דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. אפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8)

אפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
744 פוסטים 101 כותבים 69.3k צפיות 96 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • TripleUT TripleU

    @דוד-המלך-3

    small payment for vpn.

    ד מנותק
    ד מנותק
    דוד המלך 3
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #560

    @TripleU וחוץ מזה על שאר פיצ'רים באפליקציה יצטרכו לשלם?

    TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • iosi poliI מנותק
      iosi poliI מנותק
      iosi poli
      כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
      #561

      @tripleu r u really want for make one fo apple ?
      u know this is a long way..

      אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ד דוד המלך 3

        @TripleU וחוץ מזה על שאר פיצ'רים באפליקציה יצטרכו לשלם?

        TripleUT מנותק
        TripleUT מנותק
        TripleU
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #562

        @דוד-המלך-3 כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

        כתב לפני 21 שעות נערך לאחרונה על ידי
        #560

        @TripleU וחוץ מזה על שאר פיצ'רים באפליקציה יצטרכו לשלם?

        no, only to add a second device. second device is 10$ and vpn is $12 every 3 months.

        www.tripleu.org

        י ד 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • TripleUT TripleU

          @דוד-המלך-3 כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

          כתב לפני 21 שעות נערך לאחרונה על ידי
          #560

          @TripleU וחוץ מזה על שאר פיצ'רים באפליקציה יצטרכו לשלם?

          no, only to add a second device. second device is 10$ and vpn is $12 every 3 months.

          י מנותק
          י מנותק
          יהודה משיח השני
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #563

          @TripleU ומי שרוצה להמשיך עדיין במסלול חינמי?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • iosi poliI iosi poli

            @tripleu r u really want for make one fo apple ?
            u know this is a long way..

            מיישהמ מנותק
            מיישהמ מנותק
            מיישה
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #564

            @iosi-poli כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

            @tripleu r u really want to make one fo apple ?
            u know this is a long way..

            ממש אמריקה נהיה כאן...

            שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

            iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיישהמ מיישה

              @iosi-poli כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

              @tripleu r u really want to make one fo apple ?
              u know this is a long way..

              ממש אמריקה נהיה כאן...

              iosi poliI מנותק
              iosi poliI מנותק
              iosi poli
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #565

              @מיישה אם כבר אז כבר 😂

              אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • TripleUT TripleU

                @דוד-המלך-3 כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

                כתב לפני 21 שעות נערך לאחרונה על ידי
                #560

                @TripleU וחוץ מזה על שאר פיצ'רים באפליקציה יצטרכו לשלם?

                no, only to add a second device. second device is 10$ and vpn is $12 every 3 months.

                ד מנותק
                ד מנותק
                דוד המלך 3
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #566

                @TripleU האם אוכל לבחור את רמת הסינון ב-vpn או או שרק רשימה לבנה מאושרת?

                TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ד דוד המלך 3

                  @TripleU האם אוכל לבחור את רמת הסינון ב-vpn או או שרק רשימה לבנה מאושרת?

                  TripleUT מנותק
                  TripleUT מנותק
                  TripleU
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #567

                  @דוד-המלך-3

                  Whatever net free has...
                  Categories selection, site selection, filter images, filter words etc.

                  Whoever can help me with the Common problem, cert pinning and not mitm'ing google.com - check in.

                  www.tripleu.org

                  למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • TripleUT TripleU

                    @דוד-המלך-3

                    Whatever net free has...
                    Categories selection, site selection, filter images, filter words etc.

                    Whoever can help me with the Common problem, cert pinning and not mitm'ing google.com - check in.

                    למה באתיל מנותק
                    למה באתיל מנותק
                    למה באתי
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #568

                    @TripleU כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

                    @דוד-המלך-3

                    Whatever net free has...
                    Categories selection, site selection, filter images, filter words etc.

                    Whoever can help me with the Common problem, cert pinning and not mitm'ing google.com - check in.

                    מה צריך?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • W מנותק
                      W מנותק
                      world
                      כתב נערך לאחרונה על ידי world
                      #569

                      אני תקוע על הגרסה 3.7 שנופל הסינון לפעמים
                      אין לי סיסמה בשביל לפתוח את החשבון ואז למחוק
                      ולא מייל לשחזור

                      מה עושים במצב כזה?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • W מנותק
                        W מנותק
                        world
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #570

                        יש אפשרות לעדכן גרסה בלי למחוק?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נ מנותק
                          נ מנותק
                          נתן H
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #571

                          השמח לעזרה
                          השתמשתי עד עכשיו בTranslate
                          בשביל לתרגם צילומים /צילום מסך
                          עכשיו החסימה הפסיקה לתת לי גישה לקבצים דרך המצלמה
                          רק כשאני משחרר את האפליקציה גוגל אז הוא נותן לי
                          גישה למצלמה
                          מה הפתרון
                          תודה מראש

                          ד נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • נ נתן H

                            השמח לעזרה
                            השתמשתי עד עכשיו בTranslate
                            בשביל לתרגם צילומים /צילום מסך
                            עכשיו החסימה הפסיקה לתת לי גישה לקבצים דרך המצלמה
                            רק כשאני משחרר את האפליקציה גוגל אז הוא נותן לי
                            גישה למצלמה
                            מה הפתרון
                            תודה מראש

                            ד מנותק
                            ד מנותק
                            דוד המלך 3
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #572

                            @נתן-H כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

                            עכשיו החסימה הפסיקה לתת לי גישה לקבצים דרך המצלמה
                            רק כשאני משחרר את האפליקציה גוגל אז הוא נותן לי

                            שואל כדי לחדד: גם אם אתה משתמש רק באפליקציית טרנסלייט אתה חייב לשחרר את אפליקציית גוגל?
                            בדקת אופציה להשתמש רק בטרנסלייט?

                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ד דוד המלך 3

                              @נתן-H כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

                              עכשיו החסימה הפסיקה לתת לי גישה לקבצים דרך המצלמה
                              רק כשאני משחרר את האפליקציה גוגל אז הוא נותן לי

                              שואל כדי לחדד: גם אם אתה משתמש רק באפליקציית טרנסלייט אתה חייב לשחרר את אפליקציית גוגל?
                              בדקת אופציה להשתמש רק בטרנסלייט?

                              נ מנותק
                              נ מנותק
                              נתן H
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #573

                              @דוד-המלך-3
                              כן אני משתמש רק באפליקציה
                              מה אתה מתכוון בטרנסלייט -בגוגל ?
                              או לכתוב באפליקציה

                              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נ נתן H

                                @דוד-המלך-3
                                כן אני משתמש רק באפליקציה
                                מה אתה מתכוון בטרנסלייט -בגוגל ?
                                או לכתוב באפליקציה

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                דוד המלך 3
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #574

                                @נתן-H

                                זה טרנסלייט

                                https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.translate

                                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  יהודה משיח השני
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי יהודה משיח השני
                                  #575

                                  דחוף דחוף
                                  חסימת דפדפן פנימי לא עובד על הוןאצאפ ואפשר להיכנס דרכו לסרטוני וידאו דרך צפיה ביוטיוב

                                  @tripleu

                                  TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ד דוד המלך 3

                                    @נתן-H

                                    זה טרנסלייט

                                    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.translate

                                    נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נתן H
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #576

                                    @דוד-המלך-3
                                    כן בזה אני משתמש

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יהודה משיח השני

                                      דחוף דחוף
                                      חסימת דפדפן פנימי לא עובד על הוןאצאפ ואפשר להיכנס דרכו לסרטוני וידאו דרך צפיה ביוטיוב

                                      @tripleu

                                      TripleUT מנותק
                                      TripleUT מנותק
                                      TripleU
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #577

                                      @יהודה-משיח-השני כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

                                      דחוף דחוף
                                      חסימת דפדפן פנימי לא עובד על הוןאצאפ ואפשר להיכנס דרכו לסרטוני וידאו דרך צפיה ביוטיוב

                                      🤦‍♂️🤫🧠⛔🙏

                                      www.tripleu.org

                                      W י 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • TripleUT TripleU

                                        @יהודה-משיח-השני כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

                                        דחוף דחוף
                                        חסימת דפדפן פנימי לא עובד על הוןאצאפ ואפשר להיכנס דרכו לסרטוני וידאו דרך צפיה ביוטיוב

                                        🤦‍♂️🤫🧠⛔🙏

                                        W מנותק
                                        W מנותק
                                        world
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #578

                                        @TripleU
                                        אני תקוע על הגרסה 3.7 שנופל הסינון לפעמים
                                        אין לי סיסמה בשביל לפתוח את החשבון ואז למחוק
                                        ולא מייל לשחזור

                                        מה עושים במצב כזה?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • TripleUT TripleU

                                          @יהודה-משיח-השני כתב באפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8):

                                          דחוף דחוף
                                          חסימת דפדפן פנימי לא עובד על הוןאצאפ ואפשר להיכנס דרכו לסרטוני וידאו דרך צפיה ביוטיוב

                                          🤦‍♂️🤫🧠⛔🙏

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יהודה משיח השני
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #579

                                          @TripleU
                                          וואס דה פשט?

                                          מ אזולאיא צדיק 0צ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר