מדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם
-
@חיים100 כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:
@האדם-החושב אולי אתה (או מישהו אחר) יכול לשלוח לי את ההגדרות שהסקריפט מגדיר? כי אני לא מצליח להריץ אותו
ביקשת מנטפרי לפתוח לך?
@ע-ה-דכו-ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:
אתה רוצה להגדיר את ההגדרות האלו כל חמש דקות? יותר מהיר לבדוק לבד אם יש דואר חדש.
למה זה הגדרות משתנות? (אני מדבר על שיחות שלא נענו לא על מייל כן?)
-
@ע-ה-דכו-ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:
אתה רוצה להגדיר את ההגדרות האלו כל חמש דקות? יותר מהיר לבדוק לבד אם יש דואר חדש.
למה זה הגדרות משתנות? (אני מדבר על שיחות שלא נענו לא על מייל כן?)
@חיים100 כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:
@ע-ה-דכו-ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:
אתה רוצה להגדיר את ההגדרות האלו כל חמש דקות? יותר מהיר לבדוק לבד אם יש דואר חדש.
למה זה הגדרות משתנות? (אני מדבר על שיחות שלא נענו לא על מייל כן?)
אתה
@חיים100 כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:
@ע-ה-דכו-ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:
אתה רוצה להגדיר את ההגדרות האלו כל חמש דקות? יותר מהיר לבדוק לבד אם יש דואר חדש.
למה זה הגדרות משתנות? (אני מדבר על שיחות שלא נענו לא על מייל כן?)
באמת לא אחזתי לגמרי על מה אתה מדבר, אבל גם לגבי זה, בשביל שזה ישלח לך מייל זה צריך לרוץ אוטומטית.
-
@חיים100 כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:
@ע-ה-דכו-ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:
אתה רוצה להגדיר את ההגדרות האלו כל חמש דקות? יותר מהיר לבדוק לבד אם יש דואר חדש.
למה זה הגדרות משתנות? (אני מדבר על שיחות שלא נענו לא על מייל כן?)
אתה
@חיים100 כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:
@ע-ה-דכו-ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:
אתה רוצה להגדיר את ההגדרות האלו כל חמש דקות? יותר מהיר לבדוק לבד אם יש דואר חדש.
למה זה הגדרות משתנות? (אני מדבר על שיחות שלא נענו לא על מייל כן?)
באמת לא אחזתי לגמרי על מה אתה מדבר, אבל גם לגבי זה, בשביל שזה ישלח לך מייל זה צריך לרוץ אוטומטית.
@ע-ה-דכו-ע לימות המשיח יש מודלים קיימים ששולחים מיילים
-
@האדם-החושב
אם זה כבר עובד אם ג'מיני אולי כדאי שג'מיני גם יענה במקומי
בשלוחה אחת אני יסביר לו מי אני ואיך אני רוצה שהוא יענה לשיחות שלי....
ואחי שהוא ענה הוא יעלה לשלוחה אחרת קובץ שמע בדוגמת
משה כהן רצה לתרום לבית כנסת שלך והוא אמר שתהיה איתו בקשר במייל...
בעצם כמו שירות של ביפר....@י.ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:
אם זה כבר עובד אם ג'מיני אולי כדאי שג'מיני גם יענה במקומי
בשלוחה אחת אני יסביר לו מי אני ואיך אני רוצה שהוא יענה לשיחות שלי....בשביל זה צריך live-api + שרת שיתווך בין gemini live api ל sip ולהפנות את השיחה לsip ההוא, קיצער, לא ישים בgoogle script בשביל זה צריך שרת אמיתי.
-
@י.ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:
אם זה כבר עובד אם ג'מיני אולי כדאי שג'מיני גם יענה במקומי
בשלוחה אחת אני יסביר לו מי אני ואיך אני רוצה שהוא יענה לשיחות שלי....בשביל זה צריך live-api + שרת שיתווך בין gemini live api ל sip ולהפנות את השיחה לsip ההוא, קיצער, לא ישים בgoogle script בשביל זה צריך שרת אמיתי.
@האדם-החושב ואם יש לי שרת אמיתי איך אני עושה את זה?
-
@האדם-החושב ואם יש לי שרת אמיתי איך אני עושה את זה?
-
יש פתרון לנושא הזה של הפרסומות, כאילו אנשים מתקשרים וחושבים שהם הגיעו לתא קולי, ואז שמים פרסומת. הם חושבים שהם הגיעו לאיזה קו או לאיזה חנות או משהו כזה, ומנתקים מיד.
יש מה לעשות בשביל הדבר הזה? -
יש פתרון לנושא הזה של הפרסומות, כאילו אנשים מתקשרים וחושבים שהם הגיעו לתא קולי, ואז שמים פרסומת. הם חושבים שהם הגיעו לאיזה קו או לאיזה חנות או משהו כזה, ומנתקים מיד.
יש מה לעשות בשביל הדבר הזה?@ישראל-חי-טוב
לשלם משהו כמו 9.90 לחודש אני חושב. -
@האדם-החושב
אני ניסיתי לעשות את זה עם טלגרם וזה פשוט לא עובד למה? -
@האדם-החושב
אני ניסיתי לעשות את זה עם טלגרם וזה פשוט לא עובד למה? -
@GOLDF
אם אתה רוצה תנסה לרכב על קו שכבר יש לו הסרת פרסומות ותתקין את המודל בשלוחה לא נגישה ותעשה הפניית שיחות לפי מס' מפנה או מס' משנה והפנייה לפי מס' מחויג
לא ניסיתי אבל אמור לעבוד -
@t.k כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:
עשה הפניית שיחות לפי מס' מפנה או מס' משנה והפנייה לפי מס' מחויג
לא כל כך הבנתי....
יש לי כבר קו שאני משלם עליו להסרת פרסומות... מה לעשות?@GOLDF
להתקין את המערכת בשלוחה פנימית נניח 99865 (יכול להיות שזה דורש שינוי בקוד פה אני רואה שאין את האופציה בגיליון של שלוחה פנימית אבל זה לא נראה לי אמור להיות מורכב)
ואז להגדיר אצלך במערכת או הפנייה לפי מס' מפנה אם עובד לך או לנייד /לקנות מספר משנה ואז אתה מגדיר הפנייה לפי מספר מחוייג
ההפניה היא לשלוחה 99865 נניח ואז בעצם יש לך מערכת נסתרת בתוך המערכת אבל היא כבר בלי פרסומות בלי עלות נוספת
(כתבתי בקיצור אני לא ניסיתי וגם לא ייודע בדיוק את כל ההגדרות המלאות רק יודע שזה אפשרי תחפש ותמצא את ההגדרות המלאות בפורום ימות המשיח זה לא נראה לי משהו מורכב)
רק שים לב שהחל מתחילת החודש הבא (07) כל אימייל עולה 0.1 יחידות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות