מפות ליאנג או לנוקיה c2
-
@חיימוביץ אמר במפות ליאנג או לנוקיה c2:
יוני מה המייל שלך?
שוב! תתייג אותו, ככה: @יוני (@ לפני השם)
ככה הוא יקבל התראה. -
@חיימוביץ הנה קישור
https://file.mitmachim.top/download.php?id=8&token=YkQTw12HgIb8IWlG0QyN6q0i7oTFZ20a
בדרך כלל לא עובד את הגירסא המעודכנת ביאנג אז תיקח את הגירסא הישנה
https://file.mitmachim.top/download.php?id=25&token=uR64CUZeyySsqv71D5hqa5gjBaDv766g
תחלץ את הקבצים את הקובץ שמסתיים עם apk תתקין...לא למחוק את הקבצים אחרי ההתקנה
מומלץ לשים את התקייה באחסון הראשי לא בתוך תקיות..בהצלחה -
לא אני לא עוקב אחריך אני מנשא לראותאיך אני יכול לשלוח לך אני לחצתי על אבא לו ואני לא יודע איך להמשיל כדי שישלח לך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
![Screenshot_2020-06-16-09-06-06[1].png](/assets/uploads/files/1592287665854-screenshot_2020-06-16-09-06-06-1.png)
זה מה שזה מראה לי אז מה אני אמור לחלץ ?