דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. אפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8)

אפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
744 פוסטים 101 כותבים 69.3k צפיות 96 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דוד המלך 3

    @TripleU וחוץ מזה על שאר פיצ'רים באפליקציה יצטרכו לשלם?

    TripleUT מנותק
    TripleUT מנותק
    TripleU
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #562

    @דוד-המלך-3 כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

    כתב לפני 21 שעות נערך לאחרונה על ידי
    #560

    @TripleU וחוץ מזה על שאר פיצ'רים באפליקציה יצטרכו לשלם?

    no, only to add a second device. second device is 10$ and vpn is $12 every 3 months.

    www.tripleu.org

    י ד 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • TripleUT TripleU

      @דוד-המלך-3 כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

      כתב לפני 21 שעות נערך לאחרונה על ידי
      #560

      @TripleU וחוץ מזה על שאר פיצ'רים באפליקציה יצטרכו לשלם?

      no, only to add a second device. second device is 10$ and vpn is $12 every 3 months.

      י מנותק
      י מנותק
      יהודה משיח השני
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #563

      @TripleU ומי שרוצה להמשיך עדיין במסלול חינמי?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • iosi poliI iosi poli

        @tripleu r u really want for make one fo apple ?
        u know this is a long way..

        מיישהמ מנותק
        מיישהמ מנותק
        מיישה
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #564

        @iosi-poli כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

        @tripleu r u really want to make one fo apple ?
        u know this is a long way..

        ממש אמריקה נהיה כאן...

        שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

        iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מיישהמ מיישה

          @iosi-poli כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

          @tripleu r u really want to make one fo apple ?
          u know this is a long way..

          ממש אמריקה נהיה כאן...

          iosi poliI מנותק
          iosi poliI מנותק
          iosi poli
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #565

          @מיישה אם כבר אז כבר 😂

          אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • TripleUT TripleU

            @דוד-המלך-3 כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

            כתב לפני 21 שעות נערך לאחרונה על ידי
            #560

            @TripleU וחוץ מזה על שאר פיצ'רים באפליקציה יצטרכו לשלם?

            no, only to add a second device. second device is 10$ and vpn is $12 every 3 months.

            ד מנותק
            ד מנותק
            דוד המלך 3
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #566

            @TripleU האם אוכל לבחור את רמת הסינון ב-vpn או או שרק רשימה לבנה מאושרת?

            TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ד דוד המלך 3

              @TripleU האם אוכל לבחור את רמת הסינון ב-vpn או או שרק רשימה לבנה מאושרת?

              TripleUT מנותק
              TripleUT מנותק
              TripleU
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #567

              @דוד-המלך-3

              Whatever net free has...
              Categories selection, site selection, filter images, filter words etc.

              Whoever can help me with the Common problem, cert pinning and not mitm'ing google.com - check in.

              www.tripleu.org

              למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • TripleUT TripleU

                @דוד-המלך-3

                Whatever net free has...
                Categories selection, site selection, filter images, filter words etc.

                Whoever can help me with the Common problem, cert pinning and not mitm'ing google.com - check in.

                למה באתיל מנותק
                למה באתיל מנותק
                למה באתי
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #568

                @TripleU כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

                @דוד-המלך-3

                Whatever net free has...
                Categories selection, site selection, filter images, filter words etc.

                Whoever can help me with the Common problem, cert pinning and not mitm'ing google.com - check in.

                מה צריך?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • W מנותק
                  W מנותק
                  world
                  כתב נערך לאחרונה על ידי world
                  #569

                  אני תקוע על הגרסה 3.7 שנופל הסינון לפעמים
                  אין לי סיסמה בשביל לפתוח את החשבון ואז למחוק
                  ולא מייל לשחזור

                  מה עושים במצב כזה?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • W מנותק
                    W מנותק
                    world
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #570

                    יש אפשרות לעדכן גרסה בלי למחוק?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ מנותק
                      נ מנותק
                      נתן H
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #571

                      השמח לעזרה
                      השתמשתי עד עכשיו בTranslate
                      בשביל לתרגם צילומים /צילום מסך
                      עכשיו החסימה הפסיקה לתת לי גישה לקבצים דרך המצלמה
                      רק כשאני משחרר את האפליקציה גוגל אז הוא נותן לי
                      גישה למצלמה
                      מה הפתרון
                      תודה מראש

                      ד נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • נ נתן H

                        השמח לעזרה
                        השתמשתי עד עכשיו בTranslate
                        בשביל לתרגם צילומים /צילום מסך
                        עכשיו החסימה הפסיקה לתת לי גישה לקבצים דרך המצלמה
                        רק כשאני משחרר את האפליקציה גוגל אז הוא נותן לי
                        גישה למצלמה
                        מה הפתרון
                        תודה מראש

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        דוד המלך 3
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #572

                        @נתן-H כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

                        עכשיו החסימה הפסיקה לתת לי גישה לקבצים דרך המצלמה
                        רק כשאני משחרר את האפליקציה גוגל אז הוא נותן לי

                        שואל כדי לחדד: גם אם אתה משתמש רק באפליקציית טרנסלייט אתה חייב לשחרר את אפליקציית גוגל?
                        בדקת אופציה להשתמש רק בטרנסלייט?

                        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ד דוד המלך 3

                          @נתן-H כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

                          עכשיו החסימה הפסיקה לתת לי גישה לקבצים דרך המצלמה
                          רק כשאני משחרר את האפליקציה גוגל אז הוא נותן לי

                          שואל כדי לחדד: גם אם אתה משתמש רק באפליקציית טרנסלייט אתה חייב לשחרר את אפליקציית גוגל?
                          בדקת אופציה להשתמש רק בטרנסלייט?

                          נ מנותק
                          נ מנותק
                          נתן H
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #573

                          @דוד-המלך-3
                          כן אני משתמש רק באפליקציה
                          מה אתה מתכוון בטרנסלייט -בגוגל ?
                          או לכתוב באפליקציה

                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נ נתן H

                            @דוד-המלך-3
                            כן אני משתמש רק באפליקציה
                            מה אתה מתכוון בטרנסלייט -בגוגל ?
                            או לכתוב באפליקציה

                            ד מנותק
                            ד מנותק
                            דוד המלך 3
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #574

                            @נתן-H

                            זה טרנסלייט

                            https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.translate

                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              יהודה משיח השני
                              כתב נערך לאחרונה על ידי יהודה משיח השני
                              #575

                              דחוף דחוף
                              חסימת דפדפן פנימי לא עובד על הוןאצאפ ואפשר להיכנס דרכו לסרטוני וידאו דרך צפיה ביוטיוב

                              @tripleu

                              TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד דוד המלך 3

                                @נתן-H

                                זה טרנסלייט

                                https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.translate

                                נ מנותק
                                נ מנותק
                                נתן H
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #576

                                @דוד-המלך-3
                                כן בזה אני משתמש

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יהודה משיח השני

                                  דחוף דחוף
                                  חסימת דפדפן פנימי לא עובד על הוןאצאפ ואפשר להיכנס דרכו לסרטוני וידאו דרך צפיה ביוטיוב

                                  @tripleu

                                  TripleUT מנותק
                                  TripleUT מנותק
                                  TripleU
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #577

                                  @יהודה-משיח-השני כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

                                  דחוף דחוף
                                  חסימת דפדפן פנימי לא עובד על הוןאצאפ ואפשר להיכנס דרכו לסרטוני וידאו דרך צפיה ביוטיוב

                                  🤦‍♂️🤫🧠⛔🙏

                                  www.tripleu.org

                                  W י 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • TripleUT TripleU

                                    @יהודה-משיח-השני כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

                                    דחוף דחוף
                                    חסימת דפדפן פנימי לא עובד על הוןאצאפ ואפשר להיכנס דרכו לסרטוני וידאו דרך צפיה ביוטיוב

                                    🤦‍♂️🤫🧠⛔🙏

                                    W מנותק
                                    W מנותק
                                    world
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #578

                                    @TripleU
                                    אני תקוע על הגרסה 3.7 שנופל הסינון לפעמים
                                    אין לי סיסמה בשביל לפתוח את החשבון ואז למחוק
                                    ולא מייל לשחזור

                                    מה עושים במצב כזה?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • TripleUT TripleU

                                      @יהודה-משיח-השני כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

                                      דחוף דחוף
                                      חסימת דפדפן פנימי לא עובד על הוןאצאפ ואפשר להיכנס דרכו לסרטוני וידאו דרך צפיה ביוטיוב

                                      🤦‍♂️🤫🧠⛔🙏

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יהודה משיח השני
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #579

                                      @TripleU
                                      וואס דה פשט?

                                      מ אזולאיא צדיק 0צ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י יהודה משיח השני

                                        @TripleU
                                        וואס דה פשט?

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מתחבר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #580
                                        פוסט זה נמחק!
                                        צדיק 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י יהודה משיח השני

                                          @TripleU
                                          וואס דה פשט?

                                          אזולאיא מנותק
                                          אזולאיא מנותק
                                          אזולאי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #581
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר