דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. מדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם

מדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
149 פוסטים 28 כותבים 14.8k צפיות 24 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • האדם החושבה האדם החושב

    המערכת מבוססת על קו בימות המשיח שאליו מופנות השיחות במקרה שאין מענה ובמקרה שאין קליטה.

    שלב א':

    פתיחת מערכת בימות המשיח:

    לקבלת מערכת ניתן להתקשר למס' 0773137770, להיכנס לשלוחה 3 (פתיחת מערכת תוכן) ואז להיכנס לשלוחה 1 (פתיחת מערכת ivr)
    (ניתן גם לפתוח מערכת תוכן דרך האתר)

    שלב ב':

    יצירת עותק:

    כנסו ללינק הזה:
    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bRAL3LBoOGBDdnpFm4XVb6hHFJCAZ0S15ecevqA9NMo/copy?title=תא קולי
    וצרו עותק.

    הגדרת הסקריפט:

    הכניסו את מספר המערכת, סיסמא, מס' הטלפון שלכם והגדירו את ההגדרות השונות.
    לגבי וואטסאפ וטלגרם ההסבר בספוילרים.

    וואטסאפ:

    צריך להירשם לgreen api וליצור מופע (גם המופע החינמי (DEVELOPER) יספיק), אח"כ צריך לסרוק את הברקוד כדי לחבר אותו עם חשבון הwatsapp שלכם,
    אחרי חיבור החשבון יהיו במסך הניהול כמה מפתחות api שתצטרכו להכניס בגיליון ההגדרות.

    טלגרם:

    כנסו ללינק הזה:
    https://t.me/BotFather
    והתחילו צ'אט, בסופו של תהליך תקבלו את הטוקן של הבוט, העתיקו אותו והדביקו בתא הרלוונטי.
    אח"כ כנסו ללינק הזה:
    https://t.me/userinfobot
    והתחילו צ'אט, תקבלו את הid שלכם, יש להדביק אותו בתא הרלוונטי.
    שימו לב להתחיל צ'אט עם הבוט שלכם.

    אנשי קשר:

    אנשי הקשר מסתנכרנים אוטומטית מאנשי קשר גוגל.
    אחרי ההתקנה באנשי קשר תיווצר לכם תווית בשם "רשימה שחורה", תשייכו אליה כל מספר שאינכם רוצים לקבל התראה על שיחה שלא נענתה ממנו.

    תמלול:

    יש ליצור מפתח api של gemini, ניתן לבחור בין כמה מודלים בשביל התמלול, לא כולם עובדים עם קלט אודיו.

    הרצת הסקריפט:

    יש ללחוץ על הכפתור "התקנה", לאשר גישה לחשבון וכו'
    (הסבר מפורט ניתן לראות כאן)
    לעדכון אנשי קשר יש ללחוץ על הכפתור "עדכן אנשי קשר שבגיליון השני.

    שלב ג':

    הפניית השיחות:

    הפנו את השיחות לקו במקרה ואין מענה ובמקרה ואין קליטה כפי שמוסבר כאן:
    https://mitmachim.top/topic/11485/מדריך-עקוב-אחרי-הפניית-שיחות-נייד

    נ.ב.

    • לע"ע רוב הפונקציות של אנשי הקשר זמינה רק למספרי טלפון ישראליים.
    • בהכנסת מספרי הטלפון ניתן לייצא קובץ מאנשי קשר גוגל ולהדביק, הסקריפט מתקן אוטומטית את זה שהאפס מושמט וכן מסיר את המקפים שבתוך המספר.
    • במערכות שתומכות בזיהוי חסוי המספר החסוי יזוהה.

    תוכניות לעתיד:

    • שאיבה אוטומטית של אנשי הקשר מאנשי קשר גוגל.
    • זיהוי ספאם.
    • זיהוי מתקשרים שלא נמצאים באנשי הקשר על ידי me.
    • תמלול הודעת התא קולי.
    ח מנותק
    ח מנותק
    חיים100
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #132

    @האדם-החושב אולי אתה (או מישהו אחר) יכול לשלוח לי את ההגדרות שהסקריפט מגדיר? כי אני לא מצליח להריץ אותו

    ע"ה דכו"עע תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חיים100

      @האדם-החושב אולי אתה (או מישהו אחר) יכול לשלוח לי את ההגדרות שהסקריפט מגדיר? כי אני לא מצליח להריץ אותו

      ע"ה דכו"עע מנותק
      ע"ה דכו"עע מנותק
      ע"ה דכו"ע
      כתב נערך לאחרונה על ידי ע"ה דכו"ע
      #133

      @חיים100 כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

      @האדם-החושב אולי אתה (או מישהו אחר) יכול לשלוח לי את ההגדרות שהסקריפט מגדיר? כי אני לא מצליח להריץ אותו

      ביקשת מנטפרי לפתוח לך?

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • האדם החושבה האדם החושב

        המערכת מבוססת על קו בימות המשיח שאליו מופנות השיחות במקרה שאין מענה ובמקרה שאין קליטה.

        שלב א':

        פתיחת מערכת בימות המשיח:

        לקבלת מערכת ניתן להתקשר למס' 0773137770, להיכנס לשלוחה 3 (פתיחת מערכת תוכן) ואז להיכנס לשלוחה 1 (פתיחת מערכת ivr)
        (ניתן גם לפתוח מערכת תוכן דרך האתר)

        שלב ב':

        יצירת עותק:

        כנסו ללינק הזה:
        https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bRAL3LBoOGBDdnpFm4XVb6hHFJCAZ0S15ecevqA9NMo/copy?title=תא קולי
        וצרו עותק.

        הגדרת הסקריפט:

        הכניסו את מספר המערכת, סיסמא, מס' הטלפון שלכם והגדירו את ההגדרות השונות.
        לגבי וואטסאפ וטלגרם ההסבר בספוילרים.

        וואטסאפ:

        צריך להירשם לgreen api וליצור מופע (גם המופע החינמי (DEVELOPER) יספיק), אח"כ צריך לסרוק את הברקוד כדי לחבר אותו עם חשבון הwatsapp שלכם,
        אחרי חיבור החשבון יהיו במסך הניהול כמה מפתחות api שתצטרכו להכניס בגיליון ההגדרות.

        טלגרם:

        כנסו ללינק הזה:
        https://t.me/BotFather
        והתחילו צ'אט, בסופו של תהליך תקבלו את הטוקן של הבוט, העתיקו אותו והדביקו בתא הרלוונטי.
        אח"כ כנסו ללינק הזה:
        https://t.me/userinfobot
        והתחילו צ'אט, תקבלו את הid שלכם, יש להדביק אותו בתא הרלוונטי.
        שימו לב להתחיל צ'אט עם הבוט שלכם.

        אנשי קשר:

        אנשי הקשר מסתנכרנים אוטומטית מאנשי קשר גוגל.
        אחרי ההתקנה באנשי קשר תיווצר לכם תווית בשם "רשימה שחורה", תשייכו אליה כל מספר שאינכם רוצים לקבל התראה על שיחה שלא נענתה ממנו.

        תמלול:

        יש ליצור מפתח api של gemini, ניתן לבחור בין כמה מודלים בשביל התמלול, לא כולם עובדים עם קלט אודיו.

        הרצת הסקריפט:

        יש ללחוץ על הכפתור "התקנה", לאשר גישה לחשבון וכו'
        (הסבר מפורט ניתן לראות כאן)
        לעדכון אנשי קשר יש ללחוץ על הכפתור "עדכן אנשי קשר שבגיליון השני.

        שלב ג':

        הפניית השיחות:

        הפנו את השיחות לקו במקרה ואין מענה ובמקרה ואין קליטה כפי שמוסבר כאן:
        https://mitmachim.top/topic/11485/מדריך-עקוב-אחרי-הפניית-שיחות-נייד

        נ.ב.

        • לע"ע רוב הפונקציות של אנשי הקשר זמינה רק למספרי טלפון ישראליים.
        • בהכנסת מספרי הטלפון ניתן לייצא קובץ מאנשי קשר גוגל ולהדביק, הסקריפט מתקן אוטומטית את זה שהאפס מושמט וכן מסיר את המקפים שבתוך המספר.
        • במערכות שתומכות בזיהוי חסוי המספר החסוי יזוהה.

        תוכניות לעתיד:

        • שאיבה אוטומטית של אנשי הקשר מאנשי קשר גוגל.
        • זיהוי ספאם.
        • זיהוי מתקשרים שלא נמצאים באנשי הקשר על ידי me.
        • תמלול הודעת התא קולי.
        י מנותק
        י מנותק
        י.ע
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #134

        @האדם-החושב
        אם זה כבר עובד אם ג'מיני אולי כדאי שג'מיני גם יענה במקומי
        בשלוחה אחת אני יסביר לו מי אני ואיך אני רוצה שהוא יענה לשיחות שלי....
        ואחי שהוא ענה הוא יעלה לשלוחה אחרת קובץ שמע בדוגמת
        משה כהן רצה לתרום לבית כנסת שלך והוא אמר שתהיה איתו בקשר במייל...
        בעצם כמו שירות של ביפר....

        האדם החושבה תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

          @חיים100 כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

          @האדם-החושב אולי אתה (או מישהו אחר) יכול לשלוח לי את ההגדרות שהסקריפט מגדיר? כי אני לא מצליח להריץ אותו

          ביקשת מנטפרי לפתוח לך?

          ח מנותק
          ח מנותק
          חיים100
          כתב נערך לאחרונה על ידי חיים100
          #135

          @ע-ה-דכו-ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

          אתה רוצה להגדיר את ההגדרות האלו כל חמש דקות? יותר מהיר לבדוק לבד אם יש דואר חדש.

          למה זה הגדרות משתנות? (אני מדבר על שיחות שלא נענו לא על מייל כן?)

          ע"ה דכו"עע תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חיים100

            @ע-ה-דכו-ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

            אתה רוצה להגדיר את ההגדרות האלו כל חמש דקות? יותר מהיר לבדוק לבד אם יש דואר חדש.

            למה זה הגדרות משתנות? (אני מדבר על שיחות שלא נענו לא על מייל כן?)

            ע"ה דכו"עע מנותק
            ע"ה דכו"עע מנותק
            ע"ה דכו"ע
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #136

            @חיים100 כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

            @ע-ה-דכו-ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

            אתה רוצה להגדיר את ההגדרות האלו כל חמש דקות? יותר מהיר לבדוק לבד אם יש דואר חדש.

            למה זה הגדרות משתנות? (אני מדבר על שיחות שלא נענו לא על מייל כן?)

            אתה

            @חיים100 כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

            @ע-ה-דכו-ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

            אתה רוצה להגדיר את ההגדרות האלו כל חמש דקות? יותר מהיר לבדוק לבד אם יש דואר חדש.

            למה זה הגדרות משתנות? (אני מדבר על שיחות שלא נענו לא על מייל כן?)

            באמת לא אחזתי לגמרי על מה אתה מדבר, אבל גם לגבי זה, בשביל שזה ישלח לך מייל זה צריך לרוץ אוטומטית.

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

              @חיים100 כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

              @ע-ה-דכו-ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

              אתה רוצה להגדיר את ההגדרות האלו כל חמש דקות? יותר מהיר לבדוק לבד אם יש דואר חדש.

              למה זה הגדרות משתנות? (אני מדבר על שיחות שלא נענו לא על מייל כן?)

              אתה

              @חיים100 כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

              @ע-ה-דכו-ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

              אתה רוצה להגדיר את ההגדרות האלו כל חמש דקות? יותר מהיר לבדוק לבד אם יש דואר חדש.

              למה זה הגדרות משתנות? (אני מדבר על שיחות שלא נענו לא על מייל כן?)

              באמת לא אחזתי לגמרי על מה אתה מדבר, אבל גם לגבי זה, בשביל שזה ישלח לך מייל זה צריך לרוץ אוטומטית.

              ח מנותק
              ח מנותק
              חיים100
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #137

              @ע-ה-דכו-ע לימות המשיח יש מודלים קיימים ששולחים מיילים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י י.ע

                @האדם-החושב
                אם זה כבר עובד אם ג'מיני אולי כדאי שג'מיני גם יענה במקומי
                בשלוחה אחת אני יסביר לו מי אני ואיך אני רוצה שהוא יענה לשיחות שלי....
                ואחי שהוא ענה הוא יעלה לשלוחה אחרת קובץ שמע בדוגמת
                משה כהן רצה לתרום לבית כנסת שלך והוא אמר שתהיה איתו בקשר במייל...
                בעצם כמו שירות של ביפר....

                האדם החושבה מנותק
                האדם החושבה מנותק
                האדם החושב
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #138

                @י.ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

                אם זה כבר עובד אם ג'מיני אולי כדאי שג'מיני גם יענה במקומי
                בשלוחה אחת אני יסביר לו מי אני ואיך אני רוצה שהוא יענה לשיחות שלי....

                בשביל זה צריך live-api + שרת שיתווך בין gemini live api ל sip ולהפנות את השיחה לsip ההוא, קיצער, לא ישים בgoogle script בשביל זה צריך שרת אמיתי.

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • האדם החושבה האדם החושב

                  @י.ע כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

                  אם זה כבר עובד אם ג'מיני אולי כדאי שג'מיני גם יענה במקומי
                  בשלוחה אחת אני יסביר לו מי אני ואיך אני רוצה שהוא יענה לשיחות שלי....

                  בשביל זה צריך live-api + שרת שיתווך בין gemini live api ל sip ולהפנות את השיחה לsip ההוא, קיצער, לא ישים בgoogle script בשביל זה צריך שרת אמיתי.

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חיים100
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #139

                  @האדם-החושב ואם יש לי שרת אמיתי איך אני עושה את זה?

                  האדם החושבה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חיים100

                    @האדם-החושב ואם יש לי שרת אמיתי איך אני עושה את זה?

                    האדם החושבה מנותק
                    האדם החושבה מנותק
                    האדם החושב
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #140

                    @חיים100 שוכר מתכנת שיכתוב לך את הקוד בשביל הדבר הזה...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י מנותק
                      י מנותק
                      ישראל חי טוב
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #141

                      יש פתרון לנושא הזה של הפרסומות, כאילו אנשים מתקשרים וחושבים שהם הגיעו לתא קולי, ואז שמים פרסומת. הם חושבים שהם הגיעו לאיזה קו או לאיזה חנות או משהו כזה, ומנתקים מיד.
                      יש מה לעשות בשביל הדבר הזה?

                      ע"ה דכו"עע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י ישראל חי טוב

                        יש פתרון לנושא הזה של הפרסומות, כאילו אנשים מתקשרים וחושבים שהם הגיעו לתא קולי, ואז שמים פרסומת. הם חושבים שהם הגיעו לאיזה קו או לאיזה חנות או משהו כזה, ומנתקים מיד.
                        יש מה לעשות בשביל הדבר הזה?

                        ע"ה דכו"עע מנותק
                        ע"ה דכו"עע מנותק
                        ע"ה דכו"ע
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #142

                        @ישראל-חי-טוב
                        לשלם משהו כמו 9.90 לחודש אני חושב.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • T מנותק
                          T מנותק
                          t.k
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #143

                          @האדם-החושב
                          אני ניסיתי לעשות את זה עם טלגרם וזה פשוט לא עובד למה?

                          האדם החושבה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • T t.k

                            @האדם-החושב
                            אני ניסיתי לעשות את זה עם טלגרם וזה פשוט לא עובד למה?

                            האדם החושבה מנותק
                            האדם החושבה מנותק
                            האדם החושב
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #144

                            @t.k הקמת בוט? קשה לי לענות על שאלה כללית כזו.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • G מנותק
                              G מנותק
                              GOLDF
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #145

                              בקוו של ימות המשיח שאני יפתח יהיה פרסומות?

                              ל T 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • G GOLDF

                                בקוו של ימות המשיח שאני יפתח יהיה פרסומות?

                                ל מנותק
                                ל מנותק
                                לנציצ
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #146

                                @GOLDF הקפצת נושאים אסורה
                                עיין בחוקי הפורום
                                אבל התשובה בגדול היא כן
                                אלא אם תשלם

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • G GOLDF

                                  בקוו של ימות המשיח שאני יפתח יהיה פרסומות?

                                  T מנותק
                                  T מנותק
                                  t.k
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #147

                                  @GOLDF
                                  אם אתה רוצה תנסה לרכב על קו שכבר יש לו הסרת פרסומות ותתקין את המודל בשלוחה לא נגישה ותעשה הפניית שיחות לפי מס' מפנה או מס' משנה והפנייה לפי מס' מחויג
                                  לא ניסיתי אבל אמור לעבוד

                                  G תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • T t.k

                                    @GOLDF
                                    אם אתה רוצה תנסה לרכב על קו שכבר יש לו הסרת פרסומות ותתקין את המודל בשלוחה לא נגישה ותעשה הפניית שיחות לפי מס' מפנה או מס' משנה והפנייה לפי מס' מחויג
                                    לא ניסיתי אבל אמור לעבוד

                                    G מנותק
                                    G מנותק
                                    GOLDF
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #148

                                    @t.k

                                    @t.k כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

                                    עשה הפניית שיחות לפי מס' מפנה או מס' משנה והפנייה לפי מס' מחויג

                                    לא כל כך הבנתי....
                                    יש לי כבר קו שאני משלם עליו להסרת פרסומות... מה לעשות?

                                    T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • G GOLDF

                                      @t.k

                                      @t.k כתב במדריך | הקלטות תא קולי והתראת שיחות שלא נענו לקו טלפוני, מייל, וואטסאפ וטלגרם:

                                      עשה הפניית שיחות לפי מס' מפנה או מס' משנה והפנייה לפי מס' מחויג

                                      לא כל כך הבנתי....
                                      יש לי כבר קו שאני משלם עליו להסרת פרסומות... מה לעשות?

                                      T מנותק
                                      T מנותק
                                      t.k
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי t.k
                                      #149

                                      @GOLDF
                                      להתקין את המערכת בשלוחה פנימית נניח 99865 (יכול להיות שזה דורש שינוי בקוד פה אני רואה שאין את האופציה בגיליון של שלוחה פנימית אבל זה לא נראה לי אמור להיות מורכב)
                                      ואז להגדיר אצלך במערכת או הפנייה לפי מס' מפנה אם עובד לך או לנייד /לקנות מספר משנה ואז אתה מגדיר הפנייה לפי מספר מחוייג
                                      ההפניה היא לשלוחה 99865 נניח ואז בעצם יש לך מערכת נסתרת בתוך המערכת אבל היא כבר בלי פרסומות בלי עלות נוספת
                                      (כתבתי בקיצור אני לא ניסיתי וגם לא ייודע בדיוק את כל ההגדרות המלאות רק יודע שזה אפשרי תחפש ותמצא את ההגדרות המלאות בפורום ימות המשיח זה לא נראה לי משהו מורכב)
                                      רק שים לב שהחל מתחילת החודש הבא (07) כל אימייל עולה 0.1 יחידות

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות

                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • חוקי הפורום
                                      • פופולרי
                                      • לא נפתר
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • צור קשר