בירור | שיאומי חצי טאץ לא יעבוד מה-1.1.26??
-
@אזולאי להתקין כבר הצלחתי, ושאין רוט אני יודע כי אני קניתי באלי את הטלפון ובזמנו ניסיתי לעשות לפי המדריכים פה ולא הצלחתי היה לי שגיאה שלא נתנה לי (וגם הוא כותב בתוכנה שאין הרשאות רוט). ובקשר לפריצת סינונים לא ממש מסובך לי לקנות סמארטפון פרוץ (אני לא בחור ישיבה ולא בגיל הזה) אני שואל ברצינות מה אני יכול לעשות כדי שלא אצטרך לקנות חדש.
-
@יהודי תסביר מה בדיוק מה המצב שלך במכשיר ומה אתה רוצה להשיג? אם יש לך kdroid אז שהתקנת אותו שמת סיסמה אתה יכול להסיר את ה kdroid עם הסיסמה ואז תעשה מה שאתה רוצה.
-
-
@נוחעם-FM למה הוא צריך להוריד את ה kdroid ? אי אפשר לעשות רוט עם kdroid ? את זה אף פעם לא שמעתי
-
-
@נוחעם-FM זה אני מבין וכך צריך להיות השאלה למי אני יכול לפנות ואם יש לי דרך בכלל לסדר את זה?
נ.ב. אין לי שירותי גוגל כך שהבנתי בזמנו שזה אמור להיות יותר פשוט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות