דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. המלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.

המלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
142 פוסטים 14 כותבים 4.3k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • aassA aass

    screen.png
    ערכתי מעט את מסך הבית המקורי של המכשיר -
    1 - הוספתי תאריך עברי.
    2 - גלילה אין סופית בתפריט.
    3 - אייקונים של שיאומי f21 pro.
    4 - נוסף גם שליטה בווליום על ידי מקשי 2 ו 8.
    5 - לחיצה ארוכה על אפליקציה במסך הישומים פותחת את הגדרות האפליקציה.
    מסך הבית.apk
    מסך הבית.ap
    אני מעלה את הקובץ apk. כמובן שמומלץ לגבות לפני כן את מסך הבית שיש לכם.
    אני ממליץ על התקנת האפליקציה באמצעות mt manager באופן של פתיחת שתי האפליקציות והחלפת הקבצים הפנימיים.
    בהצלחה.

    לחילופין - https://mitmachim.top/post/1041940
    בזהירות!!!

    screenrecord.mp4

    כמובן שאיני לוקח אחריות ופעולות כאלה צריכות להיעשות בזהירות רבה.
    אשמח לשמוע האם עבד למישהו ואם יש עוד רעיונות לשיפור.

    פ מנותק
    פ מנותק
    פיני10
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #32

    @aass ואוו זה נראה ממש טוב!
    כמה מסובך יהיה לך להוסיף שימוש בram מתחת לתאריך? לי זה מאד יעזור

    מישהו12מ aassA 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מישהו12מ מישהו12

      https://mitmachim.top/topic/57523/להורדה-monolauncher-מסך-בית-לqin1s?_=1760549316437

      מיגו להוציאמ מנותק
      מיגו להוציאמ מנותק
      מיגו להוציא
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #33

      @מישהו12 כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

      https://mitmachim.top/topic/57523/להורדה-monolauncher-מסך-בית-לqin1s?_=1760549316437

      אגב, המסך בית הזה גם לא עבד לי
      לא יודע מה הסיפור של המכשיר

      aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פ פיני10

        @aass ואוו זה נראה ממש טוב!
        כמה מסובך יהיה לך להוסיף שימוש בram מתחת לתאריך? לי זה מאד יעזור

        מישהו12מ מנותק
        מישהו12מ מנותק
        מישהו12
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #34

        @פיני10 כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

        @aass ואוו זה נראה ממש טוב!
        כמה מסובך יהיה לך להוסיף שימוש בram מתחת לתאריך? לי זה מאד יעזור

        יש במסך בית שלי שימוש בRAM

        הבלוג שלי
        https://aiv-dev.com/he-IL/

        פ aassA 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • מישהו12מ מישהו12

          @פיני10 כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

          @aass ואוו זה נראה ממש טוב!
          כמה מסובך יהיה לך להוסיף שימוש בram מתחת לתאריך? לי זה מאד יעזור

          יש במסך בית שלי שימוש בRAM

          פ מנותק
          פ מנותק
          פיני10
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #35

          @מישהו12 נכון אבל הוא לא עובד לי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

            @מישהו12 כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

            https://mitmachim.top/topic/57523/להורדה-monolauncher-מסך-בית-לqin1s?_=1760549316437

            אגב, המסך בית הזה גם לא עבד לי
            לא יודע מה הסיפור של המכשיר

            aassA מנותק
            aassA מנותק
            aass
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #36

            @מיגו-להוציא יש לך קובץ odex בתקיה שבה נמצא מסך הבית? א"כ תנסה למחוק אותו (או לשנות לו את הסיומת) ואולי זה יעזור

            מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מישהו12מ מישהו12

              @פיני10 כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

              @aass ואוו זה נראה ממש טוב!
              כמה מסובך יהיה לך להוסיף שימוש בram מתחת לתאריך? לי זה מאד יעזור

              יש במסך בית שלי שימוש בRAM

              aassA מנותק
              aassA מנותק
              aass
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #37

              @מישהו12 גם לי לא עבד...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פ פיני10

                @aass ואוו זה נראה ממש טוב!
                כמה מסובך יהיה לך להוסיף שימוש בram מתחת לתאריך? לי זה מאד יעזור

                aassA מנותק
                aassA מנותק
                aass
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #38

                @פיני10 אפשר לנסות, השאלה עד כמה זה נצרך לאנשים?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • aassA aass

                  @מיגו-להוציא יש לך קובץ odex בתקיה שבה נמצא מסך הבית? א"כ תנסה למחוק אותו (או לשנות לו את הסיומת) ואולי זה יעזור

                  מיגו להוציאמ מנותק
                  מיגו להוציאמ מנותק
                  מיגו להוציא
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #39

                  @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                  @מיגו-להוציא יש לך קובץ odex בתקיה שבה נמצא מסך הבית? א"כ תנסה למחוק אותו (או לשנות לו את הסיומת) ואולי זה יעזור

                  אין לי.

                  aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חד גדיא

                    @aass השעה בגדול או קטן?
                    ואם אפשר צילו"מ שהפלאפון במסך הראשי/הגדרות כשהוא לא נעול

                    aassA מנותק
                    aassA מנותק
                    aass
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #40

                    @חד-גדיא screen.png
                    screen.png

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                      @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                      @מיגו-להוציא יש לך קובץ odex בתקיה שבה נמצא מסך הבית? א"כ תנסה למחוק אותו (או לשנות לו את הסיומת) ואולי זה יעזור

                      אין לי.

                      aassA מנותק
                      aassA מנותק
                      aass
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #41

                      @מיגו-להוציא בדקת את הלוגים של הקריסה דרך adb?

                      מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • aassA aass

                        @מיגו-להוציא בדקת את הלוגים של הקריסה דרך adb?

                        מיגו להוציאמ מנותק
                        מיגו להוציאמ מנותק
                        מיגו להוציא
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #42

                        @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                        @מיגו-להוציא בדקת את הלוגים של הקריסה דרך adb?

                        אני לא חושב שישנה קריסה
                        אני לא יודע איך נקרא התהליך שבו מסך הבית פשוט לא פועל

                        aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                          @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                          @מיגו-להוציא בדקת את הלוגים של הקריסה דרך adb?

                          אני לא חושב שישנה קריסה
                          אני לא יודע איך נקרא התהליך שבו מסך הבית פשוט לא פועל

                          aassA מנותק
                          aassA מנותק
                          aass
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #43

                          @מיגו-להוציא לא מופיע לך "מסך הבית עצר" ?

                          פ מיגו להוציאמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • aassA aass

                            @מיגו-להוציא לא מופיע לך "מסך הבית עצר" ?

                            פ מנותק
                            פ מנותק
                            פיני10
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #44

                            @aass לי זה מופיע. יש פיתרון?

                            aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • aassA aass

                              @מיגו-להוציא לא מופיע לך "מסך הבית עצר" ?

                              מיגו להוציאמ מנותק
                              מיגו להוציאמ מנותק
                              מיגו להוציא
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #45

                              @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                              @מיגו-להוציא לא מופיע לך "מסך הבית עצר" ?

                              לא.
                              פשוט מסך שחור ריק

                              (זכור לי שכשהתקנתי את של @מישהו12 כן הייתה קריסה,
                              אך אם זכרוני אינו מטעני, שם החלפתי את האפליקציה קומפלט, ולא רק את הקבצים שבתוכה)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פ פיני10

                                @aass לי זה מופיע. יש פיתרון?

                                aassA מנותק
                                aassA מנותק
                                aass
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #46

                                @פיני10 נסה את הבדיקה שהצעתי מקודם עם adb, שלח לי את קובץ השגיאות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • aassA מנותק
                                  aassA מנותק
                                  aass
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #47

                                  @מישהו12 יש לך מושג למה חלק ממסכי הבית לא עובדים טוב על המכשיר הזה?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • aassA מנותק
                                    aassA מנותק
                                    aass
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #48

                                    אני עובד על התראת שיחות שלא נענו. יש עוד רעיונות לשיפור?

                                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • aassA aass

                                      אני עובד על התראת שיחות שלא נענו. יש עוד רעיונות לשיפור?

                                      ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דוידי34
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #49

                                      @aass אם תהיה אפשרות להכניס לתוך תיקיית הכלים אפליקציות נוספות שמותקנות יכול זה
                                      להיות נוח

                                      מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ד דוידי34

                                        @aass אם תהיה אפשרות להכניס לתוך תיקיית הכלים אפליקציות נוספות שמותקנות יכול זה
                                        להיות נוח

                                        מיגו להוציאמ מנותק
                                        מיגו להוציאמ מנותק
                                        מיגו להוציא
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #50

                                        @דוידי34 כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                                        @aass אם תהיה אפשרות להכניס לתוך תיקיית הכלים אפליקציות נוספות שמותקנות יכול זה
                                        להיות נוח

                                        קח מדריך
                                        תעשה לבד ותהנה...

                                        aassA א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                                          @דוידי34 כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                                          @aass אם תהיה אפשרות להכניס לתוך תיקיית הכלים אפליקציות נוספות שמותקנות יכול זה
                                          להיות נוח

                                          קח מדריך
                                          תעשה לבד ותהנה...

                                          aassA מנותק
                                          aassA מנותק
                                          aass
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי aass
                                          #51

                                          screen.png
                                          ClassicHome5.apk

                                          פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר