דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. דיון כללי
  4. עזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים

עזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיון כללי
18 פוסטים 9 כותבים 657 צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ק קדקודה

    שלום אני צריך עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן, שיהיה כמובן עם אנדרויד אבל שיהיה בו 2 סימים אחד כשר ואחד לא כשר, האם קיים כזה דבר? שיהיה בגודל של השיאומי הקטן.

    A מנותק
    A מנותק
    adielsh
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @קדקודה כתב בעזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים:

    שלום אני צריך עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן, שיהיה כמובן עם אנדרויד אבל שיהיה בו 2 סימים אחד כשר ואחד לא כשר, האם קיים כזה דבר? שיהיה בגודל של השיאומי הקטן.

    בענק הסלולר יש מכשיר כזה נקרא m5s
    אני מרוצה ממנו

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ק קדקודה

      שלום אני צריך עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן, שיהיה כמובן עם אנדרויד אבל שיהיה בו 2 סימים אחד כשר ואחד לא כשר, האם קיים כזה דבר? שיהיה בגודל של השיאומי הקטן.

      ה מנותק
      ה מנותק
      הרב של השכונה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @קדקודה נראלי שיתאים לך הf25 החדש הוא עם שתי בימים ובאותו גודל בערך של השיומים.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ק מנותק
        ק מנותק
        קדקודה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @הרב-של-השכונה
        זה בגודל של השאיומי הקטן ? או של הגדולים
        כי בפוסטים פה ראיתי שהוא ממש ענק

        י ה 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ק קדקודה

          @הרב-של-השכונה
          זה בגודל של השאיומי הקטן ? או של הגדולים
          כי בפוסטים פה ראיתי שהוא ממש ענק

          י מנותק
          י מנותק
          יצחק רשטונ
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @קדקודה כתב בעזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים:

          זה בגודל של השאיומי הקטן ? או של הגדולים
          כי בפוסטים פה ראיתי שהוא ממש ענק

          הוא בגודל של הגדולים כמו הF22 אפילו טיפה יותר גדול

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ק קדקודה

            @הרב-של-השכונה
            זה בגודל של השאיומי הקטן ? או של הגדולים
            כי בפוסטים פה ראיתי שהוא ממש ענק

            ה מנותק
            ה מנותק
            הרב של השכונה
            כתב נערך לאחרונה על ידי הרב של השכונה
            #6

            @קדקודה חרגתי קצת מהגודל.. אבל לא משנה..

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יצחק רשטונ

              @קדקודה כתב בעזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים:

              זה בגודל של השאיומי הקטן ? או של הגדולים
              כי בפוסטים פה ראיתי שהוא ממש ענק

              הוא בגודל של הגדולים כמו הF22 אפילו טיפה יותר גדול

              ה מנותק
              ה מנותק
              הרב של השכונה
              כתב נערך לאחרונה על ידי הרב של השכונה
              #7

              @יצחק-רשטונ אם כך זה כבר סמארטפון ממש..

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ק מנותק
                ק מנותק
                קדקודה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                כן זה ממש גדול
                אני מחפש גודל של שיאומי f21 שיראה כשר
                יש למישהו המלצה?

                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ק קדקודה

                  כן זה ממש גדול
                  אני מחפש גודל של שיאומי f21 שיראה כשר
                  יש למישהו המלצה?

                  EBAE מחובר
                  EBAE מחובר
                  EBA
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
                  #9

                  @קדקודה כן, DOOV R77, https://mitmachim.top/topic/83184/הסבר-סקירה-מעודכנת-למכשיר-doov-r77-רגיל-ופרו זה בדיוק מה שאתה מחפש.

                  אפשר לקנות אצלי אחרי הכשרה במודיעין עילית.

                  התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
                  050-4133851

                  נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • EBAE EBA

                    @קדקודה כן, DOOV R77, https://mitmachim.top/topic/83184/הסבר-סקירה-מעודכנת-למכשיר-doov-r77-רגיל-ופרו זה בדיוק מה שאתה מחפש.

                    אפשר לקנות אצלי אחרי הכשרה במודיעין עילית.

                    נוחעם FMנ מחובר
                    נוחעם FMנ מחובר
                    נוחעם FM
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @EBA כתב בעזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים:

                    אפשר לקנות אצלי אחרי הכשרה במודיעין עילית

                    מתאפס בכיס או שהבאג הזה סודר?

                    הפעלת שלוחות בVoLTE

                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נוחעם FMנ נוחעם FM

                      @EBA כתב בעזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים:

                      אפשר לקנות אצלי אחרי הכשרה במודיעין עילית

                      מתאפס בכיס או שהבאג הזה סודר?

                      EBAE מחובר
                      EBAE מחובר
                      EBA
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @נוחעם-FM סודר. עיי"ש.

                      התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
                      050-4133851

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ק מנותק
                        ק מנותק
                        קדקודה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @נוחעם-FM @EBA @הרב-של-השכונה
                        אני מחפש דגם ממש דומה בגודל לf21 איזה טלפון אתם ממליצים ? m5s? את הלום?
                        אשמח תודה רבה!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ה מנותק
                          ה מנותק
                          המלאך הגואל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          אם לא הF21 השיאומי אני ממליץ על הלום אני משתמש איתו והוא אחלה פלאפון שווה את זה אבל לא כזה זול

                          Y ק 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ה המלאך הגואל

                            אם לא הF21 השיאומי אני ממליץ על הלום אני משתמש איתו והוא אחלה פלאפון שווה את זה אבל לא כזה זול

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            YOLEVI
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @המלאך-הגואל כתב בעזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים:

                            אני ממליץ על הלום

                            איזה טלפון זה?

                            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Y YOLEVI

                              @המלאך-הגואל כתב בעזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים:

                              אני ממליץ על הלום

                              איזה טלפון זה?

                              צ מנותק
                              צ מנותק
                              צוציק
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @YOLEVI @קדקודה ממליץ בחום: https://mitmachim.top/topic/85437/הסבר-סקירה-של-המכשיר-חצי-טאצ-החדש-lom-s9

                              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ה המלאך הגואל

                                אם לא הF21 השיאומי אני ממליץ על הלום אני משתמש איתו והוא אחלה פלאפון שווה את זה אבל לא כזה זול

                                ק מנותק
                                ק מנותק
                                קדקודה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @המלאך-הגואל
                                S9 נכון?
                                @צוציק
                                תודה רבה! מאיפה משיגים אותו ?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צ צוציק

                                  @YOLEVI @קדקודה ממליץ בחום: https://mitmachim.top/topic/85437/הסבר-סקירה-של-המכשיר-חצי-טאצ-החדש-lom-s9

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  YOLEVI
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @צוציק כתב בעזרה | עזרה בקניית טלפון כמו שיאומי חצי טאצ הקטן אבל עם 2 סימים:

                                  @YOLEVI @קדקודה ממליץ בחום: https://mitmachim.top/topic/85437/הסבר-סקירה-של-המכשיר-חצי-טאצ-החדש-lom-s9

                                  ייש"כ גדול

                                  אשמח אם תוכל קצת לפרט בעיקר על באגים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ק מנותק
                                    ק מנותק
                                    קדקודה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @צוציק @המלאך-הגואל
                                    דיברתי עם חנות מבני ברק נראה לי הבוטקה הוא אמר לי שחסר את זה במלאי בכל הארץ ויגיע רק ביונאר, מישהו מכיר מאיפה קונים את הטלפון במלאי?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר