בירור | שיאומי חצי טאץ לא יעבוד מה-1.1.26??
-
@יהודי תסביר מה בדיוק מה המצב שלך במכשיר ומה אתה רוצה להשיג? אם יש לך kdroid אז שהתקנת אותו שמת סיסמה אתה יכול להסיר את ה kdroid עם הסיסמה ואז תעשה מה שאתה רוצה.
-
-
@נוחעם-FM למה הוא צריך להוריד את ה kdroid ? אי אפשר לעשות רוט עם kdroid ? את זה אף פעם לא שמעתי
-
-
@נוחעם-FM זה אני מבין וכך צריך להיות השאלה למי אני יכול לפנות ואם יש לי דרך בכלל לסדר את זה?
נ.ב. אין לי שירותי גוגל כך שהבנתי בזמנו שזה אמור להיות יותר פשוט -
@יהודי פשוט תקשיב מה תעשה תשתמש ב sp flashtool ותצרוב גירסת סטוק תעשה format all + download ותמשיך משם. (או שתקנה מישהו 12 את הגירסה שהוא מביא ותעשה אותו דבר כנ"ל וזה יגיע לך עם volte ותוכל להתקין בחזרה את kdroid הוצאה שלך פחות משלושים שקל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות