דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. המלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.

המלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
142 פוסטים 14 כותבים 4.3k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • aassA aass

    @אגסי תנסה, לכאורה לא תצליח.

    א מנותק
    א מנותק
    אגסי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #22

    @aass הוא רוצה לעדכן את מסך הבית המובנה...

    aassA 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • א אגסי

      @aass הוא רוצה לעדכן את מסך הבית המובנה...

      aassA מנותק
      aassA מנותק
      aass
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      @אגסי האפליקצייה שהעלתי היא שדרוג של מסך הבית המובנה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אגסי

        @aass הוא רוצה לעדכן את מסך הבית המובנה...

        aassA מנותק
        aassA מנותק
        aass
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #24

        @אגסי הצלחת?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • aassA aass

          @אגסי הצלחת?

          א מנותק
          א מנותק
          אגסי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #25

          @aass אני חושש לעדכן כי אז לא אוכל לחזור אחורה במידה ויהיה באג

          מיגו להוציאמ aassA 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • א אגסי

            @aass אני חושש לעדכן כי אז לא אוכל לחזור אחורה במידה ויהיה באג

            מיגו להוציאמ מנותק
            מיגו להוציאמ מנותק
            מיגו להוציא
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @אגסי כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

            @aass אני חושש לעדכן כי אז לא אוכל לחזור אחורה במידה ויהיה באג

            אני יכלתי
            (התקנתי את האקטיביטי לאנצ'ר שיש בפורום
            שנפתח בלחיצה ארוכה על סולמית)
            וכך יכלתי לגשת שוב ל-MT ולהחליף חזרה את הקבצים.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אגסי

              @aass אני חושש לעדכן כי אז לא אוכל לחזור אחורה במידה ויהיה באג

              aassA מנותק
              aassA מנותק
              aass
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              @אגסי תמיד אפשר להתקין לפני עוד מסך בית...

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • aassA aass

                @אגסי תמיד אפשר להתקין לפני עוד מסך בית...

                א מנותק
                א מנותק
                אגסי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                @aass ואם אני רוצה לחזור למסך בית המקורי אחרי העידכון ולמחוק את החדש איך אני יכול לחזור אליו הרי הוא עידכן אותו עצמו לא?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מישהו12מ מנותק
                  מישהו12מ מנותק
                  מישהו12
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  https://mitmachim.top/topic/57523/להורדה-monolauncher-מסך-בית-לqin1s?_=1760549316437

                  הבלוג שלי
                  https://aiv-dev.com/he-IL/

                  מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • aassA מנותק
                    aassA מנותק
                    aass
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    הייתי שמח אם מישהו שניסה לשדרג יעדכן אם הצליח

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • aassA aass

                      הייתי שמח אם מישהו שניסה לשדרג יעדכן אם הצליח

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חד גדיא
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #31

                      @aass השעה בגדול או קטן?
                      ואם אפשר צילו"מ שהפלאפון במסך הראשי/הגדרות כשהוא לא נעול

                      aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • aassA aass

                        screen.png
                        ערכתי מעט את מסך הבית המקורי של המכשיר -
                        1 - הוספתי תאריך עברי.
                        2 - גלילה אין סופית בתפריט.
                        3 - אייקונים של שיאומי f21 pro.
                        4 - נוסף גם שליטה בווליום על ידי מקשי 2 ו 8.
                        5 - לחיצה ארוכה על אפליקציה במסך הישומים פותחת את הגדרות האפליקציה.
                        מסך הבית.apk
                        מסך הבית.ap
                        אני מעלה את הקובץ apk. כמובן שמומלץ לגבות לפני כן את מסך הבית שיש לכם.
                        אני ממליץ על התקנת האפליקציה באמצעות mt manager באופן של פתיחת שתי האפליקציות והחלפת הקבצים הפנימיים.
                        בהצלחה.

                        לחילופין - https://mitmachim.top/post/1041940
                        בזהירות!!!

                        screenrecord.mp4

                        כמובן שאיני לוקח אחריות ופעולות כאלה צריכות להיעשות בזהירות רבה.
                        אשמח לשמוע האם עבד למישהו ואם יש עוד רעיונות לשיפור.

                        פ מנותק
                        פ מנותק
                        פיני10
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #32

                        @aass ואוו זה נראה ממש טוב!
                        כמה מסובך יהיה לך להוסיף שימוש בram מתחת לתאריך? לי זה מאד יעזור

                        מישהו12מ aassA 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • מישהו12מ מישהו12

                          https://mitmachim.top/topic/57523/להורדה-monolauncher-מסך-בית-לqin1s?_=1760549316437

                          מיגו להוציאמ מנותק
                          מיגו להוציאמ מנותק
                          מיגו להוציא
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          @מישהו12 כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                          https://mitmachim.top/topic/57523/להורדה-monolauncher-מסך-בית-לqin1s?_=1760549316437

                          אגב, המסך בית הזה גם לא עבד לי
                          לא יודע מה הסיפור של המכשיר

                          aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פ פיני10

                            @aass ואוו זה נראה ממש טוב!
                            כמה מסובך יהיה לך להוסיף שימוש בram מתחת לתאריך? לי זה מאד יעזור

                            מישהו12מ מנותק
                            מישהו12מ מנותק
                            מישהו12
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #34

                            @פיני10 כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                            @aass ואוו זה נראה ממש טוב!
                            כמה מסובך יהיה לך להוסיף שימוש בram מתחת לתאריך? לי זה מאד יעזור

                            יש במסך בית שלי שימוש בRAM

                            הבלוג שלי
                            https://aiv-dev.com/he-IL/

                            פ aassA 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • מישהו12מ מישהו12

                              @פיני10 כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                              @aass ואוו זה נראה ממש טוב!
                              כמה מסובך יהיה לך להוסיף שימוש בram מתחת לתאריך? לי זה מאד יעזור

                              יש במסך בית שלי שימוש בRAM

                              פ מנותק
                              פ מנותק
                              פיני10
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #35

                              @מישהו12 נכון אבל הוא לא עובד לי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                                @מישהו12 כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                                https://mitmachim.top/topic/57523/להורדה-monolauncher-מסך-בית-לqin1s?_=1760549316437

                                אגב, המסך בית הזה גם לא עבד לי
                                לא יודע מה הסיפור של המכשיר

                                aassA מנותק
                                aassA מנותק
                                aass
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #36

                                @מיגו-להוציא יש לך קובץ odex בתקיה שבה נמצא מסך הבית? א"כ תנסה למחוק אותו (או לשנות לו את הסיומת) ואולי זה יעזור

                                מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מישהו12מ מישהו12

                                  @פיני10 כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                                  @aass ואוו זה נראה ממש טוב!
                                  כמה מסובך יהיה לך להוסיף שימוש בram מתחת לתאריך? לי זה מאד יעזור

                                  יש במסך בית שלי שימוש בRAM

                                  aassA מנותק
                                  aassA מנותק
                                  aass
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #37

                                  @מישהו12 גם לי לא עבד...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פ פיני10

                                    @aass ואוו זה נראה ממש טוב!
                                    כמה מסובך יהיה לך להוסיף שימוש בram מתחת לתאריך? לי זה מאד יעזור

                                    aassA מנותק
                                    aassA מנותק
                                    aass
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #38

                                    @פיני10 אפשר לנסות, השאלה עד כמה זה נצרך לאנשים?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • aassA aass

                                      @מיגו-להוציא יש לך קובץ odex בתקיה שבה נמצא מסך הבית? א"כ תנסה למחוק אותו (או לשנות לו את הסיומת) ואולי זה יעזור

                                      מיגו להוציאמ מנותק
                                      מיגו להוציאמ מנותק
                                      מיגו להוציא
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #39

                                      @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                                      @מיגו-להוציא יש לך קובץ odex בתקיה שבה נמצא מסך הבית? א"כ תנסה למחוק אותו (או לשנות לו את הסיומת) ואולי זה יעזור

                                      אין לי.

                                      aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ח חד גדיא

                                        @aass השעה בגדול או קטן?
                                        ואם אפשר צילו"מ שהפלאפון במסך הראשי/הגדרות כשהוא לא נעול

                                        aassA מנותק
                                        aassA מנותק
                                        aass
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #40

                                        @חד-גדיא screen.png
                                        screen.png

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                                          @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                                          @מיגו-להוציא יש לך קובץ odex בתקיה שבה נמצא מסך הבית? א"כ תנסה למחוק אותו (או לשנות לו את הסיומת) ואולי זה יעזור

                                          אין לי.

                                          aassA מנותק
                                          aassA מנותק
                                          aass
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #41

                                          @מיגו-להוציא בדקת את הלוגים של הקריסה דרך adb?

                                          מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר