לחשבון".
ומשום מה אני לא מצליח להכנס לחשבון בכל פעם הוא כותב האחד מהנתונים שהוקשו שגויים.
יש לציין שמדובר במערכת ההזדהות של משרד החינוך שבה נכנסים לעוד הרבה אתרים וכן למשרד החינוך ושם המערת תקינה.
אשמח לעזרה. -
יש לי אופיס 635 ברישיון ממשרד החינוך, ולאחרונה הוא ננעל לי וכותב "יש בעיה בחשבון זה נא להכנס לחשבון".
ומשום מה אני לא מצליח להכנס לחשבון בכל פעם הוא כותב האחד מהנתונים שהוקשו שגויים.
יש לציין שמדובר במערכת ההזדהות של משרד החינוך שבה נכנסים לעוד הרבה אתרים וכן למשרד החינוך ושם המערת תקינה.
אשמח לעזרה.@טוב-וישר ניסית לחפש בפורום?
כתבתו על זה הרבה לאחרונה.
בגדול צריך להוציא מייל חדש ממשרד החינוך.
היה פה פוסט ברור מאד על זה:
https://mitmachim.top/post/1084133
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות