בירור | למצלמה עדיף כרטיס זכרון SD הגדול, או אפילו מיקרו
-
@NNN-0 כתב בבירור | למצלמה עדיף כרטיס זכרון SD הגדול, או אפילו מיקרו:
@יונימדיה לענ"ד אין הבדל באמת
כי בד"כ הגדול עולה יותר. מצד שני עדיף את הקטן כי יותר נוח
@יונימדיה כתב בבירור | למצלמה עדיף כרטיס זכרון SD הגדול, או אפילו מיקרו:
כי בד"כ הגדול עולה יותר.
יש לו כמה דברים כמו פליטת חום, מהירות כתיבה ובקר איכותי יותר.
אבל לבנ"א רגיל זה לא כ"כ משנה@יונימדיה כתב בבירור | למצלמה עדיף כרטיס זכרון SD הגדול, או אפילו מיקרו:
צד שני עדיף את הקטן כי יותר נוח
נוח למי?
יש אנשים שיעדיפו את הגדול כי הוא פחות נאבד ופחות נשבר בגלל הגודל והעובי של הכרטיס -
@יונימדיה כתב בבירור | למצלמה עדיף כרטיס זכרון SD הגדול, או אפילו מיקרו:
כי בד"כ הגדול עולה יותר.
יש לו כמה דברים כמו פליטת חום, מהירות כתיבה ובקר איכותי יותר.
אבל לבנ"א רגיל זה לא כ"כ משנה@יונימדיה כתב בבירור | למצלמה עדיף כרטיס זכרון SD הגדול, או אפילו מיקרו:
צד שני עדיף את הקטן כי יותר נוח
נוח למי?
יש אנשים שיעדיפו את הגדול כי הוא פחות נאבד ופחות נשבר בגלל הגודל והעובי של הכרטיס -
@יונימדיה מעדות של צלמת כרטיס מיקרו מועד למחיקות
פרשנות שלי בצילום משתמשים בכרטיסבתדירות הרבה יותר גבוה ולכך נמחק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות