באג | באג באנדרואיד 13
-
-
@RearmostPant23 את זה גם אני יכול לתרגם, השאלה היא איך פותרים את זה.
-
מ מחובר התייחס לנושא זה
-
@מחובר או שלא נתת הרשאות קבצים לאפליקציה או שלא העתקת את הקובץ שכתוב במדריך שצריך להעתיק
זה ממש לא קשור לאנדרואיד 13 לי זה עובד מצוין
@שלמה-רביב עשיתי את שתי האפשרויות ועדיין לא עובד.
-
לא יודע מה להגיד לך לי זה עובד מצוין אולי @אלוף-תימן יודע
-
-
@שלמה-רביב m36
-
@RearmostPant23 כתב בבאג | באג באנדרואיד 13:
@שלמה-רביב m36
גם לך זה לא עובד?
ניסת את מה שאמרתי לו למלה?
לי זה עובד מצוין על M36 -
@RearmostPant23 כתב בבאג | באג באנדרואיד 13:
@שלמה-רביב m36
גם לך זה לא עובד?
ניסת את מה שאמרתי לו למלה?
לי זה עובד מצוין על M36@שלמה-רביב לי אין נגן m36. זה לו יש כזה נגן
-
אני עשיתי את זה בשביל האפליקציה של גוגל טרנזלייט אופליין.
משום מה זה מחזיק לתקופה קצרה, תוך כמה שעות/ימים המערכת מוחקת את הכל. וכלום לא עובד. -
אני עשיתי את זה בשביל האפליקציה של גוגל טרנזלייט אופליין.
משום מה זה מחזיק לתקופה קצרה, תוך כמה שעות/ימים המערכת מוחקת את הכל. וכלום לא עובד.@מים-אחרונים כתב בבאג | באג באנדרואיד 13:
אני עשיתי את זה בשביל האפליקציה של גוגל טרנזלייט אופליין.
משום מה זה מחזיק לתקופה קצרה, תוך כמה שעות/ימים המערכת מוחקת את הכל. וכלום לא עובד.אולי כי עשית מחיקה אוטומטית של מחיקת מטמון או משהו כזה
-
@RearmostPant23 יש לך כרטיס זיכרון על הנגן?
כי אם כן אתה צריך לשים את הנתונים על הכרטיס זיכרון -
@שלמה-רביב לי אין נגן m36. זה לו יש כזה נגן
-
@RearmostPant23 כתב בבאג | באג באנדרואיד 13:
@RearmostPant23 כתב בבאג | באג באנדרואיד 13:
לי אין נגן m36. זה לו יש כזה נגן
תתיג את מחובר
?
-
@RearmostPant23 כתב בבאג | באג באנדרואיד 13:
@RearmostPant23 כתב בבאג | באג באנדרואיד 13:
לי אין נגן m36. זה לו יש כזה נגן
תתיג את מחובר
?
@איציק-2 אני מתכוון לומר שהבעיה אצלו לא אצלי אז אם יש לך פיטרון אתה צריך לתיג את השם שלו, לא שלי
-
-
@מחובר ממה שהבאת בתמונה השגיאות הם
1 - אין תיקייה באחסון פנימי בשם copy
2 - אין בתיקייה של copy שום קובץ או שאין גישה לקריאת קבצים בנתיב הנוכחי (צריך להכנס להגדרות של האפליקציה ולתת גישה לקריאה וכתיבה לקבצים) -
@שלמה-רביב הקבצים עובדים חלק על אנדרואיד 8
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
