שאלה | פריצת אופיס
-
-
@דוד-משה-1 ????????????
-
@דוד-משה-1 אני לא מסתדר עם זה יש סיכוי שאתה עוזר לי?
-
פריצה .rar סיסמא 123
-
פריצה .rar סיסמא 123
@דוד-משה-1 כתב בשאלה | פריצת אופיס:
WindowsAddict-microsoft-activation-scripts-4ce95f603497.rar סיסמא 123
0
לפני 21 דקות
פוסט 6 מתוך 6
14 באפר׳ 2024, 16:45זה לא יורד לי, המחשב מזהה את זה כוירוס איך אפשר לכבות את האנטיוירוס של המחשב.
-
@דוד-משה-1 אני לא מסתדר עם זה יש סיכוי שאתה עוזר לי?
-
עבד!!!! תודה ענקית לכל העוזרים!!!!!!!! @דוד-ישראל @דוד-משה-1
-
@ישיבישער
תנסה עם זה
mas_aio.cmd
תלחץ 2 ואז 1 ואחרי שזה יסיים לרוץ תלחץ אנטר וזה יחזור להתחלה וסיימת@דוד-ישראל כתב בשאלה | פריצת אופיס:
@ישיבישער
תנסה עם זה
mas_aio.cmd
תלחץ 2 ואז 1 ואחרי שזה יסיים לרוץ תלחץ אנטר וזה יחזור להתחלה וסיימתזה עבד מצוין, תודה רבה!
והמחשב ניסה בכל דרך למנוע את ההורדה כמובן... -
א איש גמזו התייחס לנושא זה
-
ד דוכי התייחס לנושא זה
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות