בקשת מידע | הכנסת רשימת טלפונים לקו בימות המשיח
-
כשאני מנסה לפתוח קבוצה שבה אמורים להיות כ40 מספרים, אני נתקל בהודעה הזו שבה נשמע שלכאורה אפשר להכניס בבת אחת מספר גדול של מספרי טלפונים:

ייצרתי קובץ בשם הזה ובו מספרי הטלפון והכנסתי לתקיה הראשית שנראית כך:

אך עדיין לא נטען שום מספר. אשמח אם מישהו ידע לומר לי האם ניתן לעשות זאת.
תודה רבה.
-
כשאני מנסה לפתוח קבוצה שבה אמורים להיות כ40 מספרים, אני נתקל בהודעה הזו שבה נשמע שלכאורה אפשר להכניס בבת אחת מספר גדול של מספרי טלפונים:

ייצרתי קובץ בשם הזה ובו מספרי הטלפון והכנסתי לתקיה הראשית שנראית כך:

אך עדיין לא נטען שום מספר. אשמח אם מישהו ידע לומר לי האם ניתן לעשות זאת.
תודה רבה.
@מאיר-מאיר-מאיר
באיזה צורה הכנסת את המספרים לקובץ? -
כשאני מנסה לפתוח קבוצה שבה אמורים להיות כ40 מספרים, אני נתקל בהודעה הזו שבה נשמע שלכאורה אפשר להכניס בבת אחת מספר גדול של מספרי טלפונים:

ייצרתי קובץ בשם הזה ובו מספרי הטלפון והכנסתי לתקיה הראשית שנראית כך:

אך עדיין לא נטען שום מספר. אשמח אם מישהו ידע לומר לי האם ניתן לעשות זאת.
תודה רבה.
@מאיר-מאיר-מאיר ממש לא.
ההסבר הוא שאם אתה רוצה לראות את השמות של מספרי הטלפון של אנשים שנרשמו לבד!
תוכל להכניס לאותו קובץ ולקבל את השמות ליד המספרים.
אבל לא שתוכל להכניס מספרים לבד...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות