עזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים
-
@קדקודה כתב בעזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים:
זה בגודל של השאיומי הקטן ? או של הגדולים
כי בפוסטים פה ראיתי שהוא ממש ענקהוא בגודל של הגדולים כמו הF22 אפילו טיפה יותר גדול
@יצחק-רשטונ אם כך זה כבר סמארטפון ממש..
-
@קדקודה כן, DOOV R77, https://mitmachim.top/topic/83184/הסבר-סקירה-מעודכנת-למכשיר-doov-r77-רגיל-ופרו זה בדיוק מה שאתה מחפש.
אפשר לקנות אצלי אחרי הכשרה במודיעין עילית.
-
@EBA כתב בעזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים:
אפשר לקנות אצלי אחרי הכשרה במודיעין עילית
מתאפס בכיס או שהבאג הזה סודר?
-
אם לא הF21 השיאומי אני ממליץ על הלום אני משתמש איתו והוא אחלה פלאפון שווה את זה אבל לא כזה זול
-
אם לא הF21 השיאומי אני ממליץ על הלום אני משתמש איתו והוא אחלה פלאפון שווה את זה אבל לא כזה זול
@המלאך-הגואל כתב בעזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים:
אני ממליץ על הלום
איזה טלפון זה?
-
@המלאך-הגואל כתב בעזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים:
אני ממליץ על הלום
איזה טלפון זה?
-
אם לא הF21 השיאומי אני ממליץ על הלום אני משתמש איתו והוא אחלה פלאפון שווה את זה אבל לא כזה זול
-
@צוציק כתב בעזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים:
@YOLEVI @קדקודה ממליץ בחום: https://mitmachim.top/topic/85437/הסבר-סקירה-של-המכשיר-חצי-טאצ-החדש-lom-s9
ייש"כ גדול
אשמח אם תוכל קצת לפרט בעיקר על באגים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות