בירור | ננעל לי האופיס של 365
-
יש למשהו קובץ שיכול לפתוח לי אותו
-
יש למשהו קובץ שיכול לפתוח לי אותו
@יהונתן-שמאי הכוונה שנחסמה הפריצה? מה היה לך לפני?
בכ"א תראה כאן: https://mitmachim.top/topic/5155/אופיס-2016-2019-2021-להורדה-והתקנה-בהתאמה-אישית -
יש למשהו קובץ שיכול לפתוח לי אותו
-
יופי ניסית לכתוב את הפקודה שכתבת בפווארשל ולחצתי 2 ואח''כ 1 ואז הוא כתב משהו כמו שווינדוס 11 בסדר האם להפעיל בכל זאת
ואני אעתיק את הלשון כי אני לא מצליח לעשות חיתוך מסך
windows 11 is already permanetly activated -
יופי ניסית לכתוב את הפקודה שכתבת בפווארשל ולחצתי 2 ואח''כ 1 ואז הוא כתב משהו כמו שווינדוס 11 בסדר האם להפעיל בכל זאת
ואני אעתיק את הלשון כי אני לא מצליח לעשות חיתוך מסך
windows 11 is already permanetly activated@יהונתן-שמאי לחצת על 1 ואז 2 כנראה.
תנסה שוב.
הפעם תלחץ 2 תמתין לתפריט השני ואז תלחץ 1. -
עכשיו זה נראה שעבד

האם זה בסדר ולהמשיך -
עכשיו זה נראה שעבד

האם זה בסדר ולהמשיך@יהונתן-שמאי אתה יכול לעשות x ולצאת מהחשבון בצד שמאל למעלה
(כיון שאתה לא צריך את החשבון יותר.) -
וואו אתה אלוף תודה רבה על העזרה המהירה
-
תודה על העזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות