באג | באג באנדרואיד 13
-
@RearmostPant23 יש לך כרטיס זיכרון על הנגן?
כי אם כן אתה צריך לשים את הנתונים על הכרטיס זיכרון -
@שלמה-רביב לי אין נגן m36. זה לו יש כזה נגן
-
@RearmostPant23 כתב בבאג | באג באנדרואיד 13:
@RearmostPant23 כתב בבאג | באג באנדרואיד 13:
לי אין נגן m36. זה לו יש כזה נגן
תתיג את מחובר
?
-
@RearmostPant23 כתב בבאג | באג באנדרואיד 13:
@RearmostPant23 כתב בבאג | באג באנדרואיד 13:
לי אין נגן m36. זה לו יש כזה נגן
תתיג את מחובר
?
@איציק-2 אני מתכוון לומר שהבעיה אצלו לא אצלי אז אם יש לך פיטרון אתה צריך לתיג את השם שלו, לא שלי
-
-
@מחובר ממה שהבאת בתמונה השגיאות הם
1 - אין תיקייה באחסון פנימי בשם copy
2 - אין בתיקייה של copy שום קובץ או שאין גישה לקריאת קבצים בנתיב הנוכחי (צריך להכנס להגדרות של האפליקציה ולתת גישה לקריאה וכתיבה לקבצים) -
@שלמה-רביב הקבצים עובדים חלק על אנדרואיד 8
-
@שלמה-רביב כתב בבאג | באג באנדרואיד 13:
@מחובר אולי לא העתקת טוב את תיקית COPY תנסה להעתיק ולראות כמה התיקיה שוקלת.
כמה התיקיה שוקלת באנדרואיד 13?
-
@שלמה-רביב כתב בבאג | באג באנדרואיד 13:
@מחובר אולי לא העתקת טוב את תיקית COPY תנסה להעתיק ולראות כמה התיקיה שוקלת.
כמה התיקיה שוקלת באנדרואיד 13?
@שלמה-רביב בבדיקה
-
@מחובר
יש את התקיית DATA גם בראשי וגם בתוך הUSER/0 -
@מחובר
יש את התקיית DATA גם בראשי וגם בתוך הUSER/0@y0508352872 ברוט?
-
@y0508352872 ברוט?
@מחובר כן
-
@מחובר כן
@y0508352872 כל הבעיה היא שאנדרואיד 13 החמירו את האבטחה ואם דאטה הרגיל א"א לשנות כ"ש שבשורש א"א
-
@y0508352872 כל הבעיה היא שאנדרואיד 13 החמירו את האבטחה ואם דאטה הרגיל א"א לשנות כ"ש שבשורש א"א
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות